Ik was er ook zo aan gewend. Sterker nog: ik vond het stiekem wel leuk!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je bent er zo aan gewend!
moet je eens kijken hoe laag je je bed straks weer vind als je de klossen moet inleveren
Ik zag er vreelijk tegenop, maar toen ze er eenmaal onder stonden was het een zaligheid dat je zo op je bed kon gaan zitten of bij het opstaanquote:Op zondag 4 juli 2010 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was er ook zo aan gewend. Sterker nog: ik vond het stiekem wel leuk!
Tof kind en + 1000 voor de naam. Wat ontzettend leuk!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:40 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,kort berichtje van mij.Ben lekker thuis maar kan erg weinig,gaat heel langzaam beter.Doordat ik tijdens de ks meer dan een liter bloed ben verloren helaas ook erg moe.De bevalling was allemaal erg heftig,vooral ook met de week vooraf,dan toch nog een ks geworden (die me ook erg tegenvalt kwa pijn zeg,pfff)Binnenkort mijn bevallingsverhaal in het bedoelde topic.
Maar we hebben een heerlijk ventje en het gaat allemaal erg goed met em!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sylvester was met de geboorte ruim 9pond en 56cm,onze lekkere beer
Sorry heb verder niks bijgelezen ofzo,heb echt te weinig energie![]()
nou ik vind t nog steeds irritant!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zag er vreelijk tegenop, maar toen ze er eenmaal onder stonden was het een zaligheid dat je zo op je bed kon gaan zitten of bij het opstaan
Ik ook. Vooral met die sneeuwstorm. Naar buiten kijken en denken, biij mij ben je veilig (peilig zou Eva zeggen).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:23 schreef Groofsken het volgende:
Ik vond bevallen in de decembermaand echt sprookjesachtig(hoewel ik het wel jammer vind dat hij dus nu ook in december jarig is). Met dit weer lijkt me juist helemaal niet fijn
, bloot tegen bloot is volgens mij juist helemaal niet prettig met dit weer. De lente was ook heerlijk ( is van 6 april), lekker veel wandelen inderdaad
.
Woon jij in sweetlake city??quote:Op zondag 4 juli 2010 22:52 schreef maffemuts het volgende:
Woensdag ga ik (als de babykamer een beetje op tijd geleverd word) walvissen aan de Noord-AA denk ik
Anders wordt t n opblaaspeuterbadje op t balkon
Guess mooie fotodoe rustig aan en denk een beetje om jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |