quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar je staat soms nog wel eens 'onverwachts' voor de deur. En het is niet elke dag feest hoor
maar daar gaat het toch allemaal niet om? het gaat er om dat jij jordi ziet optreden, that's what mattersquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet dus waarschijnlijk deel van de 2de helft missen vrijdag om in een te warme aula te gaan zitten kijken naar vals zingende kutkinderen met ouders die ik helemaal niet mag enz
Mn zoon heeft een rol van 3 zinnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar daar gaat het toch allemaal niet om? het gaat er om dat jij jordi ziet optreden, that's what matters
ach ja hij had ook een boom kunnen zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zoon heeft een rol van 3 zinnen
True. Nu is hij hangjeugdquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja hij had ook een boom kunnen zijn
quote:
ik had bij de eerste musical maar 1 zin en dat vond ik primaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zoon heeft een rol van 3 zinnen
ik vond het toch niet erg? ik kan me goed aanpassen, dacht dat ik redelijk flexibel wasquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik had het van tevoren gezegd, ik kan er niks aan doen dat jij dacht dat ik een grapje maakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog zoiets. Mn zoon zit niet eens in groep 8 en die heeft volgend jaar gewoon weer zo'n dramavoorstellingquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had bij de eerste musical maar 1 zin en dat vond ik prima
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond het toch niet erg? ik kan me goed aanpassen, dacht dat ik redelijk flexibel was
Ik vind alles bestAch het was zo juist nog gezelligerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
een hoofdrol is ook niet alles hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog zoiets. Mn zoon zit niet eens in groep 8 en die heeft volgend jaar gewoon weer zo'n dramavoorstelling![]()
Ik wil echt niet![]()
[..]
Ach het was zo juist nog gezelliger
Als hij een hoofdrol had gehad dan had ik het veel minder erg gevonden om te gaan kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
een hoofdrol is ook niet alles hoor
veel tekst die je moet leren enzo
tsja datteh heb je he als ouder zijndequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij een hoofdrol had gehad dan had ik het veel minder erg gevonden om te gaan kijken.
Nu moet ik dus ruim 2 uur in een kleine ruimte zitten, tijdens een hittegolf om te wachten tot mijn zoon na 1 uur en 3 kwartier eindelijk zn 3 zinnen mag zeggen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensen. Ik wil even iets mededelen. Ik heb mij bekeerd. Ik ga nu alleen nog maar kwaliteit posten. Nu denken jullie van: "Maar hoezo TC1, jij post altijd al vol kwaliteit".
Eerst zien dan gelovenquote:Nou dat klopt, maar ik ben af en toe teleurgesteld. Ik las mijn notes terug en ik zag dat ik aardig over de schreef ben gegaan. Dus bij deze.
Oh god.. hij heeft het licht gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensen. Ik wil even iets mededelen. Ik heb mij bekeerd. Ik ga nu alleen nog maar kwaliteit posten. Nu denken jullie van: "Maar hoezo TC1, jij post altijd al vol kwaliteit".
Nou dat klopt, maar ik ben af en toe teleurgesteld. Ik las mijn notes terug en ik zag dat ik aardig over de schreef ben gegaan. Dus bij deze.
/carequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Nou dat klopt, maar ik ben af en toe teleurgesteld. Ik las mijn notes terug en ik zag dat ik aardig over de schreef ben gegaan. Dus bij deze.
Je kan ook buiten blijven staan waarna je wordt geseint dat je naar binnen moet voor je zoon. Het liefst ook nog gefilmd dan kan je het samen gezellig terugkijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij een hoofdrol had gehad dan had ik het veel minder erg gevonden om te gaan kijken.
Nu moet ik dus ruim 2 uur in een kleine ruimte zitten, tijdens een hittegolf om te wachten tot mijn zoon na 1 uur en 3 kwartier eindelijk zn 3 zinnen mag zeggen
Echt he ik heb zo'n bloedhekel aan die verplichte shit van scholen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
tsja datteh heb je he als ouder zijnde
Ja doe maar zo. Maar als AP het kan, dan kan ik het ook. Zijn 4 topics lange onderwerp heeft mij dit laten inzien.quote:
kan hij zich niet ziek meldenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he ik heb zo'n bloedhekel aan die verplichte shit van scholen.
Een breakdance optreden daar wil ik half nederland wel voor doorrijden. Dan zie ik ook dat mn zoon echt geniet en iets doet wat hij geweldig vind.
Maar dit.
Jij kan niet tippen aan AdvancedPower.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja doe maar zo. Maar als AP het kan, dan kan ik het ook. Zijn 4 topics lange onderwerp heeft mij dit laten inzien.
Jouw zoon kan breakdansen? Dat is wel vet. Doet hij dat al lang dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he ik heb zo'n bloedhekel aan die verplichte shit van scholen.
Een breakdance optreden daar wil ik half nederland wel voor doorrijden. Dan zie ik ook dat mn zoon echt geniet en iets doet wat hij geweldig vind.
Maar dit.
Nee.quote:
De oude TC1 zou hier keihard op ingaan en een gemene opmerking over maken. Maar de nieuwe TC1 niet. De nieuwe TC1 respecteer jouw mening en hoopt dat hij jouw het tegendeel in kan laten zien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij kan niet tippen aan AdvancedPower.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |