Ik net zoeken en zoeken.. heb die Yvonne de laatste dicht gegooidquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kreeg ik gisteren wel over dat de SC dicht was
wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kreeg ik gisteren wel over dat de SC dicht was
ja pitje maar waarom dan?quote:
Dat weet dus niemandquote:
Geen idee ik was druk met huilen bij Mark Knopflerquote:
raaaaaaarquote:
Weet ik veel, misschien wel vanwege elke keer dat gezeik over die TT'squote:
ooh het was mooi dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee ik was druk met huilen bij Mark Knopfler
Waarom huilde je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was het dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
geweldig, breathtaking zelfsquote:
Hij begon met voor mij onbekende liedjes van zn solo album. Na 2 nummers deed hij Romeo and Julliet. En ik zat echt zo gigantisch hard te huilenquote:
Die grap kan ik even niet waarderen stoepjequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom huilde je?
WAS HET ZO KUT?! HAHHAHHHHRHRHRHHAHAHAHARTRTRTRTRTHAHAA
quote:
Kijk die man let goed opquote:
Waarom kan u die grap nu even niet waarderen mevrouwke?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij begon met voor mij onbekende liedjes van zn solo album. Na 2 nummers deed hij Romeo and Julliet. En ik zat echt zo gigantisch hard te huilen
[..]
Die grap kan ik even niet waarderen stoepje
[..]
[..]
Kijk die man let goed op
muziek en emotiesquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij begon met voor mij onbekende liedjes van zn solo album. Na 2 nummers deed hij Romeo and Julliet. En ik zat echt zo gigantisch hard te huilen
[..]
Die grap kan ik even niet waarderen stoepje
[..]
[..]
Kijk die man let goed op
Ja echt he.quote:
ik schoot zondag ook even volquote:
Ik was zo extreem blij dat hij Walk of Life niet speelde.quote:
ja dat heb ik gehad bij don't worry van dire straitsquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zo extreem blij dat hij Walk of Life niet speelde.
Het heeft 2,5 jaar geduurd voor ik dat nummer weer kon luisteren zonder te huilen
Tijdens Brothers in Armsquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat heb ik gehad bij don't worry van dire straits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |