Huh watquote:
en dat ga je tegen mij zeggen. Ik heb verdorie net 40 dagen bewezen dat het prima zonder kan. Dus ik vind het een beetje een dooie opmerking.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat je ook feest moet kunnen vieren zonder bier!!
39 dagen, of heb je gisteren niet gedronken?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat ga je tegen mij zeggen. Ik heb verdorie net 40 dagen bewezen dat het prima zonder kan. Dus ik vind het een beetje een dooie opmerking.
ik heb net AV bier op van Amstel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat je ook feest moet kunnen vieren zonder bier!!
wat kan jou het schelen? Doe gewoon normaal ofzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
39 dagen, of heb je gisteren niet gedronken?
Dat wad dan toch juist het ultieme bewijs?
Ala je gisteren nieta hebt gedronken, neem ik mn ze terug
Het kan me inderdaad niks schelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat kan jou het schelen? Doe gewoon normaal ofzo
Hij weet hoe ik er over denk ja. Bedankt voor je advies, ik zak het morgen nog maals tegen hem zeggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
En ga bij je eigen vent mopperen, want die weet ook wel raad met een koud biertje
legt ie al op bed?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij weet hoe ik er over denk ja. Bedankt voor je advies, ik zak het morgen nog maals tegen hem zeggen.
of in de kroegquote:Op zondag 4 juli 2010 00:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
legt ie al op bed?
Speel you weer campina dan?
ja maar je snapt wellicht wel dat het wél zo over komt. Vooral omdat je weet dat ik het wel kan en dat ook heb laten zien de afgelopen anderhalve maand. Ik vind het dan ronduit kut als ik een, voor mij, flinke prestatie neerzet die dan vervolgens finaal de grond in wordt geboord. Maar goed. Ik zal het hier bij latenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:07 schreef amaranta het volgende:
Ik doe helemaal niet venijnig dat doe je zelf. Ik gaf mij. Ongevraagde mening waarin ik zei dat zo'n feest als gisteren een uitgelezen kans is om te laten sien dat je iok zonder kan. Misschueb was ik wat voorbarig maar bedoelde het niet als ene directe aanval ofzo
Bespaar je de moeite, ik zeg al niks meerquote:Op zondag 4 juli 2010 00:08 schreef FUFR het volgende:
popcorns, I needz them
ik heb dat nooit leuk gevonden, teveel testosteron, K muziek, mensen die hele gesprekken in een luide kroeg willen voeren, liefst rechtstreeks ingebracht in je oor.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:10 schreef amaranta het volgende:
Ik was nét wel in de kroeg ja. Stratum is niet Meer wat het was
gelukkig, ik heb helemaal geen zin in popcorn na een halve struisvogelquote:Op zondag 4 juli 2010 00:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, ik zeg al niks meer
Sotry, ik was niet op de hoogte van je 40 dagen plan.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar je snapt wellicht wel dat het wél zo over komt. Vooral omdat je weet dat ik het wel kan en dat ook heb laten zien de afgelopen anderhalve maand. Ik vind het dan ronduit kut als ik een, voor mij, flinke prestatie neerzet die dan vervolgens finaal de grond in wordt geboord. Maar goed. Ik zal het hier bij laten
maar je refereerde er zojuist wel aan, dus wist je het wélquote:Op zondag 4 juli 2010 00:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sotry, ik was niet op de hoogte van je 40 dagen plan.
Omdat je het self zei. Tot daarnet wist ik het niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je refereerde er zojuist wel aan, dus wist je het wél
ja een dropshotje, dat kan er wel in!quote:
oh, ff kijken dan. was net bezig een setje te zoeken.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:23 schreef febster het volgende:
Sensation White is op NLD3, 'apart' feest is dat geworden.
ik doe er niet aan mee, dansen gvd. hoor het steeds vaker, we zijn geen hippies!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:29 schreef febster het volgende:
Sinds wanneer zijn sit downs zo kenker hip geworden? Vorig jaar op Lowlands struikelde je er al over (ook midden op de dag) en nu dus ook op Sensation met CO2 blazers erbij (natural high)
Ik vind het zo raar dat hij het zo commercieel heeft laten worden met bijbehorden tokkie muziek en een drugpolicy die strenger is dan in Noord-Korea.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef FUFR het volgende:
Duncan heeft stijve tepels en Nico zweet zich rot...
Ja natuurlijk weet Duncan wat ie doet, anders komt ie niet ff ingevlogen vanuit Australie.
drugsbeleid is opgedrongen, je moet wel een x aantal pakken anders geen vergunning meer.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:30 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat hij het zo commercieel heeft laten worden met bijbehorden tokkie muziek en een drugpolicy die strenger is dan in Noord-Korea.
Qua ideeen is hij wel echt top.
ja das pas echt lijf!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:31 schreef febster het volgende:
Dikke continuiteitfout van BNN
Eerst beginnen in een interview over doeken die niet naar beneden vallen en dat pas later uitzenden, foei!
Dat is ook zo verneukt. Oke, ik maak ook wel eens een foto van lasers of van de mooie lucht op Awakefest, maar al die filmpjes en shit snap ik niet, de kwaliteit is toch vaak ruk en waaromquote:Op zondag 4 juli 2010 00:31 schreef FUFR het volgende:
vroeger had je een aansteker, nu zie je 5000 mobiele schermpjes
Ja, maar vaag dat ze juist daar zo extreem hard controleren. Ik bedoelde overigens tokkie publiekquote:Op zondag 4 juli 2010 00:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
drugsbeleid is opgedrongen, je moet wel een x aantal pakken anders geen vergunning meer.
je moet semi-actief drugs weren.
wel eens een "vet nummer' doorgestuurd gekregenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:33 schreef febster het volgende:
[..]
Dat is ook zo verneukt. Oke, ik maak ook wel eens een foto van lasers of van de mooie lucht op Awakefest, maar al die filmpjes en shit snap ik niet, de kwaliteit is toch vaak ruk en waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |