27 graden meldtquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef febster het volgende:
Welkom op de sauna van de Grote Berg. Je-zus, wat is het hier warm in huis.
Anders hier welquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef febster het volgende:
Welkom op de sauna van de Grote Berg. Je-zus, wat is het hier warm in huis.
wij hebben geen airco. Wel een pierebadje dankzij bbquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef FUFR het volgende:
27 graden en ik heb het te warm om de airco van de zolder te halen
fotoooooquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij hebben geen airco. Wel een pierebadje dankzij bb
Naaktfoto laten zien?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
Ik heb vanmorgen denk ik iemand een hartaanval bezorgd
combinatieklas voorgesteld?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
Ik heb vanmorgen denk ik iemand een hartaanval bezorgd
Sorry amaranta ik moest lachenquote:
No prob.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sorry amaranta ik moest lachen. Maar jouw zelfspot is volgens mij genoeg aanwezig om de lol ervan in te zien. Zo niet, moet je het ff zeggen
.
Is ook wel een klein beetje een naaistreek.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
combinatieklas voorgesteld?
Dikke rel: een moedertje heeft een brief rondgestuurd die je kunt invullen, naam geslacht enz.
Dat je het er niet mee eens bent.
Vandaag heeft de school gebeld dat ze meteen die brief bij alle mensen op moet halen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welnee, daar doe ik niet aan, ik trek gewoon mijn kleren uit op het schoolplein.
sorry, maar dat vind ik heel wat anders. Wat jij omschrijft is not done.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is ook wel een klein beetje een naaistreek.
Ik bedoel, ik snap jullie ouders.
maar ik heb ook meegemaakt dat ouders een keer op het schoolplein stonden te flyeren omdat ze een collega niet zo lief vonden....en dat was ook niet gezellig.
die onverplichte 37,50 ja?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
Dr is ook een ouder....en die zou tegen de directeur gezegd hebben, dat ze het schoolgeld wel in natura wilde betalen.
Directeur, nog niet misschien. (dikke padd dacht hij)
Maar in de teamkamer zei hij: ach met een papieren zak over dr hoofd zie je ook niks
Mijn collega en ik![]()
![]()
wat voor wijf ben je dan?quote:
het is een tokkie...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat voor wijf ben je dan?![]()
Nee niet dat van Hyves maar als je dit voorstelt..
Alsof iemand dat voor zich zou houden.
Het is ook te heet om te Wiro wokken, maar dat hield mijn collega's ook niet tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |