Nee dat snap ik, maar dan kun je niet relaxed tegen iemand aan lullen. Dan krijg je Duits terug en ik denk niet dat ik daar op dat moment 'ganz geil' van wordtquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
luister, als er iets een geile taal is is het duits en frans.
Als ik tegen mijn vrouw zeg oh du Geile puppe, gaat ze helemaal los.
ik heb het over een houe/techno party he, niet een of ander schlager festival
oh maar als ik aan Bacchus heb geofferd spreek ik heel erg goed duits hoor. Niet als de pfaffkes ofzo maar mooi duitsquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef febster het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar dan kun je niet relaxed tegen iemand aan lullen. Dan krijg je Duits terug en ik denk niet dat ik daar op dat moment 'ganz geil' van wordt.
Doe datquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh maar als ik aan Bacchus heb geofferd spreek ik heel erg goed duits hoor. Niet als de pfaffkes ofzo maar mooi duits
Als ik een leuk feestje heb gevonden laat ik je het weten
...want we kunnen wel een bob gebruikenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef febster het volgende:
[..]
Doe dat! In mijn omgeving werd al weer uitgekeken naar de volgende awakenings, wel de vrijdageditie dan.
je vriendje is toch stevig zat? Die houdt ze wel buitenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef DjinN het volgende:
Bah..hoor net dat er 3 deuren verderop is ingebroken vannacht rond 01:00Ik voel me steeds veiliger hier zeg....NOT...
![]()
een uur, dan komen ze bij ons bedrogen uit, dan ben ik nog gewoon opquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef DjinN het volgende:
Bah..hoor net dat er 3 deuren verderop is ingebroken vannacht rond 01:00Ik voel me steeds veiliger hier zeg....NOT...
![]()
Ja, maar daar heb ik toch weinig aan als hij in Weert is en ik in Helmondquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
je vriendje is toch stevig zat? Die houdt ze wel buiten
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
een uur, dan komen ze bij ons bedrogen uit, dan ben ik nog gewoon op
oh tis een zanger....quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik toch weinig aan als hij in Weert is en ik in HelmondVoor de rest is ie wel de perfecte bodyguard hoor
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artic! dat meisje heb hullep nodig!! Tis jouw stad!Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ik heb zoon vermoeden wat mijn eerste reactie zou zijn, heb zoiets al eens aan de hand gehad..quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:41 schreef DjinN het volgende:
[..]Er zou toch maar zo'n idioot voor je neus staan ineenkeer zeg...in je eigen huis notabene
ik moet er niet aan denken
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh tis een zanger....Neej, dat zangerige valt heel erg mee bij hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet je meer naar het zuiden van Limburg gaan
Daar zingen ze meer
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
ik heb een maat in Roermond.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Neej, dat zangerige valt heel erg mee bij hemDan moet je meer naar het zuiden van Limburg gaan
Daar zingen ze meer
Hahahaquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een maat in Roermond.
Die wordt helemaal ziek van het 'waar denk je aan?' en 'lekker vroeg he' als ie ons ziet
Ik ben nu zo ver dat ik het (platte) Limburgs begin te verstaanquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een maat in Roermond.
Die wordt helemaal ziek van het 'waar denk je aan?' en 'lekker vroeg he' als ie ons ziet
ik vind het echt zoon verschrikkelijke aanstellerij. ze kunnen gewoon praten als jij en ik, maar doen het niet. En dat terwijl we (nou ja ik danquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben nu zo ver dat ik het (platte) Limburgs begin te verstaanIk snap nog niet alle woorden maar dat komt wel
Mijn vriend praat eigenlijk alleen met een accent, niet heel zwaar ofzo. Bij zn mams hoor je het daarentegen weer heel erg goed dat ze Limburgse is
Vind het altijd leuk om die gesprekken te horen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind het echt zoon verschrikkelijke aanstellerij. ze kunnen gewoon praten als jij en ik, maar doen het niet. En dat terwijl we (nou ja ik dan) ieder woord verstaan.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:56 schreef FUFR het volgende:
Maar het hoort denk ik een beetje bij hun emo-instelling.
Limburgers zijn 100% emotioneler dan Brabanders.quote:
27 graden meldtquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef febster het volgende:
Welkom op de sauna van de Grote Berg. Je-zus, wat is het hier warm in huis.
Anders hier welquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef febster het volgende:
Welkom op de sauna van de Grote Berg. Je-zus, wat is het hier warm in huis.
wij hebben geen airco. Wel een pierebadje dankzij bbquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef FUFR het volgende:
27 graden en ik heb het te warm om de airco van de zolder te halen
fotoooooquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij hebben geen airco. Wel een pierebadje dankzij bb
Naaktfoto laten zien?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
Ik heb vanmorgen denk ik iemand een hartaanval bezorgd
combinatieklas voorgesteld?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef amaranta het volgende:
Ik heb vanmorgen denk ik iemand een hartaanval bezorgd
Sorry amaranta ik moest lachenquote:
No prob.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sorry amaranta ik moest lachen. Maar jouw zelfspot is volgens mij genoeg aanwezig om de lol ervan in te zien. Zo niet, moet je het ff zeggen
.
Is ook wel een klein beetje een naaistreek.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
combinatieklas voorgesteld?
Dikke rel: een moedertje heeft een brief rondgestuurd die je kunt invullen, naam geslacht enz.
Dat je het er niet mee eens bent.
Vandaag heeft de school gebeld dat ze meteen die brief bij alle mensen op moet halen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welnee, daar doe ik niet aan, ik trek gewoon mijn kleren uit op het schoolplein.
sorry, maar dat vind ik heel wat anders. Wat jij omschrijft is not done.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is ook wel een klein beetje een naaistreek.
Ik bedoel, ik snap jullie ouders.
maar ik heb ook meegemaakt dat ouders een keer op het schoolplein stonden te flyeren omdat ze een collega niet zo lief vonden....en dat was ook niet gezellig.
die onverplichte 37,50 ja?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
Dr is ook een ouder....en die zou tegen de directeur gezegd hebben, dat ze het schoolgeld wel in natura wilde betalen.
Directeur, nog niet misschien. (dikke padd dacht hij)
Maar in de teamkamer zei hij: ach met een papieren zak over dr hoofd zie je ook niks
Mijn collega en ik![]()
![]()
wat voor wijf ben je dan?quote:
het is een tokkie...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat voor wijf ben je dan?![]()
Nee niet dat van Hyves maar als je dit voorstelt..
Alsof iemand dat voor zich zou houden.
Het is ook te heet om te Wiro wokken, maar dat hield mijn collega's ook niet tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |