maar je refereerde er zojuist wel aan, dus wist je het wélquote:Op zondag 4 juli 2010 00:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sotry, ik was niet op de hoogte van je 40 dagen plan.
Omdat je het self zei. Tot daarnet wist ik het niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je refereerde er zojuist wel aan, dus wist je het wél
ja een dropshotje, dat kan er wel in!quote:
oh, ff kijken dan. was net bezig een setje te zoeken.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:23 schreef febster het volgende:
Sensation White is op NLD3, 'apart' feest is dat geworden.
ik doe er niet aan mee, dansen gvd. hoor het steeds vaker, we zijn geen hippies!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:29 schreef febster het volgende:
Sinds wanneer zijn sit downs zo kenker hip geworden? Vorig jaar op Lowlands struikelde je er al over (ook midden op de dag) en nu dus ook op Sensation met CO2 blazers erbij (natural high)
Ik vind het zo raar dat hij het zo commercieel heeft laten worden met bijbehorden tokkie muziek en een drugpolicy die strenger is dan in Noord-Korea.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef FUFR het volgende:
Duncan heeft stijve tepels en Nico zweet zich rot...
Ja natuurlijk weet Duncan wat ie doet, anders komt ie niet ff ingevlogen vanuit Australie.
drugsbeleid is opgedrongen, je moet wel een x aantal pakken anders geen vergunning meer.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:30 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat hij het zo commercieel heeft laten worden met bijbehorden tokkie muziek en een drugpolicy die strenger is dan in Noord-Korea.
Qua ideeen is hij wel echt top.
ja das pas echt lijf!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:31 schreef febster het volgende:
Dikke continuiteitfout van BNN
Eerst beginnen in een interview over doeken die niet naar beneden vallen en dat pas later uitzenden, foei!
Dat is ook zo verneukt. Oke, ik maak ook wel eens een foto van lasers of van de mooie lucht op Awakefest, maar al die filmpjes en shit snap ik niet, de kwaliteit is toch vaak ruk en waaromquote:Op zondag 4 juli 2010 00:31 schreef FUFR het volgende:
vroeger had je een aansteker, nu zie je 5000 mobiele schermpjes
Ja, maar vaag dat ze juist daar zo extreem hard controleren. Ik bedoelde overigens tokkie publiekquote:Op zondag 4 juli 2010 00:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
drugsbeleid is opgedrongen, je moet wel een x aantal pakken anders geen vergunning meer.
je moet semi-actief drugs weren.
wel eens een "vet nummer' doorgestuurd gekregenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:33 schreef febster het volgende:
[..]
Dat is ook zo verneukt. Oke, ik maak ook wel eens een foto van lasers of van de mooie lucht op Awakefest, maar al die filmpjes en shit snap ik niet, de kwaliteit is toch vaak ruk en waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |