Van mij hoeft het ook niet, het was sarcastisch dezequote:
Maakt mij niet uit, ik kom lijntjes afwerken. Voor de bordjes. Noem mij maar raar, primaquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef crv het volgende:
[..]
Mulhouse is een aardige stad, vind zelf niet bijzonder Colmar is veel leuker.
heb ik toevallig gedaan. ben filmpie aan het kijken en tegelijk fokkenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet, het was sarcastisch deze
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik kom lijntjes afwerken. Voor de bordjes. Noem mij maar raar, prima![]()
Klikken als je durft
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik kom lijntjes afwerken. Voor de bordjes. Noem mij maar raar, prima![]()
Klikken als je durft
wtfquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klikken als je durft
Met de naam op twee regels? T zou nieuw zijn, maar het kanquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
In 0007b.jpg mis je er een paar van Almere
Soms. Maar meestal is daar veel te veel volkquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef crv het volgende:
wtf![]()
Ga jij ook altijd naar die treinenbeursjes en zo ?
quote:
Zo veel mogelijk ja. Sterker nog, ik ga geregeld weekendjes op pad met specifiek dat als doelquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
Je fotografeert elk bordje van het station waar je wel eens bent geweest?
Een vriend van me is ook helemaal wouws van treinen. Werkt bij de RETquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met de naam op twee regels? T zou nieuw zijn, maar het kan
[..]
Soms. Maar meestal is daar veel te veel volk
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met de naam op twee regels? T zou nieuw zijn, maar het kan
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk ja. Sterker nog, ik ga geregeld weekendjes op pad met specifiek dat als doelZo was ik onlangs één dag naar Praag. Van Praag zelf weinig gezien. Wel dit:
[ afbeelding ]
Maar nogmaals, noem me maar raar hoor, dat mag
En wat heb je al van die Schweizquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk ja. Sterker nog, ik ga geregeld weekendjes op pad met specifiek dat als doelZo was ik onlangs één dag naar Praag. Van Praag zelf weinig gezien. Wel dit:
[ afbeelding ]
Maar nogmaals, noem me maar raar hoor, dat mag
Oh dat, ja dat was een dag dat ik nog wat laatste bordjes door het hele land moest opvegen. Kort daarna was NL klaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.pbase.com/dr_flash/image/91591525
Ik bedoel je hebt geen foto van Almere Centrum en Almere Muziekwijk
Misschien dat die wel ergens anders staat hoor
Grappige hobby
quote:
Dus het zijn toch altijd die vrouwen die zo luidruchtig zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
geen voetbal, geen Bellaban, (nog) geen c_a
tja, dan is het wat stiller he?
Een goeie 400 inmiddels. Zo'n beetje de hele hoek Schaffhausen - Zürich - Sargans is klaar. Maar dat is het makkelijke deel van Zwitserland. Daarnaast nog de trajecten Olten - Geneve - Bern - Luzern, Luzern - Interlaken - Grindelwald en nog wat richting Locarnoquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat, ja dat was een dag dat ik nog wat laatste bordjes door het hele land moest opvegen. Kort daarna was NL klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |