Die moet gewoon een sorrysorrymailtje sturen dan mag ze er morgen weer op. Geneuzel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Iemand al iets gehoord van Bella, en of ze het al 'aangevochten' heeft?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Iemand al iets gehoord van Bella, en of ze het al 'aangevochten' heeft?
En dan nog een week ookquote:
een WEEK??? Zat ze nog in een proeftijd of zo?quote:
Ze mag een weekje ergens anders pesten staat er, niet dat ik weet volgens mij had ze niet eerder een ban gehadquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een WEEK??? Zat ze nog in een proeftijd of zo?
Volgens mij ook niet, tenminste niet onlangs, want dan was dat opgevallenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze mag een weekje ergens anders pesten staat er, niet dat ik weet volgens mij had ze niet eerder een ban gehad
Pestenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze mag een weekje ergens anders pesten staat er, niet dat ik weet volgens mij had ze niet eerder een ban gehad
En dat wil zeggen dat je een week iets anders gaat doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik haar was dan hield ik de eer aan mezelf.
O ja dat was het sorryquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pesten![]()
Vanmiddag was het nog "de clown uithangen"![]()
Goed, het was natuurlijk slap gelul wat ze zei, en daar niet op zn plaats. Maar een weekDoe normaal zeg. Als ik haar was dan hield ik de eer aan mezelf.
Nee, ik ben haar niet namelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat je een week iets anders gaat doen?
Daar heb je ze echt niet meequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ben haar niet namelijk![]()
Maar als ik er voor zoiets pietluttigs meteen een week afgemikt werd zocht ik mijn heil elders natuurlijk
Nee maar goed, dat is het doel ook niet. Je komt op een site omdat en zolang je er plezier aan beleeft toch? Geldt voor alle sites. Misschien niet voor iedereen, maar voor mij toch welquote:
Klopt, dus laat me niet wegjagenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, dat is het doel ook niet. Je komt op een site omdat en zolang je er plezier aan beleeft toch? Geldt voor alle sites. Misschien niet voor iedereen, maar voor mij toch wel
oh ik wel hoor. Wat heeft het voor zin om bewust de agressie op te zoeken?quote:
Da's weer het andere uiterste hequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik wel hoor. Wat heeft het voor zin om bewust de agressie op te zoeken?
quote:Geen bron, en verder een groot ruzietopic over en weer
Voor de goede orde: ruziën doen jullie maar lekker via MSN, PM of per postduif or whatever, maar niet via FOK!;
Taalnazi's en grammarnazi's mogen ook wegblijven;
internet-, en toetsenbordhelden ook;
iemand heeft alle recht om niet voor Nederland te zijn maar voor een ander land, ook al zou diegene van origine Nederlander zijn, who cares, en diegene mag ook gewoon hier posten;
Oranje supporters hebben neit het recht om gewoon maar supporters van andere landen alhier aanwezig te bashen, gewoon 'omdat het kan'
iemand die niet voor Nederland is heeft niet het recht om Oranjesupporters te bashen alleen maar 'omdat het kan'.
Gewoon, ff voor de goede orde
ik ook niet. terwijl ik toch net ff mijn best heb gedaan duitslandfans af te zeikenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef Kally het volgende:
Ik kan even niet meepraten nu, ik heb nog niet eens 1 note
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |