weet je waarom je een note hebtquote:
Mag ik wel oppassenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet het nooit hierToen ik over moslimgeweld begon moesten er ook ineens allerlei knopjes getest worden
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje met je gare bakkes op een motorvoertuig klimmen zeker. Gevaar dat je bent
Nou, er gaan er wel voor minder onder de tegeltjes hierquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef crv het volgende:
[..]
Mag ik wel oppassen
Zit een namaakduitser te bashen
waar ga je heen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al thuis![]()
Heb net even mijn grote vakantie geregeld
Zwarte Woud, Vogezen, die hoek zo'n beetje uitkammen qua treinquote:
Je kent beter naar Zwitserland komen. De Rätische bahn bestaat geloof ik 100 Jaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwarte Woud, Vogezen, die hoek zo'n beetje uitkammen qua trein
Goede communicatie daarquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:17 schreef crv het volgende:![]()
is de fitness vanaf vandaag gesloten 2 weken voor de jaarlijkse schoonmaak
T is slecht geregeld daar ja. Maar het lijkt me dat er vanaf Neuenbiurg iets naar Mulhouse loopt. Al kan het zomaar zijn dat daar 2 treinen per dag rijden en alleen door de weeks of zo. Moet ik nog even uitzoeken allemaal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:18 schreef crv het volgende:
[..]
Je kent beter naar Zwitserland komen. De Rätische bahn bestaat geloof ik 100 Jaar
Maar er is geen direct verbinding toch Zwarte woud vogezen ?
Dan moet je over Basel of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |