abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83498324
Nee, gaat niet meer goedkomen. En jullie zijn beiden eigenlijk nog helemaal niet klaar voor een serieuze relatie met wie dan ook. Ga eerst maar eens uitzoeken wie je bent en waar je grenzen liggen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 04:48:30 #27
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83519898
Lieve Miss-Warhoofd,

Twee jaar worden drie jaar maar hij gaat echt niet veranderen. Je moet er een punt achter zetten.
En hij zal niet "gebroken" zijn want hij zoekt gewoon een nieuw slachtoffer. En zelfs al zou hij wel "gebroken" zijn. Misschien leert hij er dan wat van.

Ik begrijp ook heel goed dat het vertrouwd is omdat jullie al twee jaar samen zijn. Maar dat is toch geen goede reden om zo door te blijven modderen. Ik zou nog veel meer kunnen zeggen uit persoonlijke ervaring maar dat gooi ik liever niet hier op het forum. PM me als je meer wilt weten.
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:22:27 #28
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83523371
'Grappig' dat jaloerse types het altijd zo weten te draaien dat je het probleem bij jezelf gaat zoeken.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_83524415
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Miss-Warhoofd het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar hij doet het niet om me écht pijn te doen, het is meer uit lompheid en hij denkt dat ie zo tot mij door kan dringen. Hij probeert er wel aan te werken en heeft er telkens weer spijt van, maar goed... het is hoe dan ook fout, I know.

jij hebt later spijt van deze relatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')