Nee, ook in de zomer is het vervelend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu al klagen over schoollessen die uitvallen in de winter, schoolvakantie is bijna AP
Het gebeurt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Het gebeurd
Ik [..] kom.quote:me de laatste tijd dat ik op school komt
Voor niets.quote:en dat het eerste uur dan blijkt uit te vallen. Dan ben ik dus niks zo vroeg op gestaan.
De uitval. Uitval die.quote:
Klacht: uitval op school dat niet altijd even goed gemeld wordt.
een "braaf" AP topicquote:
je vergeet de kanttekening aapquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef tho_Omas het volgende:
Ik wil graag enkele kanttekeningen plaatsen bij de spelwijze van een aantal woorden. Ik weet echter niet of ik je ermee kwets, dus ik zal proberen inhoudelijk te reageren.
Probeer altijd in je achterhoofd te houden dat je onderwijs volgt, omdat dat kan in dit welvarende land. Kinderen in Afrika zouden een moord doen voor lesuitval, vooral omdat ze geen les hebben. Soms zit het tegen AP, maar na regen komt zonneschijn.
Hou moed!
Hey henkzijlstra, leuk dat je de moeite neemt te reageren! Alles goed? Met mij wel hoor. Sorry dat ik de kanttekening aap vergeten ben, maar ik heb het ook zo druk. Hoe gaat het bij jou op de zaak?quote:
quote:
want jij hebt die kinderen gesproken ofzo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef tho_Omas het volgende:
Kinderen in Afrika zouden een moord doen voor lesuitval, vooral omdat ze geen les hebben.
Iedereen weet dat kinderen in Afrika getrainde moordenaars zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:20 schreef ukga het volgende:
[..]
want jij hebt die kinderen gesproken ofzo?
Jij ging toch met de bus naar school?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ook in de zomer is het vervelend.Het kwam vandaag nog voor, dus tja..
Nee geneukt, boeler.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:20 schreef ukga het volgende:
[..]
want jij hebt die kinderen gesproken ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |