Oja, waar komt het vandaan:quote:Jeugd Amsterdam: vier joints per dag AMSTERDAM - De blowende jeugd in Amsterdam paft er lustig op los. Gemiddeld rookt een jongere vier joints per dag.
Werkloze jongens en meiden roken zelfs meer. Dat schrijft Het Parool, die gebruik maakte van gegevens van Jellinek. De instelling voor verslavingszorg doet jaarlijks onderzoek naar druggebruik in Amsterdam.
De enquête is gehouden onder 266 bezoekers van ruim vijftig coffeeshops. De ondervraagden (negentig procent woont in Amsterdam) waren gemiddeld 28 jaar oud.
Coffeeshopbezoekers blowen vooral 's avonds. Twintig procent van de ondervraagden begint er al in de ochtend mee.
meeste veelblowers(die ik ken) draaien ze niet zo sterk zodat ze er meer kunnen opstekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:25 schreef Casos het volgende:
Uitkomst is wel raar, had niet verwacht dat er onder coffeeshop bezoekers zoveel zouden zijn die blowen.
Maar ik ben nog steeds 'jeugd' volgens dit onderzoek, dat dan weer wel!quote:
Ik voel me opeens weer jong en vitaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds 'jeugd' volgens dit onderzoek, dat dan weer wel!
Erg vreemd inderdaad. Gek he, dat je allemaal verstokte blowers tegenkomt als je (overdag?) enquetes gaat lopen afnemen in een shop.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef Hondenfluitje het volgende:
Wat een vaag onderzoek zeg. Het wordt in een coffeeshop gehouden (lijkt me niet echt representatief) en de gemiddelde leeftijd is 28 jaarWat een riooljournalistiek.
Ik ben ouder dan jij en blow zeker meer snotneus!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds 'jeugd' volgens dit onderzoek, dat dan weer wel!
Gast, ik ben stoned.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
OPEN JE OOGEN!
Dan krijg je een overdosis fotonen op je receptoren als je dan je ogen opent.quote:
Dat wil ik best geloven: ik ben nog net jeugd volgens dit onderzoek en de keren dat ik tegenwoordig nog blow in een jaar zijn op 2 handen te tellen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef eleusis het volgende:
Ik ben ouder dan jij en blow zeker meer snotneus!
Heb je het stukje wel gelezen? Er staat "Dat schrijft Het Parool" en de telegraaf citeert dat. Zeker je hersens weggeblowt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:25 schreef Casos het volgende:
Hoe breng je een leugen in de wereld, deel 1:
[..]
Oja, waar komt het vandaan:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oints_per_dag__.html
(hoe kan het ook anders)
Uitkomst is wel raar, had niet verwacht dat er onder coffeeshop bezoekers zoveel zouden zijn die blowen.
Nog iemand die niet kan lezen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Boldface het volgende:
Weer eens een bericht dat bevestigt hoe verstandig mijn Telegraaf-boycot is.
Minder schadelijk dan drinken, maar dat heeft maar weinigen weerhouden zich lam te zuipen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je het stukje wel gelezen? Er staat "Dat schrijft Het Parool" en de telegraaf citeert dat. Zeker je hersens weggeblowt.
En maar volhouden dat het niet schadelijk is..
Ik had er overheen gelezen dat het Parool de oorspronkelijke bron is, maar de Telegraaf heeft nagelaten om het bericht te nuanceren, wat wel op z'n plaats was geweest. Mijn opmerking blijft dus gewoon staan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog iemand die niet kan lezen.
Boe hoe hoe ja maar drank is ook slecht...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Minder schadelijk dan drinken, maar dat heeft maar weinigen weerhouden zich lam te zuipen.
heb jij het wel stukje gelezen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je het stukje wel gelezen? Er staat "Dat schrijft Het Parool" en de telegraaf citeert dat. Zeker je hersens weggeblowt.
En je punt is?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:38 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
heb jij het wel stukje gelezen?
Jeugd van gemiddeld 28 jaar?
Onderzocht bij coffeeshop bezoekers?
Dan zou de kop moeten zijn; foutieve onderzoeksresultaten geplubiceerd als waarheidquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |