Het is onderweg hoor moppie, en daarna komt de koelere luchtquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is onderweg hoor moppie, en daarna komt de koelere lucht![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
Zomaar iets wat ik net las:
'Als jullie binnen moeten blijven door de regen en je dreumes begint zich als een opgesloten dier te gedragen, trek dan jullie regenkleding aan (laarzen, regenjas en handschoenen)'
Handschoenen tegen de regen?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze wil een auto die niet direct wegroest
das wel effe lekker danquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is onderweg hoor moppie, en daarna komt de koelere lucht![]()
Morgen liebchenquote:
Of waar je asociaal van gaat rijdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze wil een auto die niet direct wegroest
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen alle binnenkomers
[..]
Morgen liebchenHier hast du eine tasse kaffee
![]()
[ afbeelding ]
Ik rij altijd heel netjes in de Volvoquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Of waar je asociaal van gaat rijdenAl kunnen Volvo rijders er ook wat van en gaan Alfa's en vrouwen vaak wel goed samen
Hai lieber mann!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Marijke, Liebchen! Wie geht's? Zurück von dein Termin?
Mmmmm, Kaffee![]()
Met dit weer met zonder jas in de regenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Beter blijft het weg hier, ik heb geen jas bij.
[..]
WTF? Waar lees je zoiets?
[..]
.
Jij misschien wel, maar ik werd laatst toch afgesneden door een Volvo, het leek verdacht veel op de jouwequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik rij altijd heel netjes in de Volvo
Doe maar rustig aan, heb Karin afgebeld want moe en Remco is onderweg, die komt over een uurtje denk ik. Dan weet je datquote:
Maar ik zat daar heul niet in toenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij misschien wel, maar ik werd laatst toch afgesneden door een Volvo, het leek verdacht veel op de jouwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hmmmm...dan kom ik er nog steeds zo aan, maar blijf ik niet zo lang, want druk, want omg, ik wil heul niet werken bij..daar waar ik net was voor het gesprekquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doe maar rustig aan, heb Karin afgebeld want moe en Remco is onderweg, die komt over een uurtje denk ik. Dan weet je dat
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmmmm...dan kom ik er nog steeds zo aan, maar blijf ik niet zo lang, want druk, want omg, ik wil heul niet werken bij..daar waar ik net was voor het gesprek
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik zat daar heul niet in toen
Nee, ik dacht ook al, wat heb je opeens kort haar, waar zijn je borsten en wat een lelijke zonnebrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We kunnen het ook op zaterdag houden hoor, heb jij even rustquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmmmm...dan kom ik er nog steeds zo aan, maar blijf ik niet zo lang, want druk, want omg, ik wil heul niet werken bij..daar waar ik net was voor het gesprekEn was het niet leuk daar?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieber mann!Hier geht's gut
Und mit dir? Wie gefällt deiner auto?
Und wie geht's mit dir?
mannenquote:
Gut!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier geht's auch gut. Das Auto gefällt ganz gut
.
Sorry, ik deed een inside info-post.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ik dacht ook al, wat heb je opeens kort haar, waar zijn je borsten en wat een lelijke zonnebril
Hahaha, ja, en mijn lieve snoetje was ineens ook heulemaal niet meer zo lief zeker he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel erg, een kippenhok, zwaar onderbetaald, klotediensten (van 06:00 tot 01:00 kun je ingezet worden, verplicht 1 keer in de 2 weekenden werken EN minimaal 4 dagenquote:We kunnen het ook op zaterdag houden hoor, heb jij even rustEn was het niet leuk daar?
)
Oja, en zaterdag is goed, dan ga ik nu weer brieven maken
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry, ik deed een inside info-post.
Ik heb net gesolliciteerd en het was er verschrikkelijk.
En nu ben ik weer druk aan het zoeken naar wat anders![]()
Zo duidelijker?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gut!![]()
Wieviel hast du jetzt gefahren ins auto?
Jeuj!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:12 schreef MPG het volgende:
Ik snap.
Balen dat het tegenviel, maargoed beter nu erachter komen dan na een week werken.
Wat zoek je, als ik vragen mag?
Nee, het zag er redelijk mannelijk uit... Je moest je echt scherenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha, ja, en mijn lieve snoetje was ineens ook heulemaal niet meer zo lief zeker he?![]()
[..]
Heel erg, een kippenhok, zwaar onderbetaald, klotediensten (van 06:00 tot 01:00 kun je ingezet worden, verplicht 1 keer in de 2 weekenden werken EN minimaal 4 dagen)
Oja, en zaterdag is goed, dan ga ik nu weer brieven maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |