I knowquote:Op maandag 5 juli 2010 13:21 schreef Vanyel het volgende:
Zielige liefdesliedjes zijn de bom als je zielig bent.
Het ging mij meer om de complete setting en een combi van de assets. Ik heb niet speciaal naar hun hoofd gekekenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Zouden ze zonder plank en water nog net zo leuk zijn?
Jajajaja fijn weer!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:36 schreef Qebbel het volgende:
Ik vond zojuist mn basisschool rapport ivm verhuizing van ouders. Stond in: xxx is een echte kwebbel![]()
Hug en pics voor Skunk!![]()
Surfgirls!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef skunkasaur het volgende:
Edit:
Oh ja! En ik ben uit de kast voor mijn ouders!
Wat lezzer zegtquote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Edit:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef skunkasaur het volgende:
Edit:
Super, Skunk! Vertel ons alles!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef skunkasaur het volgende:
Edit:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef skunkasaur het volgende:
Bij Tivoli hebben ze een groot scherm en hier is een lijstquote:Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef Qebbel het volgende:
Beter! Das vast een voetbalhater!Weet iemand een leuke plek in Utrecht om te kijken??
Dat zei mijn moeder ook hoor. Dat ze het allang wist, maar mij de kans wilde geven het zelf te vertellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:43 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me ook voor ouders best een lastige stap. Misschien is je kind er zelf nog niet achter, of wil het nog niet met je delen. Misschien heb je het wel mis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |