Mick O'Connels kon je gewoon in hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:13 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben zo blij! En zo brak! En wat was ik klaar met Utrecht gisteren zeg! Wij konden nergens normaal een cafe in. Je moest overal kaarten voor hebben en er stonden ellenlange wachtrijen. Op straat mocht je niet staan, dus de cafe´s hadden hun terassen met dranghekken afgezet.
Uiteindelijk nog een kroeg aan de oudegracht gevonden, waar we konden staan. Maar finale mooi in Adam![]()
Sterkte, Wonderer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef wonderer het volgende:
Als ik het zo uitreken, heb ik zondag waarschijnlijk een begrafenis... Dus dat hele WK kan me even gestolen worden.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef wonderer het volgende:
Als ik het zo uitreken, heb ik zondag waarschijnlijk een begrafenis... Dus dat hele WK kan me even gestolen worden.
Ik hou niet zo van sites die zelfs allerlei dingen doen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Qebbel het volgende:
Terug bij baggerMaar 't zag er wel hip uit. Ff wennen denk ik.
Ik wilde hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat kan ik allemaal niet meer aan, al die veranderingen op mijn leeftijd
Ik ben er wel maar heb niets zinnigs te meldenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef lezzer het volgende:
Hallo?
we waren al van mijn 19"scherm afgezakt hoor
Hahaha! xDquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar heb niets zinnigs te melden![]()
Behalve dan dat ik ben overgehaald om toch naar de finale van het WK te kijken, mits er genoeg drank en vreten zou zijn
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar heb niets zinnigs te melden![]()
Behalve dan dat ik ben overgehaald om toch naar de finale van het WK te kijken, mits er genoeg drank en vreten zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |