Ja dat vind ik heel raar!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Het wordt hier eindelijk stil![]()
Vinden jullie mij raar als ik zeg dat ik nog steeds geen wedstrijd heb gezien van het WK?
Ik ga ook niet naar de finale kijken
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Het wordt hier eindelijk stil![]()
Vinden jullie mij raar als ik zeg dat ik nog steeds geen wedstrijd heb gezien van het WK?
Ik ga ook niet naar de finale kijken
Precies! Dan kun je tenminste later, als je oud in een schommelstoel op je veranda zit, zeggen 'Ja, jongetjes en meisjes, ik heb het nog gezien dat we door het doelpunt van Arjen Robben de finale wonnen in 2010'.quote:Op woensdag 7 juli 2010 06:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou alleen al uit historisch oogpunt kijken. Dit is echt een "1974-momentje" hoor.
Maar dan kan ik zeggen dat ik als enige Nederlander die finale niet heb gezien en dan ben ik toch veel unieker?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:33 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Precies! Dan kun je tenminste later, als je oud in een schommelstoel op je veranda zit, zeggen 'Ja, jongetjes en meisjes, ik heb het nog gezien dat we door het doelpunt van Arjen Robben de finale wonnen in 2010'.
Ik ben wel hypocriet, kijk alleen het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 7 juli 2010 @ 12:01 schreef lezzer het volgende:
Maar wij kijken dan ook elk weekend live voetbal, dus wij zijn niet hypocriet ofzo
De man van Brad z'n zus.quote:
Ja, helicoptercrash dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |