abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:12:15 #126
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_83481977
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Anna-bella het volgende:
Hallo, ik (28) heb al zo'n 5 jaar een relatie met D. (31) en afgelopen weekend is er iets gebeurd waarvan ik nog niet weet of ik er spijt van heb ja of nee.

Een tijdje terug heb ik via het Internet L. (43) leren 'kennen'. Na veel mail, smsjes, msncontact en belletjes heb ik afgelopend weekend stiekem met hem afgesproken toen D. niet thuis was.

De bedoeling was om eens kennis te maken, omdat we elkaar wel lagen qua ideeën en denkwijze, maar na veel gelach en gelul hebben we elkaar alle hoeken van het huis laten zien (sexuele wijze), zoals misschien ook wel te verwachten viel. De situatie is dus lichtjes uit de hand gelopen en nu ben ik heel ernstig verliefd, geloof ik.
Ehm... uit de hand gelopen? Als ik je verhaal zo lees stuurde je al op sex aan toen je het 1e mailtje naar die gast had verstuurd
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:21:44 #127
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_83482366
Leuk topic
pi_83482894
Waarom was het te verwachten dat je sex ging hebben dan? Je sprak met hem af met de intentie sex te hebben? Wees eerlijk tegen je vriend, dat is even het belangrijkst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:52:18 #129
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83483545
Die stifthand van d'r met FOK? in haar fobo is fake. De lijnen van de pen kloppen niet met de vorm van haar hand. Troll, hoax!
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_83483667
Allebei dumpen
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_83483780
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 02:31 schreef NietTeVolgen het volgende:

[..]

Gewoon een vieze rat jij
Welkom op het internet. Voor TS was het zeker weten beter geweest eerst een kloon aan te maken, maar daar was het al te laat voor na het drukken op 'invoeren' door haar.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:58:39 #132
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_83483793
Wat krijg ik toch altijd zon fucking naar gevoel in me buik als ik dit soort topics lees. Wat een kankerhoer ben je imo.
Thinking about thinking of you.
pi_83484056
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

word je d'r ook zo hitsig van?
Ik zit vast met een bobbel achter de rand van mijn bureau
pi_83484144
Erg achterbaks om zoiets achter de rug van je partner te doen en dan nog twijfelen of je er spijt van moet hebben. Hoe denk je dat je partner zal voelen als hij erachter komt dan? Of ben jij er zo eentje die alleen om zichzelf geeft?
pi_83484234
Ze heeft blijkbaar een zwak voor ochtenderecties:
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:49 schreef Anna-bella het volgende:
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:13:42 #136
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_83484371
Wel of niet een hoax, hier moet ik toch een (onzinnige) post hebben gezet
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_83484382
Hoer. Maak het dan eerst uit als je jezelf niet kan beheersen.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_83485024
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:58 schreef shifto het volgende:
Wat krijg ik toch altijd zon fucking naar gevoel in me buik als ik dit soort topics lees. Wat een kankerhoer ben je imo.
same here.
waarschijnlijk omdat het dan dus iedereen kan gebeuren.
dat je huichelaars en leugenachtige sloeries overal hebt..
Zelfs in een relatie van 5 jaar, dat je vriendin, die je vertrouwt, waar je mee samenwoont en alles mee deelt, alles voor overhebt.
NOGSTEEDS zon leugenachtige STINKSNOL kan zijn, die wacht tot jij je hielen een dagje hebt gelicht, en gelijk met een ouwe vent het bed in duikt, IN JE EIGEN FUCKING HUIS..
vervolgens geen greintje spijt oid heeft.. en nieteens het plan heeft om het jou überhaupt te vertellen...

gatverdamme..
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:34:43 #139
52349 purplerose
pi_83485240
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

same here.
Zelfs in een relatie van 5 jaar, dat je vriendin, die je vertrouwt, waar je mee samenwoont en alles mee deelt, alles voor overhebt.
NOGSTEEDS zon leugenachtige STINKSNOL kan zijn, die wacht tot jij je hielen een dagje hebt gelicht, en gelijk met een ouwe vent het bed in duikt, IN JE EIGEN FUCKING HUIS..
vervolgens geen greintje spijt oid heeft.. en nieteens het plan heeft om het jou überhaupt te vertellen...

gatverdamme..
Mannen doen dat ook hoor Ook na 5.5 jaar maar gelukkig niet in mijn bed

Maar je maag draait idd om bij dat mensen zo nasty kunnen zijn tegenover elkaar
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:39:36 #140
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83485444
Maar goed, de TS vraagt dus meer van: 'hoe red ik mij uit deze situatie?' dan 'wat moet ik doen om mijn relatie te behouden'.

Het mooie zou zijn als die kerel contact zou opnemen met de vent van TS.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_83485691
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:34 schreef purplerose het volgende:

[..]

Mannen doen dat ook hoor Ook na 5.5 jaar maar gelukkig niet in mijn bed

Maar je maag draait idd om bij dat mensen zo nasty kunnen zijn tegenover elkaar
ja dat bedoelde ik ook.
Huichelaars (als in mannen) en sloeries (vrouwen)
en de rest ging even over TS
bah.. ik kan dat echt niet begrijpen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:48:33 #142
52349 purplerose
pi_83488423
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

ja dat bedoelde ik ook.
Huichelaars (als in mannen) en sloeries (vrouwen)
en de rest ging even over TS
bah.. ik kan dat echt niet begrijpen.
Ik begrijp er ook weinig ondanks me 35 jaren op deze aardkloot
Het zal wel in de mens zitten om elkaar te naaien
pi_83488777

Ik zie nu D. als onze D. en L. als Loveless85

En Anna-Bella is onze Bellatrix

(UIT TAL SC )
pi_83489125
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Geen idee, eerlijk gezegd geen zin om mensen die vreemd gaan te helpen.
You sunk my battleship! :o
pi_83489197
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

same here.

gatverdamme..
Echt heel smerig inderdaad.
You sunk my battleship! :o
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:27:30 #146
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_83492727
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef charmed_angel het volgende:

Ik zie nu D. als onze D. en L. als Loveless85

En Anna-Bella is onze Bellatrix

(UIT TAL SC )
Fok!aholic?

Mooi dat die man weer laat zien hoe superieur wij mannen zijn.
Hij heeft geen enkele lasten, alleen maar lekker geknalt met een hete chick.
Daarna weer lekker naar huis waar zijn vrouw de karbonade alvast op tafel heeft gezet
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_83494560
Ik raakte in vervoering, en hij nam mij mee naar de woestijn. Ik zag een vrouw zitten op een scharlakenrood beest vol godslasterlijke namen, met zeven koppen en tien horens. Ze droeg purperen en scharlakenrode kleren en gouden sieraden, edelstenen en parels. In haar hand had ze een gouden beker vol gruwelijkheden, al haar liederlijke wandaden, en op haar voorhoofd stond een naam met een geheime betekenis: ‘Het grote Babylon, moeder van alle hoeren en van alle gruwelijkheden ter wereld
⎝⏠⏝⏠⎠
pi_83495402
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef Huehueteotl het volgende:
Ik raakte in vervoering, en hij nam mij mee naar de woestijn. Ik zag een vrouw zitten op een scharlakenrood beest vol godslasterlijke namen, met zeven koppen en tien horens. Ze droeg purperen en scharlakenrode kleren en gouden sieraden, edelstenen en parels. In haar hand had ze een gouden beker vol gruwelijkheden, al haar liederlijke wandaden, en op haar voorhoofd stond een naam met een geheime betekenis: ‘Het grote Babylon, moeder van alle hoeren en van alle gruwelijkheden ter wereld
Wat hebben al die mannen hier een trauma opgelopen op het gebied van trouw, er wordt heftiger op gereageerd dan een moord Zwaar overdreven als je het mij vraagt. Wat stelt seks nou voor. Als je daar alle grenzen van je relatie aan ophangt is het triest met de huidige relaties gesteld vind ik.
pi_83495717
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat hebben al die mannen hier een trauma opgelopen op het gebied van trouw, er wordt heftiger op gereageerd dan een moord Zwaar overdreven als je het mij vraagt. Wat stelt seks nou voor. Als je daar alle grenzen van je relatie aan ophangt is het triest met de huidige relaties gesteld vind ik.
Je hebt wel door dat hij hier een vertaling van een stuk uit de bijbel citeert in een poging alle lompe uitlatingen alhier te overtreffen, en het dus niet een originele reactie betreft die overeenstemt met het gevoel van deze beste man? Tenminste, hopelijk dan.
pi_83495762
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja... denken dat ik daar serieus ben

Maar vertel eens, waar hang jij je grenzen van je relatie wel aan op dan? En dat seks niet veel voorstelt zegt meer over jou denk ik, voor mij persoonlijk komt het namelijk wel erg dicht bij de essentie van ons bestaan (vandaar ook dat een monogaam leven mij zo goed als onmogelijk lijkt daar niet van).
⎝⏠⏝⏠⎠
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')