Ja qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en toch scoort hij qua populariteit altijd best hoog.
onbegrijpelijk
Dat gebeurde ook met Frank Rijkaard, hij wilde gewoon z'n overtollige speeksel kwijt en toen kwam Rudi Völler voorbij gelopen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ook een pest aan hem maar hij tufte niet naar de camera hoor, de camera kwam naar hem toe terwijl hij spuugde of niet dan.
Ja ik ook, maar qua uiterlijk is ie populair.quote:
slaap lekker babequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga afsluiten, vannacht haast niet geslapen, tot donderdag denk ik
dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
c_a stel er zou een finale SPA - NE zijn, voor wie ben je dan?
precies en voller zag een kans op rijkaard in een slecht daglicht te zetten en dook er gewoon voor. echt zo een nare mannetjes actiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook met Frank Rijkaard, hij wilde gewoon z'n overtollige speeksel kwijt en toen kwam Rudi Völler voorbij gelopen!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
slaap ze zo kally en hf morgenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:31 schreef gomi het volgende:
[..]
precies en voller zag een kans op rijkaard in een slecht daglicht te zetten en dook er gewoon voor. echt zo een nare mannetjes actie
slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook m'n bedje in, tot morgen, tenzij ik morgen besluit eindelijk eens mijn achterstallige tv-series te gaan kijken. Damn, 2 weken lang voetbal 's avonds, ik heb m'n tv-gids niet aangeraakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
slaap lekker ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ook m'n bedje in, tot morgen, tenzij ik morgen besluit eindelijk eens mijn achterstallige tv-series te gaan kijken. Damn, 2 weken lang voetbal 's avonds, ik heb m'n tv-gids niet aangeraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |