Nee vanwege haar hoofdpijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt met haar man te neuken, uit pure Spaanse liefde.
Wie heeft dat gecapt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Die arrogante jankmuil
KUTZWIJN met z'n getuf.
quote:
Wat een omhooggevallen stinkjoch. Ik zou 'm zo de rails op duwen als ie op de trein staat te wachten. Oeps.quote:
Ik heb ook een pest aan hem maar hij tufte niet naar de camera hoor, de camera kwam naar hem toe terwijl hij spuugde of niet dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een omhooggevallen stinkjoch. Ik zou 'm zo de rails op duwen als ie op de trein staat te wachten. Oeps.
Ach de hele wereld heeft het weer gezien dus hij staat er weer mooi opquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een omhooggevallen stinkjoch. Ik zou 'm zo de rails op duwen als ie op de trein staat te wachten. Oeps.
Ja hee. En ik vertraging oplopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel wachten tot de trein komt hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
yeah en toch scoort hij qua populariteit altijd best hoog.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach de hele wereld heeft het weer gezien dus hij staat er weer mooi op
12 jarige meisjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en toch scoort hij qua populariteit altijd best hoog.
onbegrijpelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |