Ik ken iemand die echt Stoffel heet, maar die dateert nog van voor de Fabeltjeskrant.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:43 schreef Ringo het volgende:
Biff, Jip, Kojak, Oreo, Park, Stoffel, Zorro?
Ik ken ook een Stoffel, die is even oud als ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ken iemand die echt Stoffel heet, maar die dateert nog van voor de Fabeltjeskrant.
Spengler, Spengler - ik weet niet uit welk stuiversromannetje dit komt, maar de enige voornaam die met Spengler geassocieerd dient te worden is natuurlijk Oswald.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:43 schreef zodiakk het volgende:
Egon is nog altijd de naam van Egon Spengler en dat is de juiste sociaal-wenselijke associatie die gemaakt wordt door those in the know.
In mijn studiejaren liep er zelfs een Stoffer Klungel rond. Ik zie dat hij thans voor de Stuur- en projectgroep van de gemeente Loppersum werkzaam is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ken ook een Stoffel, die is even oud als ik.
Ik zou in beide gevallen iedere ochtend vertwijfeld naar mijn paspoort staren. En dan naar mijn spiegelbeeld. En terug naar het paspoort.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef k_man het volgende:
Stoffer is toch weer een fractie minder erg dan Stoffel, naar mijn mening.
Wat is er mis met Ernst?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:54 schreef sigme het volgende:
Bij Egon denk ik aan Thea Beckman, en de Thuleserie. Die iMax en diens sibbling (o.i.d.) overigens dienen te lezen in het kader van de anti-overheidsopvoeding.
Bij mij in de familie zwerft een Rafel. En een Ernst, maar dat is de andere familiezijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |