abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83456423
quote:
Koppels moeten zich niet gek laten maken door verhalen over sekspartijen die uren of hele nachten duren. De beste vrijpartijen duren namelijk maar een minuut of tien. Dat concluderen twee Amerikaanse onderzoekers van de Penn State University althans in de Journal of Sexual Medicine.

Programma's als Sex and the City of Desperate Houswives hebben onrealistische verwachtingen gewekt op seksgebied en dat kan alleen maar tot teleurstelling leiden.

De meeste mensen zeggen voldaan te zijn na een vrijpartij als die tussen de drie en dertien minuten duurt. Als het langer duurt vinden de meeste ondervraagden het maar vermoeiend of saai worden.

Aan het onderzoek hebben duizenden mensen uit de Verenigde Staten en Canada meegedaan. Zij moesten aangeven hoe lang geslachtsgemeenschap moet duren om bevredigend te zijn. Tussen drie en zeven minuten noemden de meeste ondervraagden 'voldoende', tussen de zeven en dertien minuten wordt beschouwd als 'wenselijk'. Langer dan dertien minuten vonden de meeste mannen en vrouwen 'te lang'. Seks korter dan drie minuten is dan wel echt 'te kort'.

De onderzoekers hopen dat onzekere sekspartners wat meer vertrouwen krijgen door deze cijfers, meldt de Daily Mail. Aanleiding voor het onderzoek waren berichten over een verdubbeling van het aantal mensen dat aan de relatietherapie ging de afgelopen vijf jaar, omdat ze ontevreden waren met hun seksleven.

telegraaf.nl
Hoeveel minuten duurt de beste seks volgens jullie?
Ik heb er als 50-jarige maagd helaas geen mening over.

dinsdag 29 juni 2010 @ 19:29:54 #2
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_83456545
Heb in een half uurtje ook wel geweldige seks gehad hoor. Dit is maar een subjectief iets, vind ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 29-06-2010 19:45:07 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_83456605
he dames een orgasme duurt maar 2 minuten heb ie ff 2 minuten voor me
pi_83456636
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:29 schreef o.us het volgende:
Heb in een half uurtje ook wel geweldige seks gehad hoor. Dit is maar een objectief iets, vind ik.
Je bedoelt subjectief neem ik aan?

Ik vraag mij altijd af hoe zo'n onderzoek gaat. Vragen ze mensen de tijd op te nemen? Dan is de seks toch sowieso al minder leuk? En wanneer start de seks dan? Bij het voorspel, of pas als je, om het maar plat te zeggen, hem erin hangt.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:33:28 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_83456671
Ik geloof dat de tijdsspanne van de perfecte beurt nogal eens wilt verschillen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:35:30 #6
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_83456751
Nou vroeger had ik er eentje waarmee het een uur duurde...en later had ik er een die vond 5 minuten genoeg...
Nou dat uurtje was vele malen beter uiteraard!
Snollebolt
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:44:42 #7
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_83457173
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ja dat.

[ Bericht 18% gewijzigd door o.us op 29-06-2010 19:44:50 ]
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:51:19 #8
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_83457467
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik vraag mij altijd af hoe zo'n onderzoek gaat. Vragen ze mensen de tijd op te nemen? Dan is de seks toch sowieso al minder leuk? En wanneer start de seks dan? Bij het voorspel, of pas als je, om het maar plat te zeggen, hem erin hangt.
Dat vroeg ik me ook af idd. Ze hebben het over geslachtsgemeenschap dus denk dat het puur om de neukerij gaat en het voorspel niet mee wordt gerekend.. Anders lijkt me 10 mins ook wel bijzonder kort..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_83457557
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af idd. Ze hebben het over geslachtsgemeenschap dus denk dat het puur om de neukerij gaat en het voorspel niet mee wordt gerekend.. Anders lijkt me 10 mins ook wel bijzonder kort..
Maar dan vraag ik mij nog steeds af hoe dat gemeten wordt. Het lijkt mij zo'n afknapper om de tijd te moeten gaan bijhouden hoelang het duurt.
pi_83459226
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:53 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Maar dan vraag ik mij nog steeds af hoe dat gemeten wordt. Het lijkt mij zo'n afknapper om de tijd te moeten gaan bijhouden hoelang het duurt.
En daarna cijfers te geven.
"Nee schat, als je dat ene plekje nog even had meegepakt was het een acht min geweest, nu een mager zeventje. Daar gaat je gemiddelde."
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_83461761
Ligt eraan....soms is het erg fijn om er veel werk van te maken (massage olie enzo) maar soms is een vluggertje ook heel erg prettig. Denk dat het er meer om gaat in welke mood je beiden bent en de intensiteit van de sex ipv hoe lang het neemt. Ligt geen stopwatch naast je bed hopelijk
pi_83467756
Ik vind 10 minuten neuken wel redelijk lang ja. Hoeft van mij meestal niet langer dan dat.
pi_83467992
Gisteren geweldige sex gehad. 24 minuten om precies te zijn.
pi_83468415
Ik heb nooit een stopwatch bij de hand als ik lig te ketsen.
pi_83468995
Het is ook maar net wat je gewend bent denk ik. Als ik doorgaans een beurt krijg is het wel met 5 minuutjes gepiept. Maar laatst duurde het ineens aanzienlijk langer (drank enzo), nou toen had ik op een gegeven moment ook wel zoiets van "man man man zo is t wel weer genoeg" . Maar dat is echt het duwwerk. Het randgebeuren eromheen mag van mij best wat tijd in beslag nemen.
pi_83469054
Ik kan het niet zeggen. Ik heb gisteren ook besloten maagd te worden.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83471796
Als ik vrijdagavond om half 10 al kneitergeil ben, dan duurt de beste sex op zijn minst een paar uur. Als ik maandagochtend geil ben, dan duurt de beste sex 2 minuten.
pi_83475990
De perfecte seks is een lamg voorspel met veel orale seks en veel zoenen. Dat kan uren duren waarbij zowel de man als de vrouw op het moment supreme stopt. Orgasmes uitstellen is dé manier om geile seks te beleven. Dus echt geile seks duurt vele uren!

Neuken is bijzaak. Zowel de man als de vrouw geniet veel meer van geile orale seks.
pi_83476701
Valt geen antwoord op te geven denk ik zooo... De beste seks krijg je vanzelf als je het vaker met dezelfde partner doet.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:17:43 #20
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_83484543
Soms duurt het een minuut.
Soms 5, soms 10.
Na een paar keer in korte tijd kan ik zo een uur bezig zijn voordat ik kom en mijn record is over de 2 uur.
Als het maar lekker is, maakt het mij niet veel uit.
Alleen als je een tijdje geen beurt meer hebt gehad en het duurt dus een minuut of nog zelfs veel minder (10 seconden ) ... dat is wel vet irritant.

[ Bericht 5% gewijzigd door Darkwolf op 30-06-2010 12:26:52 ]
pi_83484856
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:17 schreef Darkwolf het volgende:
Soms duurt het een minuut.
Soms 5, soms 10.
Na een paar keer in korte tijd kan ik zo een uur bezig zijn voordat ik kom en mijn record is over de 2 uur.
Als het maar lekker is, maakt het mij niet veel uit.
Alleen als je een tijdje geen beurt meer heb gehad en het duurt dus een minuut of nog zelfs veel minder (10 seconden ) ... dat is wel vet irritant.
Jup altijd ff oefenen Tijdens het voorspel wordt ik dan ook altijd zo geil dat als hij er eindelijk in zit hij instinctief binnen 2 seconden dat meisje zwanger wilt maken of zo. Evolutionair gezien goed in orde dus alleen vind ik het zelf niet zo chill
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:27:54 #22
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_83484957
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:25 schreef Fes1-2 het volgende:
Evolutionair gezien goed in orde dus alleen vind ik het zelf niet zo chill
En als er inderdaad na 9 maanden resultaat is geboekt door evolutie denk ik ook niet!
pi_83485835
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef Quickie_Butt het volgende:
Maar dat is echt het duwwerk. Het randgebeuren eromheen mag van mij best wat tijd in beslag nemen.
Ja precies, qua neuken is 10 minuten prima. Voorspel meestal veel langer.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:48:57 #24
307941 popje123
love live life
pi_83485876
Ik baal soms wel als mijn vriend na een minuutje klaarkomt.
Maar soms doe je er gewoon echt niets aan.
Als ik zin heb in lange seks maak ik hem van te voren niet zo geil in het voorspel. Dan duurt de seks zelf meestal wat langer.
Wat ik me nog afvraag eigenlijk is; als een jongen zich elke avond trekt.. komen ze dan misschien wat minder snel klaar met de seks? Een soort training perhaps
pi_83487682
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef popje123 het volgende:
Ik baal soms wel als mijn vriend na een minuutje klaarkomt.
Maar soms doe je er gewoon echt niets aan.
Als ik zin heb in lange seks maak ik hem van te voren niet zo geil in het voorspel. Dan duurt de seks zelf meestal wat langer.
Wat ik me nog afvraag eigenlijk is; als een jongen zich elke avond trekt.. komen ze dan misschien wat minder snel klaar met de seks? Een soort training perhaps
Nee het is gewoon oefenen. Snel klaarkomen is spanning in je hoofd. Neuk gewoon is een keer s'avonds voor je gaat slapen en s'ochtends direct als je wakker wordt. S'ochtends duurd het veel langer!
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

En als er inderdaad na 9 maanden resultaat is geboekt door evolutie denk ik ook niet!
Daarvoor slikt zij de pil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')