Wikipedia is juist erg correct, ook als je het gaat vergelijken met andere (online) encyclopedieën. Als je initiatief al een succes gaat worden dan is het lastig te beheersen als alles gecontroleerd dient te worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:49 schreef distation het volgende:
Wikipedia is niet altijd accuraat, daarin willen wij verschillen. Op wikepedia kan iedereen alles aanpassen wat in sommige gevallen leidt tot onjuiste info. Bij ons wordt alles gecontroleerd. Wij zien wikipedia zeker niet als concurrent, wij vinden dit gewoon een mooi alternatief. Alvast dank.
Dus je wilt op basis van een groepje willekeurige mensen die voor niets werken iets neerzetten dat minstens net zo goed, maar accurater is dan Wikipedia. Grapjasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:49 schreef distation het volgende:
Wikipedia is niet altijd accuraat, daarin willen wij verschillen. Op wikepedia kan iedereen alles aanpassen wat in sommige gevallen leidt tot onjuiste info. Bij ons wordt alles gecontroleerd. Wij zien wikipedia zeker niet als concurrent, wij vinden dit gewoon een mooi alternatief. Alvast dank.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik zoek nog mensen die mij huis willen verven en mijn tuin zomerklaar willen maken. Uiteraard op vrijwillige basis, maar ik zal de naam er wel bij vermelden..
Lees de post eens over.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef Surf_Bunny het volgende:
Ik zou wel foto's willen maken maar wat zijn de onderwerpen zoal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |