quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die nu al gaan bespreken met wie ze gaan dansen en zoenen op het eindfeest.
Hoe zielig is dat man.Dat zie je die avond/nacht zelf wel toch.
Waarom zou je dat in hemelsnaam nu allemaal al gaan bespreken. Of is dat strategie? Dat alle lekkere chicks anders als bezet zijn? Hmmm, dan moet ik toch ook maar even wat gaan reserveren.
Klacht: mensen die nu al gaan bespreken met wie ze gaan dansen en zoenen.
Klacht: mijn FOK! t-shirt is nog niet binnen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die nu al gaan bespreken met wie ze gaan dansen en zoenen op het eindfeest.
Hoe zielig is dat man.Dat zie je die avond/nacht zelf wel toch.
Waarom zou je dat in hemelsnaam nu allemaal al gaan bespreken. Of is dat strategie? Dat alle lekkere chicks anders als bezet zijn? Hmmm, dan moet ik toch ook maar even wat gaan reserveren.
Klacht: mensen die nu al gaan bespreken met wie ze gaan dansen en zoenen.
Klacht: mijn FOK! t-shirt is nog niet binnen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:04 schreef Jumparound het volgende:
Warom zou je er druk over maken?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef Urquhart het volgende:
Bij het eindfeest/gala was ik door het indrinken al zwaar bezopen, waardoor ik het gehele feest nooit bewust hebt meegemaakt
Bleek achteraf wel een aanrader te zijn geweest, aangezien het maar een matig kut feest was, naar horen zeggen.
quote:
Iedereen weet toch dat AP niet gaat maar gewoon op het forum blijftquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
OT: dat doen ze om die dames tegen jou te beschermen AP
ja dat is ook zo, volgens mij heeft ie tot nu toe elk schoolfeest "gemist"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:12 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat AP niet gaat maar gewoon op het forum blijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |