Ja dat kan wel wezen, maar ze woont daar simpelweg illegaal want geen medehuurder en in haar eentje zou ze het huis nooit toegewezen hebben gekregen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Mera heeft duidelijk aangegeven dat ze gewoon kan blijven wonen en de huur kan blijven betalen, ze hebben in 10 jaar geen klachten of gezeik gehad over dit adres, maar nééééé, Mera moet eruit.
Misschien weten zij ook wel niet precies hoe of wat, hebben ze ook geen haast ermee uit een soort piëteit naar de 'huurder'. En krijgen ze die haast door dit soort acties wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, da's allemaal leuk en aardig maar ondertussen weet je nog steeds niet waar je aan toe bent
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien weten zij ook wel niet precies hoe of wat, hebben ze ook geen haast ermee uit een soort piëteit naar de 'huurder'. En krijgen ze die haast door dit soort acties wel.
True, was alleen handig geweest als ik dat van tvoren wist, maarja da wasnie, en dat is prima want eigen schuld, had ik me maar moeten verdiepen in de regels etc etc ik ben er ook gewoon helemaal klaar mee, WIL er gewoon uit nu, maar dan wel ergens om heen te gaan zegmaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat kan wel wezen, maar ze woont daar simpelweg illegaal want geen medehuurder en in haar eentje zou ze het huis nooit toegewezen hebben gekregen.
Bij geen enkele verhuurder (een partikuliere uitgezonderd) zou je daarmee wegkomen.
Dat is juist om misbruik op deze manier te voorkomen.
Denk je niet dat ik het liefst Jr. als medehuurder op het contract van mijn huis zou willen hebben?? Dat kan niet eens, dus ook al zou ik pas over 5 jaar vertrekken dan kan hij daar nog niet met zijn vriendin blijven wonen.
Dat weet strikt genomen niemand. Ik kan over drie minuten wel een hartaanval krijgenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, da's allemaal leuk en aardig maar ondertussen weet je nog steeds niet waar je aan toe bent
Geknipt voor Meraquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp is de Rozenboom een huis voor begeleid wonen.... permanent zeg maar, die komen nooit zelfstandig te wonen maar dan ook niet dat er een hoop verloop is, is door ouders van kinderen met een verstandelijke handicap zelf opgezet, gewoon lekker in de buurt. Werkt prima.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Geknipt voor Mera, zie je wel als we met z'n allen even brainstormen komt de oplossing vanzelf
Ja, en in jouw geval zou je dan uit je eigen woning moeten vertrekken....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat weet strikt genomen niemand. Ik kan over drie minuten wel een hartaanval krijgen![]()
Dit zijn vervelende omstandigheden maar zo levensbedreigend is het ook allemaal weer niet. Ik kan, als illegaal woningbewoner op een recreatiepark, ook vanavond een brief in de deur hebben liggen dat ik op straffe van 80.000 euro (zo hoog zijn die bedragen tegenwoordig) op moet zouten en wel binnen drie maanden.
M.a.w. relax gewoon een beetje, ga lekker op vakantie, t komt altijd weer goed, we leven in Nederland!
Mera d'r ouders wonen heul niet bij mijn dorp in de buurtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Geknipt voor Mera, zie je wel als we met z'n allen even brainstormen komt de oplossing vanzelf
Zou natuurlijk ook absoluut niet blij zijn, maar ook dan komt er wel weer een oplossingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en in jouw geval zou je dan uit je eigen woning moeten vertrekken....
Ben je gewoon eigenaar... maar het blijft illegale bewoning en dat risico zit erin.
Ach ja, word je mijn medehuurder, schrijf ik me over 3 jaar uit, wordt de vriendin van B dan jouw medehuurder, schrijf jij je 3 jaar later uit....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou natuurlijk ook absoluut niet blij zijn, maar ook dan komt er wel weer een oplossing
Werkt wel let maar opquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:34 schreef Toverheks het volgende:
Nou Jian, je raad opgevolgd heb 400 mlgr gekocht zit er net eentje in dus nu maar hopen. Thanks voor je tip.
Waarinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:34 schreef Toverheks het volgende:
Nou Jian, je raad opgevolgd heb 400 mlgr gekocht zit er net eentje in dus nu maar hopen. Thanks voor je tip.
Nu nog wel een vergunning aanvragen om hem te mogen dragen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:47 schreef remlof het volgende:
Sjezus het is bloody hot buiten, net even wezen shoppen en een rooie korte broek gekocht
ja lees nu zo terug staat ook wel erg stom.quote:
We hadden het eerder al over zetpillenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja lees nu zo terug staat ook wel erg stom.
heb die pil met veel water ingenomen en doorgeslikt haha, oh echt als het niet help is het Jian zijn schuldnee hoor geintje. nou ik ga ff in beweging anders kom ik straks helemaal niet meer rechtop.
Ja kut, dat mis ik. Moet ik vannacht weer Politiek24 kijkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu nog wel een vergunning aanvragen om hem te mogen dragen!![]()
Wat een nep vandaag qua weer.![]()
Kamerdebat over de formatie is bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |