Ik vond die beta's altijd voor geen meter werken..quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef -Datdus- het volgende:
Als toevoeging:
Bumptop opgekocht door google dus niet meer te downloaden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze werkt best wel redelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:36 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Ik vond die beta's altijd voor geen meter werken..
LOLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Fuck breedbeeld, 4:3 is de shit.
[ afbeelding ]
Pidgin messenger.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Fuck breedbeeld, 4:3 is de shit.
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Haters. Wat moet ik dan gebruiken.
aMSNquote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Haters. Wat moet ik dan gebruiken.
ik gebruikt sony vegas. wat kun je daar dan met dat klokje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Aapvis het volgende:
die processor status is handig met photoshop en premiere
oh zo okequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Aapvis het volgende:
eigenlijk niks maar als die freezed tijdens het renderen kijk ik met dat klokje of hij freezed doordat de ram of cpu 100% in gebruik zijn zodat ik andere progs moet stoppen, of omdat hij gewoon vastgelopen is
Rommelige Desktops FTWquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Vol met iconen, dus doe ik de grote maar zonder.
[ afbeelding ]
OMG. Ga dat nu opruimen... NU!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:02 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Vol met iconen, dus doe ik de grote maar zonder.
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef Asjen het volgende:
Nice! Van internet gehaald of zelf gemaakt?
Mag ik 'm hebben? (A)
Meestal weet ik 't wel van mijn desktop... Dit is geloof ik een suicidegirl, een internetmodel. Ofzoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:02 schreef Megaman het volgende:
tsjaah, naakte vrouwen kunnen niet omdat mijn computer nogal vaak in het gebruik is door andere mensen (lees: vrouwmenschen)...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:08 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
shift cmd 3, foto openen en dan met shift cmnd 4 selecteren (is ie niet meteen achterlijk groot), krijg je deze grootte:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij lever je heel wat gebruikersgemak in door alles zo klinisch te houden...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij lever je heel wat gebruikersgemak in door alles zo klinisch te houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |