Nee, ies graties telefoon, hoef ik niet te kopenquote:
Ies Nokia N97, ies niet slechtquote:Misschien moet je een normale telefoon uitzoeken die niet zo kut is dat niemand em wilt
Je koopt toch een abonnement, en een N97 is zeker wel een slechte keuze als je bedenkt dat je voor hetzelfde geld een HTC desire hebt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:42 schreef Iridal het volgende:
[..]
Nee, ies graties telefoon, hoef ik niet te kopen
en ik ben lui...
[..]
Ies Nokia N97, ies niet slecht
Ik moet geen HTCquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je koopt toch een abonnement, en een N97 is zeker wel een slechte keuze als je bedenkt dat je voor hetzelfde geld een HTC desire hebt.
Domme teringmongool, de N97 is misschien wel het slechtste toestel dat Nokia ooit heeft gemaaktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:42 schreef Iridal het volgende:
[..]
Nee, ies graties telefoon, hoef ik niet te kopen
en ik ben lui...
[..]
Ies Nokia N97, ies niet slecht
Dan nog kan je de winkel lopen om sneller die telefoon te halen, dus loop niet zo te jankstralen.quote:
Het is maar goed dat er van die tokkies zoals jijzelf bestaan die puur vanwege het argument: 'ik wil een Nokia' dat soort schijttoestellen blijven kopen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:47 schreef Iridal het volgende:
Boeie, ik wil die N97.
En de enige teringmongool die hier is, zie je op het moment dat jij in de spiegel kijkt.
Dat bepaal ik lekker zelf, jij niet. En nu opflikkerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Lezen is vak: Loop niet zo te jankstralen.
In het afgelopen kwartier had je al in een winkel kunnen zijn, of hem op een andere site kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:54 schreef Iridal het volgende:
[..]
Dat bepaal ik lekker zelf, jij niet. En nu opflikkeren
Er kan zoveel, lekker belangrijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In het afgelopen kwartier had je al in een winkel kunnen zijn, of hem op een andere site kunnen bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |