Nee 't is geen scriptie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:00 schreef Rubber_Johnny het volgende:
T is vast weer een heel simpel scriptie,
En ook geen omwetende oom.quote:maar op deze manier is het wachten dat een omwetende oom of ouder eens een keer gaat klikken
Heb je eindelijk iets te doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:07 schreef ManianMan het volgende:
Ja die mails zijn irritant zeker wanneer je als stagiair verantwoordelijk bent voor de SPAM. Kun het helemaal uit gaan zoeken
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:06 schreef RegularExpression het volgende:
Wie zegt dat het allemaal scam is?![]()
[ afbeelding ]
Bron: http://xkcd.com
Elke dag 5 minuten werk, das veel zeg! Goh daar zit wel heel veel werk aan na stage lig ik altijd een uiltje te knappenquote:
Ze hebben jou verantwoordelijk gemaakt voor de SPAM???quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:07 schreef ManianMan het volgende:
Ja die mails zijn irritant zeker wanneer je als stagiair verantwoordelijk bent voor de SPAM.
Zeur dan niet man.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Elke dag 5 minuten werk, das veel zeg! Goh daar zit wel heel veel werk aan na stage lig ik altijd een uiltje te knappen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:07 schreef ManianMan het volgende:
Ja die mails zijn irritant zeker wanneer je als stagiair verantwoordelijk bent voor de SPAM. Kun het helemaal uit gaan zoeken
Je wordt al van begin af aan uitgebuit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Ze hebben jou verantwoordelijk gemaakt voor de SPAM???
What's next; het aloude plintenladdertje halen? Doosje bougievonkjes?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Welkom in klaagbaak/Nederland waar de mensen alleen maar klagen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:07 schreef ManianMan het volgende:
Vergelijk de tweede quote eens met de derde quote. Zie je het?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Elke dag 5 minuten werk, das veel zeg! Goh daar zit wel heel veel werk aan na stage lig ik altijd een uiltje te knappen
Ach ja zonder hen was er geen concurentiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Het echte probleem is natuurlijk de mensen die WEL kopen via spam, huis-aan-huis-verkopers en telemarketeers! Die maken de business rendabel.
Wat moet ik zien?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:14 schreef Rectum het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vergelijk de tweede quote eens met de derde quote. Zie je het?
Die depressievelingen/impotenten die wel een internetverbinding hebben, maar die niet op de hoogte zijn dat er zoiets is als een huisarts/apotheek.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Het echte probleem is natuurlijk de mensen die WEL kopen via spam, huis-aan-huis-verkopers en telemarketeers! Die maken de business rendabel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |