Je kan het Sunny...... Go Go Go! Bijna klaar! Dan mag je buiten gaan spelen met Samquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff nog 3 te gaan.. het zweet staat me op mijn neus.. aanmoediging nodig mensen!!![]()
Duurste waren best duurquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb echt van alles wat.. Maar mn sneakers zijn t duurste, want die koop ik altijd van een merkNike/adidas/rucanor/converse/vans, dus dat tikt wel aan
welke zouden dat zijn dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Duurste waren best duur
maar de duurste heb ik maar niet gekocht. vond ik toch iets te overdreven
Whehe het valt bij mij nog wel mee, duurste paar sneakers was 160 euro. Maar voor een student is dat nog best veelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Duurste waren best duur
maar de duurste heb ik maar niet gekocht. vond ik toch iets te overdreven
Als in paren schoenen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:01 schreef flying-dutchman het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)0-euro-schoenen.html
@laydina op hoeveel staat de teller bij jou?
Zeg Sun, waar moet ik op letten als ik goeie wandelschoenen ga kopen? Ik wil een beetje stevige stappers voor het betere fotografiewerk zeg maar. Iets waar ik lang op kan lopen EN die je ook gewoon goed aankan bij veel staan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn duurste schoenen zijn mijn Hanwags!!Wandelschoenen zijn dan ook het enige waar ik echt niet op ga bezuinigen. Alle andere schoenen komen uit de uitverkoop. Overigens wel allemaal bij 'goede' zaken gekocht hoor, geen schoenenreusprut want daar kan ik echt niet op lopen over het algemeen..
De duurste die ik heb waren tegen de 200 euro. Die ik net heb gekocht waren 620 euro, Ferragamo (kon ze doordat ik een pak kocht kon ik ze krijgen voor 370 euro; weet je meteen dat het pak niet goedkoop wasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
welke zouden dat zijn dan?
wil zelf nog eens een keer een wat lichtere kleur bruin hebben, maar vind weinig leuks iin de collecties van santoni & crockett & jones
Voor het eerst een bruiloft?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....donderdag bruiloft fotograferen....het begint nu eng dichtbij te komen
regen ? !quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej. Het regent hier. Nouja, maar goed ook. Ik wil/moet vandaag:Afwassen 2 wassen draaien 2 kasten opruimen Boodschappen doen Auto wassen als er tijd over is
Hoezee voor vrije dagen
ze hebben wel heule lelijke op hun site staan en weinig waar ik echt van denkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De duurste die ik heb waren tegen de 200 euro. Die ik net heb gekocht waren 620 euro, Ferragamo (kon ze doordat ik een pak kocht kon ik ze krijgen voor 370 euro; weet je meteen dat het pak niet goedkoop was)
Yukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Gatverdammeheb het rapport voor me van een kind met stevig rokende ouders.. wordt bijkans misselijk van de lucht die er vanaf komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |