En Nederland wel wil je zeggen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef Golaso het volgende:
Brazilie heeft een matig team. Echte tegenstand hebben ze niet gehad.
Nee, maar Nederland speelt wel slecht met een goed team.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En Nederland wel wil je zeggen?
We kunnen ze hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Ritmo het volgende:
Brazillie scoort wel makkelijker dan Nederland.
Jongens, we hebben er weer een. Kaalscheren en bekogelen met pek en veren of doen we er iets ergers mee?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef Versvandepers het volgende:
Hoe eerder die hysterie is overgewaaid des te beter
Want als je je ergert aan irritante tokkies en ander paupervolk die hun lelijke huizen inpakken met nog lelijker oranje bouwzeil en tetterende teringtoeters hoor je er natuurlijk niet bijquote:Op maandag 28 juni 2010 21:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jongens, we hebben er weer een. Kaalscheren en bekogelen met pek en veren of doen we er iets ergers mee?
Als je niet naar het WK kijkt hoor je er sowieso niet bij en dien je veel pijn te lijden.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:31 schreef Versvandepers het volgende:
[..]
Want als je je ergert aan irritante tokkies en ander paupervolk die hun lelijke huizen inpakken met nog lelijker oranje bouwzeil en tetterende teringtoeters hoor je er natuurlijk niet bij
neequote:Op maandag 28 juni 2010 21:31 schreef Versvandepers het volgende:
[..]
Want als je je ergert aan irritante tokkies en ander paupervolk die hun lelijke huizen inpakken met nog lelijker oranje bouwzeil en tetterende teringtoeters hoor je er natuurlijk niet bij
Ga jij lekker wowen en laat het plezier hebben maar aan andere mensen over.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:31 schreef Versvandepers het volgende:
[..]
Hij kan ook echt helemaal niets hè.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef Chowi het volgende:
Je hebt Brazilië fout gespeld, TS.
Wie zegt dat ik geen WK kijk dan? Ik erger me gewoon scheel aan al dat hysterische gedoequote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je niet naar het WK kijkt hoor je er sowieso niet bij en dien je veel pijn te lijden.
Je laat je lol toch niet verpesten door wat Tokkies? Iedereen in Nederland kijkt de wedstrijden van Oranje, die paar aso's doen maar lekker overdreven.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef Versvandepers het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen WK kijk dan? Ik erger me gewoon scheel aan al dat hysterische gedoe
hij faaltquote:Op maandag 28 juni 2010 21:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je laat je lol toch niet verpesten door wat Tokkies? Iedereen in Nederland kijkt de wedstrijden van Oranje, die paar aso's doen maar lekker overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |