quote:Op maandag 28 juni 2010 18:13 schreef Flammie het volgende:
Alle gekheid op een stokje hehe, zoals mijn verwachting en voorspelling.. Nederland wint van Slowakije maar dadelijk komen ze of chili of brazilie tegen en dan vliegen ze eruit
Nee, je bent een idioot.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:13 schreef Flammie het volgende:
Alle gekheid op een stokje hehe, zoals mijn verwachting en voorspelling.. Nederland wint van Slowakije maar dadelijk komen ze of chili of brazilie tegen en dan vliegen ze eruit
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:19 schreef Flammie het volgende:
Nederland kan nog wel eens van een koude kermis thuiskomen morgen.... Sowieso... er is nu druk en de slowaken hebben die druk niet... die gaan gewoon lekker ballen en zien wel hoe het gaat lopen...
Ik denk dat Nederland met 1-3 naar huis mag vliegen na morgen....
En als Nederland al wint dan gaan ze veel spelers missen tegen brazilie en zullen we het moeten doen met Braafheid, Schaars, Babel etc...
Helaas maar goed
Schaam je diep en blijf gewoon weg.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:26 schreef Flammie het volgende:
Ik heb de hele tijd al gelijk... ik wist al van te voren dat Nld met 2-0 van dnm zou winnen, 1-0 van jap en 2-1 vs cameroon.... ik ga morgen ook gewoon weer gelijk krijgen
En hoogstwaarschijnlijk komt hun getroll ooit eens uit, aangezien NL toch geen wereldkampioen wordt. Dan zijn ze zelf opeens hun getroll vergeten en schreeuwen ze KIJK IK HAD GELIJK, terwijl niemand ze ooit meer serieus neemt.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:20 schreef Nystiq het volgende:
Die trollen zijn erg kut ja, maar diep van binnen denken ze:"Hup Holland Hup". En als ze eruit knikkeren, komt de klap minder hard aan bij hun, omdat ze zo negatief waren op 't forum over NL.
Jij had al verwacht dat ze van Japan en Kameroen verloren en dus niet door zouden gaan, dus hoe kan dit nou, gekkie?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:13 schreef Flammie het volgende:
Preciesquote:Op maandag 28 juni 2010 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, je bent een idioot.
[..]
[..]
Schaam je diep en blijf gewoon weg.![]()
Nope.. heb alles goed voorspeld vriendquote:Op maandag 28 juni 2010 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij had al verwacht dat ze van Japan en Kameroen verloren en dus niet door zouden gaan, dus hoe kan dit nou, gekkie?
Valse quotes?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:22 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nope.. heb alles goed voorspeld vriendEn die gast met zijn valse quotes kan daar niks aan veranderen
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, je bent een idioot.
[..]
[..]
Schaam je diep en blijf gewoon weg.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Valse quotes?
Als ik erop klik, staat er precies hetzelfde, door jou getypt
Nah ja.. dan heeft mijn huisgenoot die gepost want die komen mij niet bekend voorquote:Op maandag 28 juni 2010 18:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Valse quotes?
Als ik erop klik, staat er precies hetzelfde, door jou getypt
Das een ban waard.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nah ja.. dan heeft mijn huisgenoot die gepost want die komen mij niet bekend voor
Ik had namelijk alles goed
Ok dan. Daar is natuurlijk geen spel tussen te krijgenquote:Op maandag 28 juni 2010 18:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nah ja.. dan heeft mijn huisgenoot die gepost want die komen mij niet bekend voor
Ik had namelijk alles goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |