Nee, ene Theo die enkele jaren geleden gezocht werd door duizenden doorgesnoven en gezopen Lowlandsgangers en dat was kennelijk hi-fucking-larischquote:Op maandag 28 juni 2010 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
Maassen ?
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ene Theo die enkele jaren geleden gezocht werd door duizenden doorgesnoven en gezopen Lowlandsgangers en dat was kennelijk hi-fucking-larisch
doorgesnoven lowlanders? En ik maar denken dat het zulke rustige jongens warenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ene Theo die enkele jaren geleden gezocht werd door duizenden doorgesnoven en gezopen Lowlandsgangers en dat was kennelijk hi-fucking-larisch
Als je echt goed doorgesnoven bent word je vanzelf rustigquote:Op maandag 28 juni 2010 15:17 schreef julian6 het volgende:
doorgesnoven lowlanders? En ik maar denken dat het zulke rustige jongens waren
Ah, daar is weer een 'ik heb het bedacht'-kneusquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:10 schreef droppus het volgende:
Vrienden van me riepen op Rock Werchter, toen die reclame er net was Leo naar elkaar om elkaar te vinden. De lowlands dat zelfde jaar, waar ik toen ook bij was, deden ze dat weer. Jammer dat meer mensen dat begonnen over te nemen. En het jaar daarop was het in Theo veranderd.
Alleen toen was het ondertussen al oud en irritant.
soms moet dat kunnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het vandaag 'lullig-tegen-jasper' dag ofzo
Das weer een nep beffer kneus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, daar is weer een 'ik heb het bedacht'-kneus
Sorryquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |