Nou Master zou ik het plan niet durven noemen ... Doorzichtig en inderdaad schattig dan weer wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Ja, je hebt me door, dit was allemaal één groot masterplan om je terug te pakken.
Oehoehquote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou Master zou ik het plan niet durven noemen ... Doorzichtig en inderdaad schattig dan weer wel.
![]()
Ik moest even een filmpje selecteren waar niemand op gaat klikken.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
Zo, dat duurde.... ik was al een nieuwe aan het maken.
Titel: [RLS SC # 775] Met een slome reserve-Duitser
OP: Zou het door de drank komen??
PI: zie PI
Vandaag of anders morgen wordt mijn zus gebeld. Spannend.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las dat jullie foto`s met zijn allen hebben gemaakt, mooi Deisyy, en wanneer horen jullie van de operatie???
hoop dat ze gauw alles achter de rug heeft en zich kan richten op de toekomst.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag of anders morgen wordt mijn zus gebeld. Spannend.
Ik hoop vandaag, want dan kan ik eindelijk mijn beslissing nemen of ik volgende week wel of niet op vakantie ga.
Ja klote hè??quote:Op maandag 28 juni 2010 11:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is alweer boven de 30 graden buiten. Ik zit op het terras, benen in de zon, hoofd onder de luifel wat te werken. En de fan staat op twee meter afstand wat wind te veroorzaken. Wat een rotleven toch.
Ja, ik begon met wachten en afvragen waar dit topic bleef NADAT je het vorige topic volgepost had, dus dat gaat niet opquote:Op maandag 28 juni 2010 11:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest even een filmpje selecteren waar niemand op gaat klikken.
veel plezier, zal ook daar wel warm wezen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja klote hè??![]()
Hier in de tuin is het niet te harden!!!![]()
Ik ga me zo langzamerhand maar reisvaardig maken en dan op de brommert naar het strand.
Veel plezier Coosquote:Op maandag 28 juni 2010 12:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja klote hè??![]()
Ik ga me zo langzamerhand maar reisvaardig maken en dan op de brommert naar het strand.
Dat is liefquote:Op maandag 28 juni 2010 12:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop dat ze gauw alles achter de rug heeft en zich kan richten op de toekomst.
moet steeds aan jullie denken al ken ik jullie niet eens. ik ga nog harder denken dat alles op zijn pootjes terecht komt en ze weer gezond verder kan.
Vergeet de zonnebrand nietquote:Op maandag 28 juni 2010 12:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja klote hè??![]()
Yeahquote:
Oh, oké. Ik denk dat Nederland het nu wel eens rustig aan kan gaan doen. We hebben er al drie gewonnen, we mogen er nu ook wel eentje verliezen, we staan toch al hartstikke voor op de rest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |