Nou Master zou ik het plan niet durven noemen ... Doorzichtig en inderdaad schattig dan weer wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Ja, je hebt me door, dit was allemaal één groot masterplan om je terug te pakken.
Oehoehquote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou Master zou ik het plan niet durven noemen ... Doorzichtig en inderdaad schattig dan weer wel.
![]()
Ik moest even een filmpje selecteren waar niemand op gaat klikken.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
Zo, dat duurde.... ik was al een nieuwe aan het maken.
Titel: [RLS SC # 775] Met een slome reserve-Duitser
OP: Zou het door de drank komen??
PI: zie PI
Vandaag of anders morgen wordt mijn zus gebeld. Spannend.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las dat jullie foto`s met zijn allen hebben gemaakt, mooi Deisyy, en wanneer horen jullie van de operatie???
hoop dat ze gauw alles achter de rug heeft en zich kan richten op de toekomst.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag of anders morgen wordt mijn zus gebeld. Spannend.
Ik hoop vandaag, want dan kan ik eindelijk mijn beslissing nemen of ik volgende week wel of niet op vakantie ga.
Ja klote hè??quote:Op maandag 28 juni 2010 11:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is alweer boven de 30 graden buiten. Ik zit op het terras, benen in de zon, hoofd onder de luifel wat te werken. En de fan staat op twee meter afstand wat wind te veroorzaken. Wat een rotleven toch.
Ja, ik begon met wachten en afvragen waar dit topic bleef NADAT je het vorige topic volgepost had, dus dat gaat niet opquote:Op maandag 28 juni 2010 11:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest even een filmpje selecteren waar niemand op gaat klikken.
veel plezier, zal ook daar wel warm wezen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja klote hè??![]()
Hier in de tuin is het niet te harden!!!![]()
Ik ga me zo langzamerhand maar reisvaardig maken en dan op de brommert naar het strand.
Veel plezier Coosquote:Op maandag 28 juni 2010 12:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja klote hè??![]()
Ik ga me zo langzamerhand maar reisvaardig maken en dan op de brommert naar het strand.
Dat is liefquote:Op maandag 28 juni 2010 12:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop dat ze gauw alles achter de rug heeft en zich kan richten op de toekomst.
moet steeds aan jullie denken al ken ik jullie niet eens. ik ga nog harder denken dat alles op zijn pootjes terecht komt en ze weer gezond verder kan.
Vergeet de zonnebrand nietquote:Op maandag 28 juni 2010 12:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja klote hè??![]()
Yeahquote:
Oh, oké. Ik denk dat Nederland het nu wel eens rustig aan kan gaan doen. We hebben er al drie gewonnen, we mogen er nu ook wel eentje verliezen, we staan toch al hartstikke voor op de rest.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik denk dat Nederland het nu wel eens rustig aan kan gaan doen. We hebben er al drie gewonnen, we mogen er nu ook wel eentje verliezen, we staan toch al hartstikke voor op de rest.
Ze zijn er nogquote:Op maandag 28 juni 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik denk dat Nederland het nu wel eens rustig aan kan gaan doen. We hebben er al drie gewonnen, we mogen er nu ook wel eentje verliezen, we staan toch al hartstikke voor op de rest.
Ik meteen denken: oe dan was ik dronkener dan ik dacht! Maar in de sms-history zag ik gelukkig geen geblaat vannacht dat voor Birgit bedoeld was.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
Ik wist Gert's nummer te ontcijferen aan de hand van een korte sms-conversatie.
Bij jou niet, bedoel je?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je sowieso niet vóór 5 uur begint met zuipen, en zelfs dat niet vaak omdat alcohol en avondeten niet samen gaan.
In één van mijn posts daarna leg ik het verder uit. Dwing me nou niet mijn eigen posts terug te lezen het is al erg genoeg dat jullie ze meekrijgen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij jou niet, bedoel je?
Want dat wijn en sommige gerechten fantastisch samengaan, is niet eens punt van discussie lijkt me.
Nee je schreef alleen dat je bier en eten tegelijkertijd niet lekker vindt.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In één van mijn posts daarna leg ik het verder uit. Dwing me nou niet mijn eigen posts terug te lezen het is al erg genoeg dat jullie ze meekrijgen.
Neen! Ik haat jullie allemááál ALLEMÁÁÁL!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee je schreef alleen dat je bier en eten tegelijkertijd niet lekker vindt.
En trek er een uit de Kühschrank, daar knapt je chagrijnige hoofdje vast wel van op.
Que??quote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen! Ik haat jullie allemááál ALLEMÁÁÁL!!!
*/evillaughon AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAH! AAAAAAAAAAAAHAHAHAHA! */evillaughoff
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Que??![]()
Ben overigens benieuwd wat het vanmiddag gaat worden want ik heb vrijdag om 17.45 uur (graag om 17.30 uur aanwezig zijn) een afspraak voor een echo....
Heb jij nou enkel en alleen ellende met die iPhone, of is het eigenlijk toch wel een tof ding?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Copycat het volgende:
Ik ben ook weer naar binnen gegaan, waar het een constante 23 graden is. Wat een kutwerk, dat invoeren in windows mail. Gelukkig mag ik over drie kwartier met mijn schoonzus en haar mopshond mee naar de dierenarts. Jeuj!
Ja.... ruim 2 weken geleden al gemaakt.... Jr. en z'n vriendin ook mee.quote:
Heeft niemand een iPhone? Ik begreep hier dat je de wedstrijden daarop online kan kijken? Of was dat opschepperij van een Applefanheaumeaux?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... ruim 2 weken geleden al gemaakt.... Jr. en z'n vriendin ook mee.
N. begon al te sputteren over niet weten of hij het zou kunnen redden qua tijd (en dan te bedenken dat we langs z'n werk rijden om er te komen, en dan het grootste deel van de route al gehad hebben)
Nou ja, 17.00 uur weg en radio 1 maar aan in de auto
LOL... aber natürlichquote:Op maandag 28 juni 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Schattig hoe Frau Vodafone nog wel even afsloot met: wij duimen hier vanmiddag natuurlijk voor Nederland.
Uhuh.
Kort haar, ze moet 'm niet meerquote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Gert het volgende:
Die is 50 geworden onlangs!
Ik zou 'r nog geevun.![]()
Dit is ongeveer 5 meter voor waar ik stond opgenomen. Dus ik sta er net niet op.![]()
Ikke niet, ik doe sowieso geen internet via m'n telefoon... kan wel maar gezien ik geen internetabo bij m'n foonabo heb vind ik dat een beetje prijzig.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft niemand een iPhone? Ik begreep hier dat je de wedstrijden daarop online kan kijken? Of was dat opschepperij van een Applefanheaumeaux?
Ik neem die wijven altijd in de maling met ontzettend uitgebreide verhalen over wat voor mijn situatie een handige aanbieding zou zijn zodat ze zelf ook niet meer weten welk pakket ze me aan moeten biedenquote:
gelijk heb je, nu kan het nog als je straks de baan hebt niet meerquote:Op maandag 28 juni 2010 11:13 schreef Soury het volgende:
Hééé wat leuk.. dank iedereen voor het duimen. Of het geholpen heeft is nog even afwachten.
Pfff dit wil ik echt niet te vaak doen.Maar ging wel ok.
ik ga ff een sosétje pakken
Ik heb een heerlijk paupere prepaidquote:Op maandag 28 juni 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ikke niet, ik doe sowieso geen internet via m'n telefoon... kan wel maar gezien ik geen internetabo bij m'n foonabo heb vind ik dat een beetje prijzig.
En dan ophangen en "blöde Käsekopf" snauwen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Schattig hoe Frau Vodafone nog wel even afsloot met: wij duimen hier vanmiddag natuurlijk voor Nederland.
Uhuh.
Schijt, dat had leuk geweestquote:Op maandag 28 juni 2010 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ophangen en "blöde Käsekopf" snauwen.
Tof ding! Ik heb ellende van mijn eigen technologische onhandigheid.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb jij nou enkel en alleen ellende met die iPhone, of is het eigenlijk toch wel een tof ding?
Heb je 'm gejailbreaked of hoe die n00bs het ook noemen? Want wat mij achterlijk tegenstaat is dat je er officieel alleen met iTunes (en dus tegen betaling) muziek op kan zettenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tof ding! Ik heb ellende van mijn eigen technologische onhandigheid.
Nee, ik heb 'm niet gejailbreaked. Ik heb er gewoon mijn CD's opgezet en af en toe koop ik een nummer los via iTunes.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb je 'm gejailbreaked of hoe die n00bs het ook noemen? Want wat mij achterlijk tegenstaat is dat je er officieel alleen met iTunes (en dus tegen betaling) muziek op kan zetten![]()
Ik kan nieteens liedjes naar zo'n ding sturen via bluetooth met mijn BlackBerry
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Que??![]()
Ben overigens benieuwd wat het vanmiddag gaat worden want ik heb vrijdag om 17.45 uur (graag om 17.30 uur aanwezig zijn) een afspraak voor een echo....
28 graden met de airco aan?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:27 schreef Deisyy het volgende:
En nog steeds kan de airco het hier op kantoor niet bijbenen.
28 graden binnen
Hij werkt wel degelijk, vanmorgen was het hier 29 gradenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
28 graden met de airco aan?
Zet dat ding uit dan, het werkt averechts.
33,3 buiten en binnen 27,2.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:27 schreef Deisyy het volgende:
En nog steeds kan de airco het hier op kantoor niet bijbenen.
28 graden binnen
Mja dat lijkt me ook. Waarom heb je anders zo'n ding, als je 'm met deze temperaturen nog niet laat loeien.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
En de mobiele airco staat op zolder, toch maar eens naar beneden halen dat ding de komende dagen
Ik kan de temperatuur aardig hebben deze keer, heb er nog niet zoveel last van gehad. Zal wel komen doordat ik achttien kilo vet kwijt benquote:Op maandag 28 juni 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja dat lijkt me ook. Waarom heb je anders zo'n ding, als je 'm met deze temperaturen nog niet laat loeien.
Ja, wij wel, maar ik denk dat het daar voorlopig bij blijftquote:
En dan valt het hier nog mee... toen ik in Philadelphia woonde was je 's zomers alweer nat van het zweet als je klaar was met afdrogen na het douchen...quote:Op maandag 28 juni 2010 13:38 schreef Disana het volgende:
Ik moet dus naar de huisarts. Dus dan ga ik onder de douche, baan ik een weg door de hitte buiten, en zit ik straks weer helemaal klam op de behandeltafel. Dat plaatje klopt toch gewoon niet.
Dat lijkt me dus al helemaal niets. Maar wie wil er nou druipend bij de dokter komenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan valt het hier nog mee... toen ik in Philadelphia woonde was je 's zomers alweer nat van het zweet als je klaar was met afdrogen na het douchen...
Kijk je wel uit met het rechtstreeks in de zon leggen.... kans is vrij groot dat ie dan over z'n max komt.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus al helemaal niets. Maar wie wil er nou druipend bij de dokter komen![]()
![]()
Ik ga die thermometer eens even in de zon leggen. Ik heb trouwens afgelopen zaterdag een ventilator bij de Aldi gekocht, mijn oude was kapot.
Ik heb vandaag m'n oranje Grolsch shirt aangetrokken ipv het Jupiler-official-worldcup-sponsor-shirt. Gewoon omdat ik van nature recalcitrant benquote:
Dat zeg je elke wedstrijd van Oranje!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb vandaag m'n oranje Grolsch shirt aangetrokken ipv het Jupiler-official-worldcup-sponsor-shirt. Gewoon omdat ik van nature recalcitrant ben
Ja. En omdat niet official sponsorquote:Op maandag 28 juni 2010 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je elke wedstrijd van Oranje!
En waarom Grolsch? Ben je van het Oosten des Lands?
Och, het is zo'n buitending dat een deel van de dag in de zon hangt tussen de hapjes voor de vogels inquote:Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met het rechtstreeks in de zon leggen.... kans is vrij groot dat ie dan over z'n max komt.
Gewoon het leukste doen!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Project 1 heeft prioriteit maar is niet vooruit te branden, Project 2 hoeft nog lang niet af maar is veel leuker om aan te werken![]()
Kom op Ian, discipline!![]()
Maar bij die 2e kan ik leuk gare poppetjes gaan zitten tekenen onder het mom van "werken"![]()
Nein! Eerst die fucking poster afmaken!![]()
Maar daar zijn de gare poppetjes al klaar en ik háát...
NEIN!!1!!1![]()
![]()
![]()
Dan zet je ergens gewoon 'EINDE' neerquote:Op maandag 28 juni 2010 14:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, die reclame dinges, project 1, moet echt afHeb het al veel te lang uit lopen stellen
Ja okay, maar dan hangt ie te bungelen en krijgt ie nog een beetje van een briesje mee.... als je m neerlegt in de zon is dat waarschijnijk toch anders...quote:Op maandag 28 juni 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het is zo'n buitending dat een deel van de dag in de zon hangt tussen de hapjes voor de vogels in
Doe nou gewoon even project 1 afmaken, dan mag je jezelf daarna belonen door met fun-project 2 aan de slag te gaanquote:Op maandag 28 juni 2010 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Hmm, met de soort van Lolo Ferrari die ik nu heb gemaakt ga ik niet wegkomen
Ik zit al te kliederen. Nog eventjes een half uurtje doordrukken en dan ben ik wel tevreden hoop ik. Maar het gaat érg moeizaam, ik weet niet of het het weer is of de wedstrijd van Nederland op het program maar ik krijg weinig uit mijn muis.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe nou gewoon even project 1 afmaken, dan mag je jezelf daarna belonen door met fun-project 2 aan de slag te gaan
aai.gif, je mamma zal ´t wel afmaken hoor, doe maar rustig, *knuffel geeft*quote:
Ik geloof 4 uur.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja!
(schaamt zich en durft niet te vragen hoe laat dat begint)
Fuck offquote:Op maandag 28 juni 2010 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
aai.gif, je mamma zal ´t wel afmaken hoor, doe maar rustig, *knuffel geeft*
quote:
quote:
Arme huisartsquote:Op maandag 28 juni 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Okeeee.... dan heb ik na het bezoek aan de huisarts het terras en de Jumbo voor mezelf alleen
Wat is "de plek van Aron Winter" dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de plek van Aron Winter zeker? Dat dacht ik al
Weet je wel hoe klote het is om te balanceren op een paar enkels?!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking voeten, waarom hebben mensen voeten.
Nee. En wat is nou die plek van Aron Winter?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij geen verstand van voetbal?
Op het middenveld natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. En wat is nou die plek van Aron Winter?
Op het veld!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. En wat is nou die plek van Aron Winter?
Dat zal-ie wel niet bedoelen want Robben speelt altijd voorin.quote:
Ik heb zo'n ding maar zou het echt niet weten! Gebruik hem nog niet eens, ben nog te zeer gehecht aan mijn Nokia.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft niemand een iPhone? Ik begreep hier dat je de wedstrijden daarop online kan kijken? Of was dat opschepperij van een Applefanheaumeaux?
Misschien kan je de volgende keer beter zo'n een voor je dochter kopenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding maar zou het echt niet weten! Gebruik hem nog niet eens, ben nog te zeer gehecht aan mijn Nokia.
Dochter had eerst deze, liet hem vallen, sehr kapoet. Zij een nieuwe met de punten van papa, liet ze hem weer vallen....................zucht.
We vonden een Beun de Haas die ze allebei voor een schappelijk prijsje heeft gerepareerd dus nu hebben we allebei zo'n ding
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wij wel, maar ik denk dat het daar voorlopig bij blijft
Ach, misschien vertelt Leandra het wel snel aan incrowdquote:
't Is ook helemaal niet grappig hèquote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux, die heeft zijn best niet gedaan, wat een makkelijke kutgrap.
Gaat in haar handen vast ook stukquote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je de volgende keer beter zo'n een voor je dochter kopen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, misschien vertelt Leandra het wel snel aan incrowd
Dan smaakt een koud biertje extra lekkerquote:Op maandag 28 juni 2010 15:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen is het hier buiten 34,5 graden in de schaduw
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu maar even de nodige stappen ondernemen om zometeen relaxed voetbal te kunnen kijken.
doe ff normaalquote:Op maandag 28 juni 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben nerveus, heb verdomme al drie keer zitten pissen
Dat ligt aan je medicatie.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben nerveus, heb verdomme al drie keer zitten pissen
Dan heeft Kally toch gelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 15:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met voetbal en als het ergens om gaat
Eigenlijk ben je dus heel verstandigquote:Op maandag 28 juni 2010 15:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik spreek het ook nooit tegen hè
Ik ken mijn plaats
Ik lees dit nu pas.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:37 schreef hondjes het volgende:
Oranje speelt vanmiddag met Balans-bandjes.![]()
Hilarisch
doe mij de fles wijn uit de starterskit maarquote:Op maandag 28 juni 2010 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas.
Wesley is gek geworden?
Yep, Aron speelt niet. Lullig hè?quote:
Proost en sterkte.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:01 schreef Deisyy het volgende:
doe mij de fles wijn uit de starterskit maar
quote:
Voetbalbond FIFA blijkt - uit de samenvatting op hun site van de wedstrijd Duitsland - Engeland - het afgekeurde, maar zuivere doelpunt van Engeland te hebben geschrapt.
Waar de hele wereld, inclusief iedereen in het stadion op het grote scherm - waaronder de beide ploegen en de officials, de bal via de onderkant van de lat een centimeter of dertig in het doel zag stuiteren besloot de scheidrechter het doelpunt toch af te keuren, waardoor de 2-1 voorsprong van Duitsland op dat moment bleef staan.
Duitsland won de wedstrijd uiteindelijk met 4-1, maar had makkelijk anders kunnen aflopen als de stand bij rust 2-2 zou zijn geweest.
Door de vele buitenspeldoelpunten en andere arbitrale fouten laait de discussie over het gebruik van technische hulpmiddelen zoals videobeelden hoog op. Bijna de voltallige voetbalwereld wil het, FIFA weigert.
Inmiddels wordt het steeds lastiger beelden van het zuivere doelpunt terug te vinden. FIFA is actief youtubevideo's aan het weren. Hier is de goal ten tijde van plaatsing van dit bericht in ieder geval nog te zien.
Je kent Wes en Dirk niet? Foei.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, wel jammer. Het is de enige speler van Oranje die ik ken, en Van Huntelaar natuurlijk.
Ja, [insert wijnflessmiley]quote:
Ik heb alles nog in HD op mijjn schijf staan, ik zal hem eens uploadenquote:
Ha! De FIFA had buiten HiDiHo gerekendquote:Op maandag 28 juni 2010 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb alles nog in HD op mijjn schijf staan, ik zal hem eens uploaden
En het overal op internet zettenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb alles nog in HD op mijjn schijf staan, ik zal hem eens uploaden
Hom of Kuijt, wat maakt het uit.quote:
Gelukkig weet ik wel een paar sitesquote:
Ook 1 voor jouquote:Op maandag 28 juni 2010 16:11 schreef Laysa het volgende:
Nu krijg ik ook zin in een drankje en heb alleen bier![]()
Straks mn rijstkoker voor het eerst gebruiken
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hom of Kuijt, wat maakt het uit.
* mooi
*stil
van eigen Briantilliaans gedicht.
quote:
Jaaaaa, die.quote:
Ik ben ontroerdquote:Op maandag 28 juni 2010 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hom of Kuijt, wat maakt het uit.
* mooi
*stil
van eigen Briantilliaans gedicht.
Nah, opschieten dan want ik geloof dat Ben Wijnsteker zojuist heeft gescoordquote:Op maandag 28 juni 2010 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaaaaa, die.[ afbeelding ]
En ik ben nu op weg naar mijn pa. Hij vindt het altijd zo gezeliig als ik voetbal kom kijken. Inclusief het schelden.
Hidi, wat mooi!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
In het stadion op de bank,
Zat bondscoach De Boer, was het nou Ronald of Frank?
Hij voelde zich de koning te rijk
Want wat kan er misgaan met aan je zijde een assistent als Bert van Marwijk Bart van Merwijk?
@ your servicequote:Op maandag 28 juni 2010 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hidi, wat mooi!![]()
Zo krijg ik toch een beetje mee achter mijn bureau
Misschien werkt het als je het postquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
@ your service
op nos.nl kun je trouwens kijken als dat kan op je werk
http://nos.nl/wk2010/live/indexwmv/quality/hq/
Misschien komt het hier doorquote:Op maandag 28 juni 2010 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik blijf het spel matig vinden
Maar die Slowaken lijken gelukkig nog niet in de gaten te hebben dat ze achterstaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik blijf het spel matig vinden
Er worden te weinig ballen goed aangespeeld en het spel is traagquote:Op maandag 28 juni 2010 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien komt het hier door![]()
5 Overtredingen 5
5 Vrije trappen 6
matigquote:
Volgens mij zegt dat dat ze hem beide net zoveel verliezenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niets over balverlies
Ook niet, het zegt dat ze ongeveer gelijk balbezit hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij zegt dat dat ze hem beide net zoveel verliezen
Na de eerstequote:Op maandag 28 juni 2010 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wanneer wordt de tweede helft gespeeld?
Na de rust tochquote:
Ik vind ze ook niet erg sterk spelenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
Het is slecht en zelfs een beetje saai.![]()
't Is dat Nederland speelt, anders was ik iets leukers gaan doen.
Ik snap er niets van: zó veel slechte passes en zó vaak wordt er maar wat aangerommeld.
Het ziet er zéér, zéér matig uit.
En dan krijg je straks nog de 1-1 ook hoor, als dit zo doorgaat, daar kun je op wachten.
Prachtige goalquote:Op maandag 28 juni 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
Ik snap er niets van: zó veel slechte passes en zó vaak wordt er maar wat aangerommeld.
En dan krijg je straks nog de 1-1 ook hoor, als dit zo doorgaat, daar kun je op wachten.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 28 juni 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
En of je kansen creeert tijdens die balbezitquote:Op maandag 28 juni 2010 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Feitelijk lijden beide teams even veel balverlies, het gaat er meer om of je snel balverlies lijdt en waar, denk ik.
Hoe kom je daar nu toch bijquote:Op maandag 28 juni 2010 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Feitelijk lijden beide teams even veel balverlies, het gaat er meer om of je snel balverlies lijdt en waar, denk ik.
En dat vraag je aan iemand die denkt dat Aron Winter nog meespeeltquote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu toch bij
De cijfers gaan over balbezit, niet over balverlies
Heeft hij weer reden om te jankenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel, ik vrees dat Robben tegen een tweede gele kaart oplopen gaat.
Nee, tijdens de wedstrijd hoeft dat meestal nietquote:
Je raakt de bal kwijt aan je tegenstander en om de bal in bezit te krijgen moet je tegenstander hem eerst weer aan jou verliezen.quote:
Ja, maar de één kan hem tien minuten in bezit hebben zonder verlies en de ander kan hem veel vaker verliezen in die tien minuten.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je raakt de bal kwijt aan je tegenstander en om de bal in bezit te krijgen moet je tegenstander hem eerst weer aan jou verliezen.
Zou een uitspraak van Johan kunnen zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je raakt de bal kwijt aan je tegenstander en om de bal in bezit te krijgen moet je tegenstander hem eerst weer aan jou verliezen.
nou! tegen die italianen lieten ze ander spel zienquote:Op maandag 28 juni 2010 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar die Slowaken lijken gelukkig nog niet in de gaten te hebben dat ze achterstaan.
Balbezit is de tijd dat ze de bal hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar de één kan hem tien minuten in bezit hebben zonder verlies en de ander kan hem veel vaker verliezen in die tien minuten.
Ja precies, dat is iets anders dan het verliezen van de bal.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Balbezit is de tijd dat ze de bal hebben
Maar als de ene partij veel balverlies lijdt in 10 minuten betekent dat ook dat het andere team in die 10 minuten vaak de bal verliest. Dat kan niet anders.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar de één kan hem tien minuten in bezit hebben zonder verlies en de ander kan hem veel vaker verliezen in die tien minuten.
Waarom nemen ze dat eigenlijk niet mee in de statistiekenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja precies, dat is iets anders dan het verliezen van de bal.
Ja hallo, jij begon over balverliesquote:Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja precies, dat is iets anders dan het verliezen van de bal.
Ik kom er niet meer uitquote:Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als de ene partij veel balverlies lijdt in 10 minuten betekent dat ook dat het andere team in die 10 minuten vaak de bal verliest. Dat kan niet anders.
Het kijkplezier is er niet, omdat het zo matig is.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prachtige goal.
Ik vind ´t prima gaan, we staan voor en geven niks weg. Ze moeten straks komen, meer ruimte. Who cares of ´t 1-0 of 10-0 wordt.
volgens mij zijn er 25 ballen op het veldquote:Op maandag 28 juni 2010 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Of er moeten twee ballen in het spel zijn, dan gaat mijn theorie niet op.
Zie je wel? Het is allemaal zo eenvoudig niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
volgens mij zijn er 25 ballen op het veld
Lijkt idd nergens opquote:
Beter dom geluk dan slim verliezenquote:
Ik had zelf verwacht dat ze deze al zouden verliezen dus het valt mij meequote:Op maandag 28 juni 2010 17:51 schreef Gert het volgende:
Tja... leuk dat ze door zijn, maar op deze manier geef ik ze geen schijn van kans tegen Brazilië of Chili.
Zo laat dat ze het zelfs op de NOS site niet bijwerkenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:54 schreef Marrije het volgende:
huh gewoon nog een doelpunt in de laatste seconde. . .
Ik ook, al gokte ik wel een beetje op Arjenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had zelf verwacht dat ze deze al zouden verliezen dus het valt mij mee
staat ook mooier natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 17:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo laat dat ze het zelfs op de NOS site niet bijwerken
[ afbeelding ]
Kijk vanavond nog even hoe Brazilië er uit geschopt wordt door Chiliquote:Op maandag 28 juni 2010 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Als we zo blijven kloten komen we niet veel verder maar we zíjn door
Beamer staat nogquote:Op maandag 28 juni 2010 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk vanavond nog even hoe Brazilië er uit geschopt wordt door Chili
quote:
Ik denk hetquote:Op maandag 28 juni 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heil.. uhhh Obama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |