Mensen die betalen om in de rij te staanquote:Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef Bartjebart het volgende:
Creepy = in een achtbaan zitten met een 3d bril
Deel 2808 al. Geen slotjequote:
Waar HEB je het in godesnaam over?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Mensen die betalen om in de rij te staan
Heb je de vuvuzela nog dan?quote:
was met pyo effectenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:47 schreef Ang3l het volgende:
Ja die JP zit in Orlando ook. BttF ook geloof ik. Backdraft kan ik me niet herinneren (de film wel, de attractie niet).
Ja in Orlando heeft The Mummy datquote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was met pyo effecten
was erg warm met al die vlammen
Waarom zou je persee alcohol willen drinkenb in een pretpark?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef Stroekie het volgende:
Wat mij van Universal in Orlande het meest is bij gebleven was toch wel het feit dat in heel het park geen alcohol geschonken werd en dat je daarvoor dus naar het naast gelegen Hard Rock cafe toe moest
maar ja in 1993 was dat ook mijn eerste kennismaking met USA
Als ik dronken ben zit ik voor mijn gevoel al in een achtbaanquote:Op maandag 28 juni 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dronken in een achtbaan, dat lijkt me niet bijzonder verstandig.
Da's allemaal één grote illusiequote:Op maandag 28 juni 2010 13:00 schreef creno het volgende:
ik wil het harry potter park wel eens zien, dat zit ook in orlando dacht ik.
Dat zat er toen nog nietquote:Op maandag 28 juni 2010 13:00 schreef creno het volgende:
ik wil het harry potter park wel eens zien, dat zit ook in orlando dacht ik.
Nee maar 2quote:
Grapjas, tuurlijk niet, we hebben gewoon genoeg geld om zo af en toe op en neer te gaan.quote:
s middags een biertje op het terras willen drinken is toch niet zo gek als je met een groep van 6 20ers op stap bent ?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je persee alcohol willen drinkenb in een pretpark?
nee niet het daar op een zuipen zetten maar een koel verfrissend biertje had ik daar wel gelustquote:Op maandag 28 juni 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dronken in een achtbaan, dat lijkt me niet bijzonder verstandig.
In een pretpark? Ach. COla kan ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
s middags een biertje op het terras willen drinken is toch niet zo gek als je met een groep van 6 20ers op stap bent ?
iemand als eens uitgerekend wat het kost om een kind op te laten groeienquote:Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ja homo's zijn heel rijk omdat we subsidie krijgen
Woon jij in vs?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar 2
Maar blijkbaar zijn er wel meer op vakantie geweest
ik voer ook met Air Columbusquote:Op maandag 28 juni 2010 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh, maar Stroekie, toen jij 20 was, was Amerika toch nog helemaal niet ontdekt?
Nope, Eindhovenquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh, maar Stroekie, toen jij 20 was, was Amerika toch nog helemaal niet ontdekt?
Ik klaag niet, krijg toch gewoon doorbetaald.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:43 schreef Dragonwizard het volgende:
Nou jah sommige overheidsinstellingen gingen al om rond 14:30 sluiten.
www.radio1.nl met livestream lukt vast welquote:Op maandag 28 juni 2010 15:37 schreef Dragonwizard het volgende:
Op justin.tv kijken ofzo. Ownee je hebt geen iPhone. Of je kan atdhe.net checken, maar ik weet niet of ie mobiel proof is.
Gewoon twitter volgen, bij elke goal heb je weer tig tweets met de stand.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:28 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Heeft Nederland al gewonnen/verloren?
Ik wist niet of ze nog speelden.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Gewoon twitter volgen, bij elke goal heb je weer tig tweets met de stand.
Yeah. *espn opstart*quote:
Ja, geloof het zelfquote:Op maandag 28 juni 2010 17:40 schreef wonderer het volgende:
Zal je zien dat Slowakije drie doelpunten maakt in tien minuten
Het is niet onmogelijk. Duitsland had zaterdag ook twee doelpunten in drie minuten, toch?quote:
jij zei 3 doelpunten,quote:Op maandag 28 juni 2010 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk. Duitsland had zaterdag ook twee doelpunten in drie minuten, toch?
Twee goals in drie minuten, heb je nog zeven minuten voor het derde doelpuntquote:Op maandag 28 juni 2010 17:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
jij zei 3 doelpunten,
maar is wel onmogelijk, want Slowakije was niet in staat om dat te kunnen doen, daar was het de wedstrijd niet voor
Nee niet gebeurd want het was onmogelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twee goals in drie minuten, heb je nog zeven minuten voor het derde doelpunt
Maar goed. Niet gebeurd.
Ik vind hem leuker en leuker wordenquote:
pics?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:39 schreef TheVulture het volgende:Oranje
Arjen Robben
En wat was het warm in de kroeg.... heb gelijk al mijn kleren uitgetrokken nu ik thuis ben
Vast wel, ergensquote:
Dat is goed voor je zintuigenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan moet ik helemaal gaan zoeken![]()
Bij het scrollen last ik '.... kont haar heeft*quote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef wonderer het volgende:
Standje 2 op de ene tondeuse is niet standje 2 op de andere... *nu HEEL kort haar heeft*
Ik heb zo het vermoeden dat de testosteron op een gegeven moment daar ook wel voor gaat zorgen, jaquote:Op maandag 28 juni 2010 19:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij het scrollen last ik '.... kont haar heeft*![]()
quote:
Jammer dat ze dan gaan verliezen.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:47 schreef TheVulture het volgende:
![]()
En vrijdag de kwartfinale mag ik wel weer aan het bier
's Avonds is nog wel te doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Krijg ik net een telefoontje dat ik morgenavond al de halve finale moet tennissen.. het is dan hopelijk wel wat minder warm
Er zijn te veel excuses om aan het bier te gaan nuquote:Op maandag 28 juni 2010 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
En vrijdag de kwartfinale mag ik wel weer aan het bier
Ja en waarschijnlijk liggen we er dan ook gelijk uitquote:
Ja, ik heb ook niet het idee dat ze het gaan reddenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Jammer dat ze dan gaan verliezen.Van Brazilïe.
Je hebt er al genoeg op nu?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zijn te veel excuses om aan het bier te gaan nu
Doe eens niet zo negatief... we worden wereldkampioenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Jammer dat ze dan gaan verliezen.Van Brazilïe.
Met penalties zeker?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief... we worden wereldkampioen
Brazilie verliest vanavond van Chili
Nee we winnen gewoon alles in de reguliere speeltijdquote:
quote:
s niet mijn schuld hoor..quote:Op maandag 28 juni 2010 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Xiance bedankt... Shakira zit nu heel erg in mijn hoofd
WAKA WAAAAAKAKKKKAAAAAAAAA EEEHHH EEEEHHHHquote:Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef Great.Expectations het volgende:
Het is zelfs nu nog 29 graden.
Heb je geen draagbare foon?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:59 schreef wonderer het volgende:
DammitIk verwacht al anderhalf uur een telefoontje en ik moet pissen. Zul je zien dat ze bellen als ik op de plee zit
Geen bereik op het toiletquote:
Gewoon pissen...anders gaan je nieren er aanquote:
Als ik mijn telefoontje mis, is het jouw schuld!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon pissen...anders gaan je nieren er aan
Altijd makkelijk he... de homo de schuld gevenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik mijn telefoontje mis, is het jouw schuld!
Blame Canadaquote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Altijd makkelijk he... de homo de schuld geven
Wie anders?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Altijd makkelijk he... de homo de schuld geven
Je leeft nogquote:Op maandag 28 juni 2010 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
He liefjens. Het was warm in de volle zon voetbal kijken.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb wel nog buitenspel moeten uitleggen aan Ang3l.
Werden jullie erg vreemd aangekeken door de mensen om jullie heen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ja, maar als je de bal hebt en je gaat daarmee gewoon keihard alle verdedigers voorbij, mag dat dan wel?"
"Eh ja."
Ik snap niet waarom buitenspel zo moeilijk te begrijpen isquote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ja, maar als je de bal hebt en je gaat daarmee gewoon keihard alle verdedigers voorbij, mag dat dan wel?"
"Eh ja."
Gelukkig maar danquote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand lette op ons volgens mij. We waren ook gecamoufleerd in oranje.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en ik moet alweer, van de zenuwenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Je had al 10 keer naar de WC kunnen gaan.
thuis?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Nodig dan gezellig wat mensen thuis uit.
Ik kan niet, want ik ben die dag aan het verhuizen!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Spannend! Weet je al hoe je het gaat inrichten enzo?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan niet, want ik ben die dag aan het verhuizen!
Gecondoleerd!quote:
Nee als ik donderdag de sleutel krijg ga ik eerst de maten precies even opschrijven, en dan kan ik thuis ook de meubels meten en dan in mijn hoofd vast gaan inrichtenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spannend! Weet je al hoe je het gaat inrichten enzo?
Floorplanner.com :0quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee als ik donderdag de sleutel krijg ga ik eerst de maten precies even opschrijven, en dan kan ik thuis ook de meubels meten en dan in mijn hoofd vast gaan inrichten.
Ik wil het risico niet nemenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Xiance het volgende:
maar wonderer.. je hoord de telefoon toch wel als je op de wc zit?
en dan knijp je snel af..
als ik de telefoon hoor kan ik (als ik moet plassen dan he) vioordat ie voor de 4e keer over gaat oppakken
NIE! Maar half, kut!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Buitenspel is afaik om te voorkomen dat er iemand vlak bij het doel gaat staan wachten en de bal aangespeeld krijgt zodat ie makkelijk kan scoren.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIE! Maar half, kut!
Ik wist alleen niet dat het WEL mocht als je zelf de bal al had
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIE! Maar half, kut!
nee, da's wel t ellende ja.. t nadruppelenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil het risico niet nemenMaar inderdaad, als het moet dan kan het wel.
Ik heb je achievements gezien op de PS3 whahahaha... amateurquote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIE! Maar half, kut!
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIE! Maar half, kut!
nadruppelen is wel lastig jaquote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil het risico niet nemenMaar inderdaad, als het moet dan kan het wel.
say whut?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef Parleur het volgende:
Buitenspel is als de bal over de helft van de tegenpartij komt, indien de bal daarvoor op de eigen helft is aangespeeld door een eigen speler, met als uitzondering natuurlijk de vrije trap, dient de balontvangende speler minstens 30 seconden verwijderd te zijn van het tegenoverliggende doel. De kijkrichting van de aanspelende speler dient minstens 90 graden af te wijken van de schietrichting. Indien we gemakshalve aannemen dat een pass direct op een eigen speler wordt gespeeld, dienen minimaal drie tegenspelers zich op vier meter afstand van elkaar te bevinden, tenzij één van hen de keeper is, dan zijn twee tegenspelers voldoende. Zodra de bal ontvangen wordt en er ontstaat een aanloopafstand die minder bedraagt dan tien meter mag zondermeer straffeloos uitgegaan worden van buitenspel. In álle andere gevallen is er wel géén sprake van buitenspel!
Sim-pel
Ja ik heb het voor Ang3l inzichtelijk moeten maken... dat vergt vaak het uiterste.quote:
gelukkig heb ik meer verstand van nerdy dingenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ja ik heb het voor Ang3l inzichtelijk moeten maken... dat vergt vaak het uiterste.
Never mind
schatteke!!quote:
Nerdy dingen? En moet ik dan denken aan het opstarten van een kernreactor of meer aan de chemische schrijfwijze van veldsla? Of meer van brommers in- en uitelkaar halen met exact evenveel onderdelen? Of wellicht Ikea-meubels monteren zónder gebruik van de hamer?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig heb ik meer verstand van nerdy dingen
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
schatteke!!
ik tel de uren tot je weer heerlijk in mijn armen ligt!
romantisch? ik dacht meer aan Fatal Attraction.quote:
ik kan een brommer in/uit elkaar halen jaquote:Op maandag 28 juni 2010 22:38 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nerdy dingen? En moet ik dan denken aan het opstarten van een kernreactor of meer aan de chemische schrijfwijze van veldsla? Of meer van brommers in- en uitelkaar halen met exact evenveel onderdelen? Of wellicht Ikea-meubels monteren zónder gebruik van de hamer?
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat voor geheimen hebben jullie verborgen?
niks wat jij wil weten, trust mequote:Op maandag 28 juni 2010 22:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat voor geheimen hebben jullie verborgen?
Double U.quote:
je kan mn ru.. ehh de band op!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
zal wel in mijn GHB-tijd geweest zijn.![]()
Kiddin'
Drugs are bad mmmkayyy
Ik ben vast geen nerd als ik zeg dat je gewoon naar Windows Update moet gaanquote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kan een brommer in/uit elkaar halen ja
ik zou ook best wel in een kerncentrale kunnen werken.
IKEA is a way of life
maar ik bedoelde meer..
heb net 3 servers handmatig van updates voorzien, dat verliep niet helemaal goed..
maar eind goed al goed
Yahquote:Op maandag 28 juni 2010 22:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Double U.![]()
![]()
en what the fuck is dat over het pissen?Je bent toch wel gegaan, he?
ik wil het wel wetenquote:
vond je dat niet geil om te zien.quote:
mijn ondergang??! wat is dit? Dynasty?quote:
ondertussen wel gepist, toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
YahHoewel ik heel goed ben in het ophouden.
Heb net zelf even gebeld, hij was druk, dus als het goed is, word ik "zo" gebeld.
shatzielein.. ik weet dat je het hoog in je bol hebt, maar jij bent niet DE mens hoor.. jij bent EEN mensquote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn ondergang??! wat is dit? Dynasty?
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
shatzielein.. ik weet dat je het hoog in je bol hebt, maar jij bent niet DE mens hoor.. jij bent EEN mens
ohhhh ik vond t heel geil om te zien.. mike's Michelen for dummies film
Goed planquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb dit appartement destijds gemodelleerd in sketch-up, inclusief het meubilair, zodat we de inrichting konden plannen. En het scheelt dat veel IKEA dingen al kant en klaar te downloaden zijn als 3D sketch up model. En dat als je een huis koopt een paar maanden de tijd hebt.quote:
Wat ik weleens daarmee heb,is dat het op papier er gewelidg uitziet, maar in realiteit toch anders is.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb dit appartement destijds gemodelleerd in sketch-up, inclusief het meubilair, zodat we de inrichting konden plannen. En het scheelt dat veel IKEA dingen al kant en klaar te downloaden zijn als 3D sketch up model. En dat als je een huis koopt een paar maanden de tijd hebt.
Ik heb ons huis in Floorplanner gemaakt, ingericht en op basis daarvan hebben we besloten het te doenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb dit appartement destijds gemodelleerd in sketch-up, inclusief het meubilair, zodat we de inrichting konden plannen. En het scheelt dat veel IKEA dingen al kant en klaar te downloaden zijn als 3D sketch up model. En dat als je een huis koopt een paar maanden de tijd hebt.
Op een middelbare school hadden ze last van lippenstift zoenafdrukken op de spiegels in de meisjes wc's. De conrectrix heeft toen de vermoedelijke daders laten zien hoe de conciërge de spiegels schoonmaakte, namelijk met een spons die hij natmaakt in de wc pot. Probleem opgelost.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Op een middelbare school hadden ze last van lippenstift zoenafdrukken op de spiegels in de meisjes wc's. De conrectrix heeft toen de vermoedelijke daders laten zien hoe de conciërge de spiegels schoonmaakte, namelijk met een spons die hij natmaakt in de wc pot. Probleem opgelost.
Serieus? Ik zag wel op twitter iets langskomen van een "ernstig incident"...quote:
Bevestigd door de politie blijkbaar...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Ik zag wel op twitter iets langskomen van een "ernstig incident"...
Ja, en op een wel heel dubieus tijdstip in z'n leven.quote:
Effectief!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Op een middelbare school hadden ze last van lippenstift zoenafdrukken op de spiegels in de meisjes wc's. De conrectrix heeft toen de vermoedelijke daders laten zien hoe de conciërge de spiegels schoonmaakte, namelijk met een spons die hij natmaakt in de wc pot. Probleem opgelost.
Dat gaat best snel dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Grappig, sjoerd kooistra is nu een hot trefwoord op Twitter, waardoor allerlei mensen in andere landen zich afvragen wie of wat Sjoerd Kooistra is.
Alsof ik me daar druk om ga makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:13 schreef Xiance het volgende:
oh lordy.. iemand enig idee wat de gevolgen zijn voor de reguliers e.d?
Anders stuur je Kooistra op ons af?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wakker worden stelletje %*((**()!@!
quote:
quote:-boy-17jaar schreef op 28-06-2010 23:34:ik hoop dat alles in de reguliers gewoon open blijft
Ik denk dat je mooi zult schrikken als je opeens het lijk van Kooistra naast je in bed vindquote:
Ik geloof dat diepgang bij de meeste homo's niet vreemd is, maar dan gaat het om het aantal centimeters diepgang.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:25 schreef Xiance het volgende:
en dan die enorme bitchfights op gay.nl
Afentoe voel ik toch wel wat plaatsvervangend schaamte..
ik mag dan wel fan zijn van Celine Dion, enig diepgang is mij toch niet vreemd.
nouja.. slapen...
dus massaal over op olm?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik mag hopen dat ze echt bier gaan verkopen in plaats van die paardenzeik.
Dan zal eerst iemand de schuld bij Heineken af moeten lossen ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik mag hopen dat ze echt bier gaan verkopen in plaats van die paardenzeik.
Het Pakhuis tapt ook Hertog Jan, maar ja die tapte eerst Oranjeboom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zal eerst iemand de schuld bij Heineken af moeten lossen ben ik bang.
En trouwens, Hertog Jan op de tap in Amsterdam, zie je het voor je?. Dat is geen wereldwijd bekend bier man...
Ik denk dat ze beter wijn op de tap kunnen doen met al die decadente nichten daar.quote:
hertog jan is toch onderdeel van inbev, de grootste bierbrouwer ter wereld ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zal eerst iemand de schuld bij Heineken af moeten lossen ben ik bang.
En trouwens, Hertog Jan op de tap in Amsterdam, zie je het voor je?. Dat is geen wereldwijd bekend bier man...
is alle 2 inbevquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het Pakhuis tapt ook Hertog Jan, maar ja die tapte eerst Oranjeboom.
Dan is elk bier een verbeteringquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het Pakhuis tapt ook Hertog Jan, maar ja die tapte eerst Oranjeboom.
Ja, naar het niveau van grote smurf, blote smurf, klote smurf en dote smurf en vote smurfquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ang3l toch, ben je afgegleden naar dat niveau?
Iets gebeurdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:51 schreef TheVulture het volgende:
De dag begon zo goed... en nu ben ik stikchagrijnig
werk... ik word geacht om aan een project te werken maar er komen telkens andere dingen tussendoor... ik haat het als ik dingen allemaal maar half kan afmaken...quote:
Ja ik hoorde je 1x roepen iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:56 schreef TheaterMaMa het volgende:slecht geslapen, die scharrel van Ang3l kroop steeds bij me in bed
Moet jij je CD van Celine de toverkol niet achterstevoren afspelen voor het ontcijferen van satanische boodschappen?quote:
oh shatz je loopt al weer wat geruchten achterquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet jij je CD van Celine de toverkol niet achterstevoren afspelen voor het ontcijferen van satanische boodschappen?
Daar is je vriend vast wel heel blij meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik haat het als ik dingen allemaal maar half kan afmaken...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar is je vriend vast wel heel blij mee.
die blonde toyboy van hem is pas zieilig, want die heeft straks geen erfenis meer overquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Wat een geslijm over die Kooistra ineens. Over de doden niets dan goed.
Ach man, het was al jaaaaaren bekend dat die zaakjes van hem niet klopten.
Nu klapte het eens een keer flink (en niet door zijn eigen toedoen) en hij kan het niet aan.... en nu is't ineens zielig? Pleurt op zeg!
Jammer dan. Wie met vuurt speelt kan zich branden. En wie een maffiahoertje wordt loopt ook risico.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die blonde toyboy van hem is pas zieilig, want die heeft straks geen erfenis meer over
Je oogst wat je zaait he.... en nu ie de oogst vies vond dacht ie "Ik knijp er tussenuit".quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ken die hele vent niet persoonlijk natuurlijk... maar op het oog hangt ie van de louche zaakjes aan elkaar... ik weet ook niet wat ik er dan van vind als je zelfmoord pleegt als de grond je te heet onder de voeten wordt... ik neig naar laf
Ik zeg ook: "ik neig naar laf" omdat hij in dit geval wegloopt voor de problemen die hij zelf heeft veroorzaakt... aan de andere kant is die beslissing nemen ook weer moedig voor de persoon zelf... je kunt namelijk niet meer terug.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:27 schreef Xiance het volgende:
TV:
zelfmoord plegen bestempelen als laf, is ronduit.. ik zeg maar niks..
iemand pleegt niet zomaar zelfmoord, mensen moeten wel heel erg diep in de put zitten hoor.
iedereen heeft een overlevingsdrang, ook mensen die zelfmoord plegen
moet je je voorstellen hoever je gezakt moet zijn, om die overlevingsdrang te kunnen negeren, en gewoon een pot pillen en een fles wiskey in te slikken, en dan te bedenken dat je nu dood gaat..
Niet mee eens. Hangt van de situatie af.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:27 schreef Xiance het volgende:
TV:
zelfmoord plegen bestempelen als laf, is ronduit.. ik zeg maar niks..
Dank je... ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Hangt van de situatie af.
Als je een kutleven hebt, je ziet geen uitweg meer, bent gruwelijk depressief etc en je ziet dat als enige uitweg.... kan. Vind ik met laf niet echt iets te maken hebben, wel met de moed en de hoop opgeven.
Als je na jaren crimineel geldgeschuif en op je dikke rijke reet zitten nu eindelijk neens op je vingers wordt getikt en een dikke claim boven je dikke kop hebt hangen en je kan dat niet aan.... dan noem ik het gewoon de gevolgen van je acties niet onder ogen durven komen en dus laf.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben je klankbordje, je eigen vuvuzelaatje! Zet je lippen maar op mij!
Uh...w acht!
Zijn toyboyquote:
Ik niet. Maar ik maak een verschil tussen jarenlang gruwleijk depressief omdat ej je leven niet ziet zitten en sinds een paar weken natte voeten krijgen omdat je een claim krijgt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:50 schreef Xiance het volgende:
maar wie bepaald wat een goede reden is om gruwelijk depressief te zijn?
Blij zijn met zijn dood vind ik 1 ding.quote:ik blijf sommige reacties, met name op gay.nl, overtrokken vinden, en of kooistra het nou over zich afgeroepen heeft of niet, ik snap niet hoe mensen kunnen roepen dat ze blij zijn met zijn dood.. alsof hij ze persoonlijk wat aangedaan heeft ofzo.
mensen (en vooral homo's) vergeten vaak dat ze andere mensen kwetsen met dat soort opmerkingen.. OOK kooistra heeft nabestaanden die van hem hielden
ik snap ook niet waarom iemand om "slechts een paar miljoen" zelfmoord zou willen plegen..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik maak een verschil tussen jarenlang gruwleijk depressief omdat ej je leven niet ziet zitten en sinds een paar weken natte voeten krijgen omdat je een claim krijgt.
[..]
Blij zijn met zijn dood vind ik 1 ding.
Het wegschoppen van "over de doden niets dan goeds" een ander.
Nummer 1 vind ik overdreven en stom. Nummer 2 terecht.
nou voor sommige mensen is een paar duizend euro al voldoende reden om niet meer te willen leven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:10 schreef Xiance het volgende:
tsja, hoewel ik vind dat kooistra het over zichzelf afgeroepen heeft, vind ik sommige reacties op gay.nl toch wel een beetje te ver gaan hoor.
reacties als "Nou ik ben blij dat hij dood is want..."
dan denk ik, WTF?? je KENT die man niet eens!
en waar iedereen aan voorbij lijkt te gaan is dat de man WEL nabestaanden achter laat. die WEL van m houden ongeacht wat ie gedaan heeft.
nee, ik vind dit een te grote "straf" voor wat ie gedaan heeft.
en het blijft inmens triest dat iemand het verlies van een paar miljoen als reden ziet om niet meer te willen leven..
het ligt er maar aan hoeveel een mens kan verdragen denk ik danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou voor sommige mensen is een paar duizend euro al voldoende reden om niet meer te willen leven.
Zijn er eigenlijk foto's van die toyboy van Sjoerd?
Je ruikt je kans?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk foto's van die toyboy van Sjoerd?
Misschien omdat ie zag dat dit het begin van 't einde was? De eerste dikke claim? Bang dta er meer zouden volgen? Een flink onderzoek? Gevangenisstraf? Zoiets misschien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom iemand om "slechts een paar miljoen" zelfmoord zou willen plegen..
maar er zijn mensen voor minder gegaan, dus blijkbaar doet geld een hoop met mensen
Het is gay.nl schatzquote:ik zeg ook niet dat we nu allemaal moeten gaan huilen enzo
maar ik erger me soms best wel aan de reacties op gay.nl
zo simpel allemaal, zo snel getypt, alsof mensen gewoon niet eens nadenken voor ze iets zeggen/typen
ik denk dat je dan kan zeggen, dat geld verre van gelukkig maaktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien omdat ie zag dat dit het begin van 't einde was? De eerste dikke claim? Bang dta er meer zouden volgen? Een flink onderzoek? Gevangenisstraf? Zoiets misschien.
[..]
Het is gay.nl schatz
check!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Geld zou me wel makkelijker gelukkig kunnen maken heur.
is het niet zo dat al het geld uit deze vb's verdeeld word onder de schuldeisers, en dat de bv's dan failliet verklaart worden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, veel BV'tjes van Kooistra stonden toch op naam van een nichtje (ik heb het over een familieband)? Van een overleden iemand valt niet te claimen, maar ben wel benieuwd hoe e.e.a. dan verder zal gaan.
wij hebben witte hier op de kinderboerderij!quote:
Maar daarom zeg ik: volgens mij heeft Kooistra een aantal van die bedrijfjes op naam van zijn nichtje gezet, met medeweten ván natuurlijk. En nu vraag ik mij af, omdat Kooistra dood is en zijn nichtje nog leeft, of dat nichtje nu de gevolgen van e.e.a. ondervindt. Maar dat kunnen we beter even aan Steve vragen, die weet vast wel hoe dat zit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
is het niet zo dat al het geld uit deze vb's verdeeld word onder de schuldeisers, en dat de bv's dan failliet verklaart worden?
en als er niemand is om het stokje over te nemen, dan houd het toch op te bestaan?
Heineken wil hoe dan ook zn geld hebben, dus het lijkt mij dat die vb's dan het eerste zijn die met kooistra mee naar gener zijde vertrekken?
Wanneer ben je jarig?quote:
aaahhhquote:
oh sorry, dat had ik even niet mee gekregenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar daarom zeg ik: volgens mij heeft Kooistra een aantal van die bedrijfjes op naam van zijn nichtje gezet, met medeweten ván natuurlijk. En nu vraag ik mij af, omdat Kooistra dood is en zijn nichtje nog leeft, of dat nichtje nu de gevolgen van e.e.a. ondervindt. Maar dat kunnen we beter even aan Steve vragen, die weet vast wel hoe dat zit.
Oh dan ga ik sparen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat duurt nog -godzijdank- een klein jaar.
een geitje is niet zo heel duur hoor..quote:
Doe mij maar twee geitjesquote:
Het is mijn balkon hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Om je balkon op te fleuren?Wat vindt je man daarvan?
Ik snap er nog steeds niet het nut van... mensen die ik wil spreken die sms of bel ik... en de rest van de wereld interesseert het volgens mij geen kont waar ik mee bezig ben...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb trouwens net een Twitteraccount aangemaakt. Meer dan ooit zit ik nu met het gevoel: "en nu?"
quote:
Ik ga dan ook eens lekker ongeremd virtueel emotioneel zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niet het nut van... mensen die ik wil spreken die sms of bel ik... en de rest van de wereld interesseert het volgens mij geen kont waar ik mee bezig ben...
Voor het posten van grappige oneliners is het wel leuk... maar sommige mensen beschrijven er hun hele leven volgens mij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |