abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83402047
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Weerleg mijn feiten dan, met je "maanden DD".
de cijfertjes kloppen wellicht, maar dat zegt niets over de zeer nabije toekomst. Daarover is heel veel DD te vinden!
pi_83402213
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:09 schreef Bram2301 het volgende:

[..]

de cijfertjes kloppen wellicht, maar dat zegt niets over de zeer nabije toekomst. Daarover is heel veel DD te vinden!
Dus de FEITEN kloppen wel? En geef eens wat bronnen over de DD voor de nabije toekomst? Gaan die 7 werknemers opeens heel hard werken?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_83402593
Mag ik vragen wat de Donald Duck hier mee te maken heeft?
pi_83402596
nee die blijven lekker niks doen, doen ze al jaren. Ze gaan nog meer verlies lijden en ik ben mn geld kwijt....

zoals gezegd ga ik niet alles over dit bedrijf voorkauwen.

gouden tip MCLN.OB

basta
  maandag 28 juni 2010 @ 15:31:17 #30
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_83402845
Echt overtuigend
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_83403000
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:23 schreef Bram2301 het volgende:
nee die blijven lekker niks doen, doen ze al jaren. Ze gaan nog meer verlies lijden en ik ben mn geld kwijt....

zoals gezegd ga ik niet alles over dit bedrijf voorkauwen.

gouden tip MCLN.OB

basta

Ik kom met wat cijfers en je gaat meteen over de rooie. Ik denk dat ik mijn geld toch maar elders investeer.
pi_83430698
volg het aandeel nou maar en alles wat er over gezegd wordt, de cijfers liegen natuurlijk nooit maar het potentieel ook niet.....

ik ga trouwens niet over de rooie, wil alleen dat je wat verder kijkt dan die 10 minuten die je er nu in gestopt hebt.
pi_83430761
Het 'potentieel' is natuurlijk gewoon kut, zoals Drive-r al aangaf. Alsof je geld in een bodemloze put aan het storten bent. Niet doen dus.
pi_83430840
Waarom is MCT beter dan andere bedrijven die al in dezelfde markt zitten?
pi_83432004
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:06 schreef Bram2301 het volgende:
volg het aandeel nou maar en alles wat er over gezegd wordt, de cijfers liegen natuurlijk nooit maar het potentieel ook niet.....

ik ga trouwens niet over de rooie, wil alleen dat je wat verder kijkt dan die 10 minuten die je er nu in gestopt hebt.
Waar wil je dat ik naar kijk? Ik heb 10 keer gevraagd om een bron, maar die geef je niet. En verder ga ik geen info verzamelen op message boards die jij in het begin aan haalt, dat zijn geen bronnen en daar kun je dus niks op baseren.
pi_83432085
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef Bram2301 het volgende:
Dat verdienen ze helemaal niet. Ik heb hier maanden DD inzitten en geen zin om dat allemaal voor te kouwen. Ik geef hier een gouden tip
Als je een "gouden tip" geeft moet dat ergens op gebaseerd zijn, drive-r probeert je met argumenten te overtuigen en 't enige wat jij doet is refereren naar 500 posts op een of andere site en vervolgens blijven herhalen dat 't een gouden tip is. Dat slaat natuurlijk nergens op.

We zijn hier een discussieforum, kouw gerust alles voor met argumenten. Kunnen we daarop discussieren, en niet zo oppervlakkig zoals nu.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_83432661
http://www.medcleantechnologies.com/partners

partners van MCLN, binnenkort gaat MCLN leveren aan deze bedrijven en stromen de miljoenen binnen. Barnett is de 1e
pi_83432824
de bron die je zocht:

Announced 05/17/10
15.00M for MedClean Technologies, Inc
Private Placement
MedClean Technologies, Inc (OTCBB: MCLN) announced an equity line of credit for gross proceeds of $15,000,000 on May 17, 2010. The company entered into a private equity credit agreement with Southridge Partners II, LP, managed by Southridge Capital Management, LLC pursuant to which the investor will purchase the company’s common stock over the course of 36 months commencing the effective date of the initial registration statement covering the shares under the equity ... line. The shares will be issued pursuant to Regulation D under the Securities Act. The put option price will be 95% of the average of two lowest closing bid price of any two applicable trading days, consecutive or inconsecutive, during the five trading day period commencing the date of a put notice. Joe Lucosky, Esq. of Anslow & Jaclin LLP served as the legal advisor to the company. The company paid the investor a due diligence fee of $5,000 and 3,000,000 shares of restricted common stock.
pi_83432915
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:14 schreef BigPimp het volgende:
Waarom is MCT beter dan andere bedrijven die al in dezelfde markt zitten?
At right, the MedClean process is detailed using an example of a fixed system. The process is identical for the container and mobile series. The MedClean System is the state-of-the-art solution for medical waste treatment and disposal. This unique, fully integrated system includes:

Easy-to-handle RMW transportation carts that safely move medical waste from patient floors in a "one-touch" process that minimizes staff exposure
A digitally controlled steam autoclave that sterilizes the waste to ensure best-in-industry regulatory compliance
A proprietary shredding unit that reduces the treated waste to safe and unrecognizable mulch suitable for municipal waste disposal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:35:06 #40
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83432975
Wat is er bijzonder aan de producten? Elk ziekenhuis heeft al een systeem plus de nodige contracten voor biomedisch afval.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_83433367
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:29 schreef Bram2301 het volgende:
de bron die je zocht:

Announced 05/17/10
15.00M for MedClean Technologies, Inc
Private Placement
MedClean Technologies, Inc (OTCBB: MCLN) announced an equity line of credit for gross proceeds of $15,000,000 on May 17, 2010. The company entered into a private equity credit agreement with Southridge Partners II, LP, managed by Southridge Capital Management, LLC pursuant to which the investor will purchase the company’s common stock over the course of 36 months commencing the effective date of the initial registration statement covering the shares under the equity ... line. The shares will be issued pursuant to Regulation D under the Securities Act. The put option price will be 95% of the average of two lowest closing bid price of any two applicable trading days, consecutive or inconsecutive, during the five trading day period commencing the date of a put notice. Joe Lucosky, Esq. of Anslow & Jaclin LLP served as the legal advisor to the company. The company paid the investor a due diligence fee of $5,000 and 3,000,000 shares of restricted common stock.
"SEC And Manhattan DA Investigate Southridge Capital"

Goed, fijne investeerder is dat. Als je zelf door had gelezen, had je gezien dat Southridge een small-cap georienteerd hedgefund is. Met andere woorden, die investeren niet in de lange termijn, maar om op korte termijn door middel van koersmanipulatie winst op aandelen te maken.

Leg mij eens uit wat hier nu zo positief aan is? Begrijp jij wat deze lijn betekent? In principe is dit dus een regeling waarbij Medclean de komende 3 jaar aandelen uit kan geven aan dit fonds. Dit fonds doet dit voornamelijk omdat de aandelen op gunstige prijzen worden uitgegeven en het zo winst kan maken. Jij hebt nu al aandelen en jij wordt dus elke keer verwaterd
pi_83433380
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:35 schreef eleusis het volgende:
Wat is er bijzonder aan de producten? Elk ziekenhuis heeft al een systeem plus de nodige contracten voor biomedisch afval.
The Company's main products are the MedClean(r) series systems. The MedClean(r) system Employs the following equipment and machinery: an autoclave vessel to sterilize the medical waste; a shredding device, the MedClean(r) Shredder, to convert sterilized waste material into a harmless, non-recognizable confetti-like material qualifying the end product as safe municipal solid waste; a unique AutoTouch(r) control station with software and hardware components that integrate and bundle all operating and data recording functions into a system complying with regulatory requirements for conversion and disposal of medical waste, including real time centralized monitoring of the system's functions; a material transporter to mechanically transport the processed waste from shredder to the municipal solid waste compacting dumpster; and a QuietCart(r) transport cart system to facilitate a single source containerization of the infectious waste from generation, sterilization, processing and return for refill without need for human interaction for ultimate operator safety. The AutoTouch(r) software permits real time centralized monitoring of all the functions and uses of each system by the Company. Additionally, the centralized monitors track proper operation of a particular system. They also alert the Company to the need to provide clients with supplies and preventative maintenance visits. The AutoTouch(r) control panel and software are proprietary properties of the Company and unique within the industry
pi_83433447
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:32 schreef Bram2301 het volgende:

[..]

At right, the MedClean process is detailed using an example of a fixed system. The process is identical for the container and mobile series. The MedClean System is the state-of-the-art solution for medical waste treatment and disposal. This unique, fully integrated system includes:

Easy-to-handle RMW transportation carts that safely move medical waste from patient floors in a "one-touch" process that minimizes staff exposure
A digitally controlled steam autoclave that sterilizes the waste to ensure best-in-industry regulatory compliance
A proprietary shredding unit that reduces the treated waste to safe and unrecognizable mulch suitable for municipal waste disposal
Nooit van reclame gehoord? Geloof jij alles wat je leest?
pi_83433460
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:48 schreef Drive-r het volgende:

[..]

"SEC And Manhattan DA Investigate Southridge Capital"

Goed, fijne investeerder is dat. Als je zelf door had gelezen, had je gezien dat Southridge een small-cap georienteerd hedgefund is. Met andere woorden, die investeren niet in de lange termijn, maar om op korte termijn door middel van koersmanipulatie winst op aandelen te maken.

Leg mij eens uit wat hier nu zo positief aan is? Begrijp jij wat deze lijn betekent? In principe is dit dus een regeling waarbij Medclean de komende 3 jaar aandelen uit kan geven aan dit fonds. Dit fonds doet dit voornamelijk omdat de aandelen op gunstige prijzen worden uitgegeven en het zo winst kan maken. Jij hebt nu al aandelen en jij wordt dus elke keer verwaterd
Waarom zouden ze hiermee dan in zee gaan?

Ze hebben nu op korte termijn geld nodig om die dingen te maken. Over drie jaar staan ze op hun eigen benen en hebben ze de investeerder niet meer nodig. Die verwatering is niet aan de orde.
pi_83433490
dat poppetje van jou is denigrerend... niet nodig om je standpunten te verduidelijken.
pi_83433560
Dit was een doelloos bedrijf totdat er een nieuw management team kwam (2 jaar geleden). Sindsdien zijn ze een product aan het maken en daar hoort uiteraard het maken van reclame bij. Ik neem aan dat al die bedrijven die nu met hun in zee gaan wel geloof hebben in MCLN
pi_83433578
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:24 schreef Bram2301 het volgende:
http://www.medcleantechnologies.com/partners

partners van MCLN, binnenkort gaat MCLN leveren aan deze bedrijven en stromen de miljoenen binnen. Barnett is de 1e
Zijn er al contracten? Hoe weet je dat ze gaan leveren?

Het contract met Barnett stelt trouwens weinig voor, dat levert ze eenmalig $789,000 op en dan $214,800 verdeeld over een aantal jaren. Ik heb je eerder al verteld dat ze meer dan $10m aan extra inkomsten PER JAAR nodig hebben om richting break-even op EBITDA niveau te gaan. Met andere woorden, ze moet nog meer dan 10 van dit soorten contracten binnenhalen dit jaar en dan vervolgens elke jaar daarna hetzelfde herhalen.
pi_83433618
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:51 schreef Bram2301 het volgende:

[..]

Ze hebben nu op korte termijn geld nodig om die dingen te maken. Over drie jaar staan ze op hun eigen benen en hebben ze de investeerder niet meer nodig. Die verwatering is niet aan de orde.
Die verwatering is niet aan de orde? Waarom denk je anders dat die lui investeren, voor de grap? Natuurlijk krijgen die aandelen, het staat gewoon in de press release.
pi_83433747
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef Bram2301 het volgende:
Dit was een doelloos bedrijf totdat er een nieuw management team kwam (2 jaar geleden). Sindsdien zijn ze een product aan het maken en daar hoort uiteraard het maken van reclame bij. Ik neem aan dat al die bedrijven die nu met hun in zee gaan wel geloof hebben in MCLN
"Assumption is the mother of all fuck-ups"

Er zijn inderdaad een paar nieuwe lui sinds 2008. Maar je kunt het moeilijk een management team noemen als het bedrijf maar 7 werknemers heeft?
pi_83433835
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:51 schreef Bram2301 het volgende:

[..]

PS: Ik werk voor fondsen zoals dit, ik ken ze van binnen. Ga mij niet uitleggen hoe dit werkt. Bekijk het zo: Jij bent nu investeerder in MedClean. Deze investeerder ook. Deze investeerder is professioneel bezig zoveel mogelijk geld te verdienen. Elke euro die jij winst maakt, verliest hij. Ben je zeker dat jij die strijd gaat winnen?

Daarbij zijn ze nog redelijk schimmig ook, je krijgt niet voor niks een inval van de DA en de SEC in je kantoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')