SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
Maar volgens google is het 20 graden buiten op dit moment.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:15 schreef Lastpost het volgende:
Je moet je raam juist niet open doen met die warmte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam!
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:18 schreef The_Flash het volgende:
En het aanhebben van mijn TV en PC maakt het er ook niet draaglijker op
True, toch maar een uitdoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
37°C met een hoge vochtigheid is het echte kutweer, vooral ook leuk met een perenboom in je tuin.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:17 schreef maickeltje het volgende:
Tis ook nooit goed... Een kut hoort warm te zijn dus ja kutweer is lekker , plaksex enzeu
Overdag is het genieten met dit weer jah, maar 's nachts is het een ander verhaal.quote:
Verkapte kijk mij een lieve vriendin hebben die in bed wil knuffelen post.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:23 schreef IBAZ het volgende:
En in die warmte, mijn vriendin ging avances maken. Ben maar snel uit bed gestapt om in de computerkamer te gaan fokken. Even afkoelen.
Verkapte kijk mij betekenis van avance weten post.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij een lieve vriendin hebben die in bed wil knuffelen post.
Jezelf quotenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:27 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij betekenis van avance weten post.
Verkapt,quote:Op maandag 28 juni 2010 00:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij een lieve vriendin hebben die in bed wil knuffelen post.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |