[TK]
Microsoft Sidewinder X8in verband met een overdaad aan muizen, ik kan zo een muizencircus beginnen

Verkoop ik de beste muis uit de stal van Microsoft. Zit nog nieuw in de verpakking!
Adviesprijs is ¤89,95 (excl. verzending), ik verkoop hem voor ¤45,-
inclusief verzending! Nergens goedkoper!
Vind jij hem ergens goedkoper, krijg je hem voor die prijs + 10% goedkoper, maar ik weet zeker dat je deze gewilde Microsoft-muis niet goedkoper gaat vinden. Is paradepaardje van Microsoft!
PM me indien je interesse hebt. De eerste die zich meldt via PM en het geld overmaakt, krijgt deze muis toegestuurd voor een topprijs!
![]()
Pak de SideWinder X8 Mouse vast en ervaar een controle over uw games die uw tegenstanders volledig wegblaast. Deze toevoeging aan Microsofts populaire lijn van SideWinder-gameproducten is een compleet desktopgamesysteem. Hij combineert de revolutionaire Microsoft BlueTrack-technologie, 2,4-GHz-draadloos en de mogelijkheid om de muis op te laden terwijl u speelt. Tevens biedt deze muis een geavanceerd ontwerp dat zeer precieze bewegingen en snelle actie toelaat, met verwisselbare voetstukken en de mogelijkheid om macro-opnames te maken.
Kortom, dit is de ultieme draadloze gamemuis.
Opladen tijdens het spelen
* Speel tot 30 uur na één keer opladen, of laad tijdens het spelen op via USB.
BlueTrack-technologie
* Voorzien van ‘s werelds meest geavanceerde technologie voor controle over de cursor, met een beeldverwerking van 13.000 frames per seconde, een maximale acceleratie van 75 G, en maximale snelheid van ruim drie meter per seconde en volle USB-snelheid (500 Hz). Ideaal voor games.
2,4-GHz-draadloos
* Om te spelen zonder enige vertraging.
Gebouwd voor snelheid
* De vorm is ontworpen voor snelle, gebalanceerde en precieze game-actie.
Verticale zijknoppen
* Het verticale ontwerp maakt het makkelijker om de knoppen te vinden en beperkt ongewenst indrukken tot een minimum.
Scrollwiel met kantelfunctie
* Zorgt voor een beter scrollgevoel, reageert sneller en klikt preciezer.
Lcd-weergave
* Bekijk snel de DPI-instellingen en pictogrammen voor macro-opname op de muis.
DPI-wisselen
* Verander tijdens het spelen direct de muisgevoeligheid met één klik tussen hoog, middel en laag (250-4000 DPI).Quick Launch-knop
* Met een druk op de knop toegang tot Microsofts voorzieningen voor pc-games.
Verwisselbare voetstukken
* Keuze uit 3 verschillende materialen voor het gewenste oppervlaktegevoel.7 programmeerbare knoppen
* 5 instelbare hoofdknoppen, plus het naar links en rechts kantelen van het scrollwiel.
Macro’s opnemen
* Neem gemakkelijk macro’s op in het spel met de daarvoor bestemde knop.Systeemvereisten
Om de Microsoft SideWinder X8 Mouse te gebruiken, is het volgende vereist:
* Pc met Windows 7, Windows Vista of Windows XP
Opladen via handige aansluiting, en extra muisvoetjes in de oplader verwerkt, superhandig!
![]()
In deze staat krijg je hem ook opgestuurd:
[ Bericht 0% gewijzigd door HQ-Design op 27-06-2010 23:57:14 ]