Precies.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kan ze daarna meteen even d'r paarse BH uitdoen.
Dat is niet zo erg toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet zelf koken vanavond. En de komende drie weken.
Die heb ik al uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kan ze daarna meteen even d'r paarse BH uitdoen.
Is geen flikker aan, alleen je neusschot begint wat af te takelen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja mij leek dat dus wel leuk hè, maar toen ging ik me wat inlezen en het lijkt me zooo saai.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is geen flikker aan, alleen je neusschot begint wat af te takelen.
Plus, als je weet hoe ze het maken raak je het helemaaaal nooit meer aan
Klopt, en het residu kan je helemaal goed roken, maar dat is al helemaaaaal ongezondquote:Op zondag 27 juni 2010 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?Je kan het ook roken!
Ik wist het ooit wel. *gaat googlen*
Je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, en het residu kan je helemaal goed roken, maar dat is al helemaaaaal ongezond
Ja, iets met kerosine, zoutzuur en aceton
Bij ons is het altijd druk rond 17-18 uur.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
patat en tis om deze tijd tantoe druk beter wacht je half uur
In wat voor een arbeidersdorp woon jij zegquote:Op zondag 27 juni 2010 19:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd druk rond 17-18 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |