quote:Op zondag 27 juni 2010 14:06 schreef WillFerrell het volgende:
Om mijn TT even te verklaren; ik stond gister op het station te wachten, mooiboystylo dit dat alles, om naar de TMF Awards te gaan. Terwijl ik het met mijn beste vrinden had over de formatiepraktijken, het olielek in de Mexicaanse Golf kwam er een goederentrein langs. Vanuit mijn ooghoek zag ik rechts een groepje jongeren opstaan. Dit groepje was mij al eerder opgevallen dankzij de geur die er af kwam. Verder had ik er geen aandacht aangeschonken. Dit groepje had lang, ongewassen haar, shirts aan van Bunkerpop en bijbehorende lange, zwarte broeken met kettingen. Terwijl die goederentrein er dus aan kwam haalden zij hun kapitalistische mobieltje uit de zak en begonnen met het filmen van die trein. Een jongen die niet zo conformerend met deze kapitalistische samenleving was en dus niet aan het filmen kon zijn, was alleen maar verbaal aan het jizzen over welke locomotief er toch wel niet voor zat. Enkele ogenblikken later kwam de NS er aan met mijn trein en ook deze werd veelvuldig vastgelegd.
Klacht: mensen die treinen gaan filmen op een station, maar er niet in stappen.
Zwartrijders vind ik nog veel erger dan de mensen die in de OP worden beschreven.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, toen ik in de 1e klas ging zitten heb ik ze natuurlijk elitair uitgelachen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:06 schreef WillFerrell het volgende:
Om mijn TT even te verklaren; ik stond gister op het station te wachten, mooiboystylo dit dat alles, om naar de TMF Awards te gaan.
Dit dus.quote:
Praat eens met normale zinnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:20 schreef Jeff89 het volgende:
Onterechte klacht..
Spotten op 't station.. Chillen ACS spoor 2 of 13..
Hij is geen buschauffeur.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:27 schreef Equites het volgende:
Toegeven dat je naar de TMF awards gaat. En dat als buschauffeur zijnde
Tussen de regels zie ik lege ruimte.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:37 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Leer maar tussen de regels door lezen..
Of jij gaat gewoon leren om goed te typen. Koop ook meteen maar een nieuw toetsenbord want iedere keer als jij een punt zet, verschijnen er 2.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:37 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Leer maar tussen de regels door lezen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |