Om mijn TT even te verklaren; ik stond gister op het station te wachten, mooiboystylo dit dat alles, om naar de TMF Awards te gaan. Terwijl ik het met mijn beste vrinden had over de formatiepraktijken, het olielek in de Mexicaanse Golf kwam er een goederentrein langs. Vanuit mijn ooghoek zag ik rechts een groepje jongeren opstaan. Dit groepje was mij al eerder opgevallen dankzij de geur die er af kwam. Verder had ik er geen aandacht aangeschonken. Dit groepje had lang, ongewassen haar, shirts aan van Bunkerpop en bijbehorende lange, zwarte broeken met kettingen. Terwijl die goederentrein er dus aan kwam haalden zij hun kapitalistische mobieltje uit de zak en begonnen met het filmen van die trein. Een jongen die niet zo conformerend met deze kapitalistische samenleving was en dus niet aan het filmen kon zijn, was alleen maar verbaal aan het jizzen over welke locomotief er toch wel niet voor zat. Enkele ogenblikken later kwam de NS er aan met mijn trein en ook deze werd veelvuldig vastgelegd.
Klacht: mensen die treinen gaan filmen op een station, maar er niet in stappen.
Allure_Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.