Er staat dat je 2 maanden om de 2 weken moet flitsen dan kun je toch nooit haarvrij zijn na 3 sessies. Ik zie ze het nergens claimen dat je na 4/5 keer haarvrij bent maar misschien lees ik daar wel overheen?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:14 schreef Coelho het volgende:
Nee, ik mis het principe niet. Maar je mag toch verwachten dat je na 3 sessies al iets van resultaat ziet. Als men claimt dat je na 4-5 behandelen haarvrij bent, dan verwacht je toch na 3 sessies al zeker de helft van het haar kwijt te zijn. Dat is absoluut niet het geval.
Omdat de test maar tot 1 oktober loopt en er dus nog maar tijd is voor 2 sessies meer zal er dus heel snel een 100% effect zichtbaar moeten zijn wil mijn vrouw 250 euro voor dat ding over hebben. Als het uiteindelijk maar 90% is en je toch moet blijven scheren, is het gewoon te duur.
Nee, maar je zou wel verwachten dat je ongeveer de helft kwijt bent. Je haar zit tenslotte in verschillende fases en als 2 maanden (=5 sessies) je 100% resultaat zou moeten geven, dan heb je na 3 sessies minstens de helft "geraakt".quote:Op woensdag 8 september 2010 18:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Er staat dat je 2 maanden om de 2 weken moet flitsen dan kun je toch nooit haarvrij zijn na 3 sessies. Ik zie ze het nergens claimen dat je na 4/5 keer haarvrij bent maar misschien lees ik daar wel overheen?
Nou ja, whatever. Ik test nog even vrolijk en fris verder.
quote:Daarom heeft Philips besloten om de campag! ne iets langer te laten duren, namelijk tot en met 15/10! Op die manier kunnen jullie Philips Lumea dus wat langer testen!
Mooi!quote:
Lijkt me niet. Ik doe het helemaal niet zo netjes om de twee weken, gewoon wanneer ik zin heb. Omdat je het ding tussendoor telkens moet opladen krijg ik m'n benen nooit in 1 avond gedaan en dat spreid ik dan bijvoorbeeld over verschillende avonden. Ik ga echt niet precies bijhouden wanneer ik welk stukje heb gedaan en dan precies 14 dagen later weer dat stukje doen. Ik flits gewoon wanneer het me uitkomt, denk dat ik zelfs op iets vaker dan eens in de 2 weken zit.'quote:Op donderdag 16 september 2010 11:58 schreef Lips het volgende:
Had afgelopen zondag mn bikinilijn moeten doen maar had geen zin... Zou het uit maken als je een paar dagen te laat je herhalingsbehandeling doet?
Mijn vrouw gaat ook pas laat beslissen. Er is nu wel wat werking zichtbaar, maar dit moet 100% werken om een alternatief te zijn. Als je alsnog je scheermes langs je oksels/benen/bikinilijn moet trekken, dan kun je net zo goed alles mee doen en de ¤250 in je zak steken...quote:Op woensdag 22 september 2010 15:42 schreef Merel het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. Ik ben nu grotendeels haarloos, maar er zijn een paar hardnekkige plekjes waar het haar nog steeds niet minder lijkt te worden. En als dat zo blijft heeft het apparaat natuurlijk nog steeds weinig nut omdat ik dan alsnog losse plekjes moet gaan scheren. Ik beslis dus op het laatst mogelijke moment!
Nog niet echt resultaat zichtbaar op je poesquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
Ah, we hebben info over hoe en wanneer het apparaat in te leveren. Vanaf 15 oktober moet hij teruggestuurd worden. Wat doen jullie? Ik ga hem houden, ondanks het gedoe met de accu ben ik erg blij met de resultaten.
Ik heb nog een foto laten plaatsen![]()
Het werkt niet op rood haar man!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:34 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nog niet echt resultaat zichtbaar op je poes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |