Dit subforum zit vol met medemensen die hem dagelijks mogen aanschouwen. Misschien kunnen ze mij informeren waarom Jack geadoreerd moet worden. Ik snap het in ieder geval niet.quote:
Dat.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:18 schreef Idler het volgende:
Als commentator prima, als presentator vreselijk.
Dat is ook gewoon zoquote:Op zondag 27 juni 2010 11:35 schreef Buitendam het volgende:
Lekker amikaal zijn met alle NL eltfal voetballers en ook iedereen bij de voornaam noemen, alsof ie al jaren bij de spelers en bondscoach over de vloer komt.
Knap debiel, want hij moet die mensen het vuur aan de schenen leggen zodat ie informatie eruit kan trekken die mij interesseert.quote:
Legende in de categorie van de Noord-Koreanen die we alles gunnen omdat ze juist zo sneu zijn?quote:
Wil ik weten naar wat voor informatie jij op zoek bent?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Knap debiel, want hij moet die mensen het vuur aan de schenen leggen zodat ie informatie eruit kan trekken die mij interesseert.
Nee, het IS gewoon zo. Alleen zou hij misschien beter op televisie dan radio voetbal commentaar kunnen leveren, wat voor iemand met zijn CV een stuk minder rendabel is.quote:
Ehm, dat ben ik niet helemaal met je eens, maar zķ slecht was NK niet de eerste wedstrijd...quote:Op zondag 27 juni 2010 12:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Legende in de categorie van de Noord-Koreanen die we alles gunnen omdat ze juist zo sneu zijn?
Omdat ik in Belgie zit. Ik ben nu juist VI Oranje terug aan het kijken op Youtube.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:29 schreef Arjan4all het volgende:
Ik snap niet dat de TS zich op Nederland 1 gaat zitten ergeren aan Jack van Gelder terwijl tegelijkertijd op RTL7 VI Oranje is. Je mag kiezen....
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat ik in Belgie zit. Ik ben nu juist VI Oranje terug aan het kijken op Youtube.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |