quote:Op zondag 27 juni 2010 09:58 schreef kikoooooo het volgende:
sinad0 is jaloers!!
Audiofiel vs. Geluidstechnicus
Je weet dat niemand jou mag he? Dit maakt het er niet beter op.quote:
Ik zou best naar die fokmeet van je willen komen, om je een goeie tik op je kop te geven, achterlijke kneus.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:59 schreef AdvancedPower het volgende:
TR gemacht.
Dit is internet mongool.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je weet dat niemand jou mag he? Dit maakt het er niet beter op.
Internethelden.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zou best naar die fokmeet van je willen komen, om je een goeie tik op je kop te geven, achterlijke kneus.
In het echt zul jij vast en zeker ook bakken met vrienden hebben.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit is internet mongool.
[..]
Internethelden.Waarschijnlijk ben je een autist in een rolstoel met een koortslip.
Dit is altijd wel grappig.. En altijd zeg ik het weer: wat er op internet gebeurd maakt me geen fuck uit. Omdat ik in het echte leven meer dan genoeg vrienden heb.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
In het echt zul jij vast en zeker ook bakken met vrienden hebben.
Uiteraard. Als je het vaak genoeg zegt ga je het vast en zeker zelf geloven.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit is altijd wel grappig.. En altijd zeg ik het weer: wat er op internet gebeurd maakt me geen fuck uit. Omdat ik in het echte leven meer dan genoeg vrienden heb.
Godverdomme, iedereen in de KLB gedraagt zich als een broodmongool.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:09 schreef sinadO het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je het vaak genoeg zegt ga je het vast en zeker zelf geloven.
Waarom gedraag jij je op internet dan als een eersteklas rasmongool terwijl je in het echt een 'heel aardige jongen' zou zijn?
Iedereen? Aha dus jij bent een meeloper zonder eigen wil? Is dat wat je probeert te zeggen?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Godverdomme, iedereen in de KLB gedraagt zich als een broodmongool.Dus waarom ik niet? En alles wat je op het internet doet is dus een spiegel voor in het echt. Denk het toch echt niet.
Jij valt negatief op. Bij mij iig. Beperkt je eens tot minder dan 10 posts op de 1e pagina van elk topic.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Godverdomme, iedereen in de KLB gedraagt zich als een broodmongool.Dus waarom ik niet? En alles wat je op het internet doet is dus een spiegel voor in het echt. Denk het toch echt niet.
Dan zou ik je graag eens uit te nodigen om mij mee te maken in het echt.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:13 schreef sinadO het volgende:
[..]
Iedereen? Aha dus jij bent een meeloper zonder eigen wil? Is dat wat je probeert te zeggen?
En natuurlijk is alles wat je op internet doet 'een spiegel voor in het echt'. Je bent wie je bent. Alles wat je doet geeft een deel van je persoonlijkheid weer, of dat nu op internet is of in het echte leven. Oftewel, je bent (wellicht slechts ten dele) een 'broodmongool'. Het spijt me maar het is zo.
Lees. Succes!quote:Op zondag 27 juni 2010 10:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan zou ik je graag eens uit te nodigen om mij mee te maken in het echt.
Ik denk dat ik meer een sociaal-leven heb dan 10 gemiddelde KLB'ers bij elkaar.
En ik ben al helemaal geen meelopen. Mijn vrienden drinken soms wel eens veel, roken en blowen af en toe? Wat doe ik? Ik doe dat niet omdat ik weet dat het slecht is. En dan noem je mij een meelopen? Je kent de feiten niet. En blijkbaar is internet niet een spiegel voor in het echt want in het echt kan ik met iedereen goed op schieten en heb ik genoeg vrienden. Zelfs een vriendin. Dus zeur niet en kijk eens naar jezelf.
En ik hoef ook helemaal geen verantwoording aan jou af te leggen.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lees. Succes!
(Dit heeft toch geen enkel nut...)
BACK ON TOPIC!!
pwndquote:Op zondag 27 juni 2010 10:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan zou ik je graag eens uit te nodigen om mij mee te maken in het echt.
Ik denk dat ik meer een sociaal-leven heb dan 10 gemiddelde KLB'ers bij elkaar.
En ik ben al helemaal geen meelopen. Mijn vrienden drinken soms wel eens veel, roken en blowen af en toe? Wat doe ik? Ik doe dat niet omdat ik weet dat het slecht is. En dan noem je mij een meelopen? Je kent de feiten niet. En blijkbaar is internet niet een spiegel voor in het echt want in het echt kan ik met iedereen goed op schieten en heb ik genoeg vrienden. Zelfs een vriendin. Dus zeur niet en kijk eens naar jezelf.
Ik zou haar niet doen.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:21 schreef Palin het volgende:
[..]
Dank U jezus voor hyverzoeken.nl[ afbeelding ]dit is ze chick
Pardon?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Godverdomme, iedereen in de KLB gedraagt zich als een broodmongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |