quote:Wanneer je het nieuwste pareltje van Excelsior uitpakt ben je de trotse bezitter van een heuse speeldoos. Het mechaniek werkt en speelt een van de liedjes van de plaat die Torre Florim, zanger, schrijver, gitarist, producer, mascotte, blikvanger en genie van De Staat en Roos ‘Roosbeef’ Rebergen hebben geschreven aan de hand van gedichten van verstandelijk beperkte cliënten van zorgorganisatie Dichterbij.
Het schijnt dat Torre en Roos de teksten nog wel bewerkt hebben. (Maar wie Roos een beetje kent, weet dat dat niet veel verschil zal hebben gemaakt.)quote:Op zondag 27 juni 2010 12:29 schreef k_man het volgende:
Ah, dat was toch zo'n project waarbij de teksten door geestelijk minder bedeelden geschreven zijn?
Tussen de rode pukkelnekken, de bleke vetpensen, de lillende wittieten, de kalknagels, de kontgeweien, de spataderkuiten en de uitpuilende pluisnavels? Of barmhartig uit het zicht van de wereld op je eigen dakterras?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag schaamteloos halfnaakt gerecreëerd.
Ik was gister met Ivan en Jimmy in het Flevopark. Ik wist dat Amsterdammers het park gebruiken voor gezellig samenzijn, maar ik wist niet dat ze het park gebruiken als strand. Ik trof er halfnaakte mensen aan, koelboxen, barbecues, luide muziek en zelfs partytenten. Er had van mij gerust een bom op mogen vallen (net nadat ik met mijn rondje klaar was geweest, vanzelfsprekenderwijs).quote:Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef Gellius het volgende:
Wij hebben een paar uurtjes verkoeling gezocht in het Vondelpark. Dat viel mee, zo op een beschaduwde plek, uit het zicht van de halfnaakte, schaamteloos recreërende meute. Ik had wel een lange broek aan, natuurlijk.
Tussen andere mensen ja. Ik woon in een flat en heb niet eens een balkonnetje.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tussen de rode pukkelnekken, de bleke vetpensen, de lillende wittieten, de kalknagels, de kontgeweien, de spataderkuiten en de uitpuilende pluisnavels? Of barmhartig uit het zicht van de wereld op je eigen dakterras?
Dat veel mensen lelijk zijn vind ik tamelijk irrelevant. Ik zit ook niet graag tussen de mooie, jonge, halfnaakte mensen die hun partytent, iPod, barbecue en koelbox meezeulen naar het park.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tussen de rode pukkelnekken, de bleke vetpensen, de lillende wittieten, de kalknagels, de kontgeweien, de spataderkuiten en de uitpuilende pluisnavels? Of barmhartig uit het zicht van de wereld op je eigen dakterras?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |