Heb een alpha server de lucht in gekregen, werkt best aardig tot nu toe. Het ip is:quote:
Stuur mij maar een PM, dan kan je op mijn server. Niks slopen, anders banquote:
Wil je op mijn server of bedoel je dat mensen jou ook kunnen PM'en voor je IP ?quote:
Jou server natuurlijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wil je op mijn server of bedoel je dat mensen jou ook kunnen PM'en voor je IP ?
Ik zou je ip weghalenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Heb een alpha server de lucht in gekregen, werkt best aardig tot nu toe. Het ip is:
Succes
Dat was een bug die nu gefixt is - maar je moet het geluid wel weer opnieuw aanzetten in de opties.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hebben jullie ook problemen met het geluid? 2 weken geleden ofzo deed mn geluid het niet, maar dat ging weg na 2 dagen. Maar sindsdien ontbreken de geluiden van bijvoorbeeld blokjes oppakken, vijanden aanvallen, damage nemen en deuren openmaken.
Hebben jullie dit ook of hoe fix ik dit?
ik heb duizend keer aan die shit gezetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat was een bug die nu gefixt is - maar je moet het geluid wel weer opnieuw aanzetten in de opties.
quote:
Je hebt de laatste versie?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:54 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
ik heb duizend keer aan die shit gezeten![]()
nog maar eens proberen dan
edit: Ik zet music en sound helemaal op laagst, dan staat er off. En dan spelen en weer terug zetten of save & quit en na inloggen weer terug zetten. Wat ik ook doe, die geluiden blijven ontbreken...
Probeer eens Minecraft X-ray:quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:31 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Lol. Ja indd. Ben nu met een map viewer (Je kunt het als cheaten zien) paar dungeons aan het opsporen. Nog best lastig om je dan te orienteren. Heb nu twee layers in PS die ik constant moet updaten. 1tje zijn mijn torches en de ander cobblestone van de dungeons. En je er dan een weg naar graven.
Later vandaag wil ik er 'fabrieken' van maken door middel van water.
Probeer eens http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=40947quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het was handig geweest als je meteen zag of het nou ore of stone was
Oh mijn god achievements instant buyquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
En de eerste rip-off is een feit:
http://www.cubelands.com/
[ afbeelding ]
Ach ja, beter goed gestolen dan slecht verzonnen. Als ie ook maar 1/10de kan opleveren van wat Minecraft oplevert mag hij blij zijn...![]()
Hoe kan je een backup van saves maken? Ik heb alleen .exe bestand in mijn download folder die iedere keer het programma start.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jah, ik heb gelukkig geen flint. En ik backup hem iedere dag
.
Interesseert me geen reet. Is het leuker of minder leuk dan minecraft?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
En de eerste rip-off is een feit:
http://www.cubelands.com/
[ afbeelding ]
Ach ja, beter goed gestolen dan slecht verzonnen. Als ie ook maar 1/10de kan opleveren van wat Minecraft oplevert mag hij blij zijn...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |