Nja het was handig geweest als je meteen zag of het nou ore of stone wasquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:56 schreef KrentebolHooft het volgende:
Je ogen gebruiken en kijken welk spul je hebt?![]()
Wat is je vraag?
Ik ga even overleggen, zal waarschijnlijk morgen worden dat ik 't weet, moet nu weg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet nog niet hoe het moet, dus wees maar niet bang
Haha ik ga zo maar eens op onderzoek uit. Je kunt tegenwoordig ook een compas maken welke naar je spawn point geloof ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Daar had ik idd ook last van, wel 2x een grot ingeweest maar kon geen coal vinden. Gelukkig was het dicht bij huis, anders was ik die kwijt
Ja, maar het loopt ver achter op de single-player alpha.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:13 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Haha ik ga zo maar eens op onderzoek uit. Je kunt tegenwoordig ook een compas maken welke naar je spawn point geloof ik.
Is het trouwens mogelijk om dezelfde gameplay als de alpha als multiplayer server op te zetten? Heb namelijk een linuxbak met super snel internet waar ik dit wel dedicated wil hosten maar heb de server van minecraft.net geprobeerd en hier krijg je bij het begin al allerlei blokjes zonder dat je moet minen, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Er is geen multiplayer alpha server beschikbaar? Ik heb het spel gewoon gekocht namelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:19 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, maar het loopt ver achter op de single-player alpha.
http://www.minecraft.net/download.jsp
"Multiplayer alpha server softwarequote:Op zondag 3 oktober 2010 17:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Er is geen multiplayer alpha server beschikbaar? Ik heb het spel gewoon gekocht namelijk.
Hmm dat is wel iets minder ja. Nouja dan maar verder in de singleplayer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:22 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
"Multiplayer alpha server software
Minecraft alpha multiplayer support is currently under heavy development, and is riddled with bugs. You can help test it, though. It will get better soon, I promise!
If you're running on windows and just want to set up a server easily, download Minecraft_Server.exe, place it anywhere you want, then run it. "
Het is er wel, maar veel functies die wel in de single-player zitten, zitten nog niet in de multiplayer-variant.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het was handig geweest als je meteen zag of het nou ore of stone was
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |