Ik ben nu bezig met het maken van een fabriek die automatisch varkens slacht en alle vlees stukken in een opvangbak deponeert. Ik heb al een obsidian smelterij gemaakt en een cobblestone fabriek plus een aantal koeievangers die de koeien ook slachten zodat ik leer krijg. Ik probeer nog een manier te vinden om baddies op te sluiten en dood te maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:39 schreef Fe2O3 het volgende:
Waar ik me overigens zo over verbaas, het is zoooooooooo verslavend en time consuming, maar als je dan achteraf nadenkt van wat kan ik nu ermee? Mja.
Hutjes maken en graven
Gisteren besprongen door een skelet in naar wat ik dacht een lege veilige grot, erg slecht voor je hart :/
Mob drowners werken hetzelfdequote:Op woensdag 29 september 2010 09:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met het maken van een fabriek die automatisch varkens slacht en alle vlees stukken in een opvangbak deponeert. Ik heb al een obsidian smelterij gemaakt en een cobblestone fabriek plus een aantal koeievangers die de koeien ook slachten zodat ik leer krijg. Ik probeer nog een manier te vinden om baddies op te sluiten en dood te maken.
Je kan ook van 4 iron bars en red dust een kompas maken die naar je spawn wijstquote:Op woensdag 29 september 2010 08:54 schreef Fe2O3 het volgende:
1e wat ik altijd doe is een toren van minimaal 25 hoog bouwen op max. 5 hokjes van me spawn. Later ga ik die ook nog eens behangen met op 10 / 15 / 20 etc... hoog toortsen aan in ieder geval 3 kanten en bovenop ook een. Dan heb je je spawn altijd zo weer gevonden 's nachts.
Ook altijd een huisje bij de spawn met daarin de basis dingen zoals werkplaats, en een kist met hout, steen en een zwaardje
Blij zijn ze niet met ons:quote:Op donderdag 30 september 2010 20:14 schreef Slickk het volgende:
Die server van Tweakers is wel erg indrukwekkend, zeg. Erg veel mooie gebouwen
quote:Blijkbaar vind iemand dit normaal... :/
quote:Iemand enig idee van wie dat afkomstig is? (Al heb ik zo een vermoeden)
quote:he bah fok gastjes op de server !
Jij bent 13?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Blij zijn ze niet met ons:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
![]()
Iemand hier vind het enorm leuk om dingen af te breken en daarbij een bordje te plaatsen met scheldwoorden. Vaak ondertekend met groetjes fok, is er iemand die wil toegeven dat hij/zij dat was?quote:
Hier staan wel een stapeltje public servers.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:22 schreef Slickk het volgende:
Hmm, ik wou ook graag bouwrechten op die server van Tweakers om gewoon ergens waar nog niet gebouwd is iets moois te bouwen maar dankzij dit soort gasten zijn ze een stuk voorzichtiger geworden (wat alleen maar terecht is). Beetje jammer.
Zoek ook eens op de gebruiker Seananners. Bekend van z'n Modern Warfare 2 filmpjes maar hij speelt sinds een tijdje ook Minecraft en heeft een serie van 10 filmpjes gemaakt over zijn avontuur in Minecraft.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 05:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hier staan wel een stapeltje public servers.
Ik ben trouwens begonnen met Minecraft na het zien van de video's van deze gast. Heel vermakelijk for some reason..
Haha, toen die muziek begon te spelen dacht ik even dat m'n iTunes nog aan stondquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:14 schreef TimKuik het volgende:
Dit is mijn boomhut. Hij is nog niet helemaal af.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Haha, toen die muziek begon te spelen dacht ik even dat m'n iTunes nog aan stondHeel erg gaaf, ook met zo'n trappetje stoer naar boven toe
Vraag me af hoe je dat gedaan hebt, ik weet dat je die houtblokken gewoon kunt stappelen maar komen die blokken bladeren er vanzelf dan bij?
Rofl, boomhut in een gigantische boom. Dat is echt vet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:51 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, hier zie je hoe ik 2 nieuwe boompjes heb geplant, zodra deze zijn gegroeit haal ik de stam (onderste 2 tot 5 stukken hout, ligt aan de grootte van de boom) weg en verbind ik de boom met de hoofd boom via blokken hout zodat het dus op een Minecraft boom lijkt.
Jah, ik heb gelukkig geen flintquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:08 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Rofl, boomhut in een gigantische boom. Dat is echt vet.![]()
Alleen je hoeft maar 1x mis te klikken met flint en tinder in de buurt, en alles is weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |