Thnx!quote:
Heb even een bootje geleend en 'm uitgeprobeerd. Dat kan ik nog wel eens gebruiken in m'n eigen wereld denk ik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Wil iemand de waterlift zienop Timkuiks server
Mag ik een PM?quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:37 schreef TimKuik het volgende:
Fok!ers die ik tot nu toe op m'n server ben tegengekomen:
Nick-GizMo = MrGizMo
GamerV = ElitistSheep
TimKuik = Ctje
someawesomedude = Yoris
KeFFuR1208 = KeFFuR1208
AlchemistOfSorrows = Goost
dutchheadhunter = Dutchheadhunter Banned voor spullen jatten en schelden.
Maisnon = Wriggleton
Andere mensen in de server: Daveigus, MetzMan
Klopt inderdaad. Als je iets nodig hebt kan je ook gewoon een van de Admins aanspreken (Ik en Daveigus) of je kan mij een PM sturen en dan kan ik er voor zorgen dat wat je wilt in een opslag box van jou terecht komt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 06:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Thnx!
Heb even een plekje uitgekozen, binnenkort bouwen.
Hoe zit 't met resources trouwens, diegene van die braziliaanse vlag heeft vast niet zoveel goud gemijnd?
Hahaha is dat van jou?quote:
Zou ik dan ook op de server mogen? Zit nu op een andere smp server met 2 (veel te) grote projecten, maar zou t ook wel leuk vinden jullie wonderen te mogen aanschouwenquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Als je iets nodig hebt kan je ook gewoon een van de Admins aanspreken (Ik en Daveigus) of je kan mij een PM sturen en dan kan ik er voor zorgen dat wat je wilt in een opslag box van jou terecht komt.
Ik snap niet helemaal wat het moet voorstellen? Wat is het precies en wat kun je ermee, hoe kom je er?quote:
Wat ik had begrepen over de hel dimensie is dat als je een paar meter loopt in die dimensie en er dan weer uit gaat dan heb je 100'en meters in de echte wereld afgelegd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat het moet voorstellen? Wat is het precies en wat kun je ermee, hoe kom je er?
quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef drumstickNL het volgende:
Welke mongool vind het grappig om het pakhuis op de tweakerserver te molesteren en dan er groetjes fok op een bordje te zetten?
In MP blijft de tijd doorlopen als je pauzeert.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:51 schreef Necrodeath het volgende:
Zo. Huisje klaar, en ben nu begonnen met een onderwater base. Heb al één dome, de bedoeling is om uiteindelijk van het huisje een tunnel te maken naar de dome, en naar alle andere gebouwen die ik van plan ben om te gaan maken.
Is er trouwens een manier om het spel niet te laten pauzeren wanneer je een andere venster actief maakt?
Nee, dat zou ik niet doen, ik sta er alleen niet gek van te kijken dat het gebeurtquote:
Kijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:05 schreef Jegorex het volgende:
[..]
In MP blijft de tijd doorlopen als je pauzeert.
In single player kun je je inventory openen, dan blijft de tijd ook doorlopen.
Kheb hem gezien! (weet je ook, want je stond er naast), hij was tofquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Wil iemand de waterlift zienop Timkuiks server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |