Je kan ze vinden vlak bij de onderste laag van de wereld en er moet lava bij in de buurt zijn. Heb er al 5 gevonden terwijl ik op 3 verschillende plekken naar onderen ben gekomen. Een prachtig zwaard en een pickaxe van gemaakt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:30 schreef RitseB het volgende:
Ik kan geen diamanten vinden, kut dingen.
aah online is echt gewoon om te bouwen denk ik survival mode doe ik alleen offline.. maar ik kan dus wel in servers van andere.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef Orangeee het volgende:
[..]
maar bedoel jij met online zo'n server waar je kan bouwen of kun je ook echt verbinden met de server van bijvoorbeeld timkuik??
ik bedoel dus heb jij de creative mode? want die is gratis en dan kan je ook online. Of heb je de survival mode, daarvoor moet je namelijk een account hebben. ( Ik kan nu wel de survival mode offline in mijn eentje doen maar niet online.)
Is dat een kerk met een brandende 666 erboven?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:35 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de wereld op de server nu
Jepquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:57 schreef baba117 het volgende:
[..]
Is dat een kerk met een brandende 666 erboven?
Ja dat heb ik ook. Ik speel survival offline. Maar zou dus survival multiplayer willen spelen. Alleen ik heb geen account.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:22 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
aah online is echt gewoon om te bouwen denk ik survival mode doe ik alleen offline.. maar ik kan dus wel in servers van andere.
Had je kunnen verwachtenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:24 schreef TimKuik het volgende:
Mkay, dutchheadhunter = exit. Anderen hun spullen jatten en schelden op de server.
Hoe krijg je het voor elkaar dat het er zo uitziet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:14 schreef baba117 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kleine zandkasteeltje en mijn creeper, varken, koe, kip, zombie en skelet proof graanveld met irrigatie. Je ziet misschien de grote glazen bak aan de bovenkant, daar zat eerst water in maar dat werd te donker onderin.
[ afbeelding ]
Mijn grootste mijnschacht en de eerste met een beetje planning. Vloeren zijn van glas dus zelfs op de bodem lijkt het gewoon dag. Tunnels aan de zijkanten takken uit naar grotten die niet te zien zijn op dit plaatje.
[ afbeelding ]
Eerste van de echt goed gelukte screenshots. Binnenin mijn kasteeltje. Aan de zijkant zie je de zee afschermd met een glazen wand en daarboven is een lava dak. Naast de lava zie je een kist staan, dat is de verdieping waar ik mijn zooi maak.
[ afbeelding ]
Verlaten kasteel met half afgemaakte loopgracht en bomen die slecht onderhouden zijn en in de muren groeien. Het is voor een goot gedeelte omringd met een hoge aarden muur om de creepers van mijn bomen weg te houden.
[ afbeelding ]
Mijn kasteeltje van een afstand. Zie vooral ook de prachtige verlichte onderwater kamer.
[ afbeelding ]
En mijn vuurtoren boven de wolken. Als het bewolkt zou zijn.
Graag, maar heb de IP nog niet ontvangen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Wil iemand de waterlift zienop Timkuiks server
Je kan textures veranderen. Zelf niet echt behoefte aan maar hierin wordt 't uitgelegd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat het er zo uitziet?
http://seanmp.tumblr.com/quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat het er zo uitziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |