deed je toch allangquote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:![]()
Ja, kan er ondertussen wel gaan wonen in de kast.![]()
Nee, ik postte (per ongeluk) door het slotje heen dus dat telt niet als laatste post in de "regel" dat degene met de laatste post het nieuwe topic opent.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
Ja, kan er ondertussen wel gaan wonen in de kast.![]()
Maar was Erik niet de laatste?
maar xie nog geen topic van hem. Is er geen bepaalde tijd voor?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
Erik is weer blauw en het eerste wat ie doet is door slotjes heenposten
je bent geen haar beter.quote:
o.k.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik postte (per ongeluk) door het slotje heen dus dat telt niet als laatste post in de "regel" dat degene met de laatste post het nieuwe topic opent.
evinnensoepquote:
I 2nd thatquote:Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef Dragonwizard het volgende:
Uit de kast komen is trouwens best wel overrated.
maar dan staat heel het topic vol met wijnflessen en vieze linksquote:Op zondag 27 juni 2010 00:15 schreef mike_hunt het volgende:
Is al mijn zoveelste naam-topic.![]()
![]()
![]()
En ik had een topic 'praat zoals Mike Hunt' was ook wel leuk om terug te lezen.Helaas waren het alleen maar twee pagina's.
Vind ik ook. Net of iedereen dat moet weten. Al die hokjesgeest. Dat doet toch echt onrecht aan de individu. Echt wel..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef Dragonwizard het volgende:
ja, kom er eens uit!quote:
Ik heb de romantiek eromheen niet echt begrepen. Ik vond het eigenlijk best wel spannend het "ow shit nu ben ik bijna betrapt"-ideequote:Op zondag 27 juni 2010 00:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind ik ook. Net of iedereen dat moet weten. Al die hokjesgeest. Dat doet toch echt onrecht aan de individu. Echt wel..
Ja maar homo's moeten zichtbaar zijn, voor de emancipatie! Enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef Dragonwizard het volgende:
Het doet geen afbraak aan mijn individu als ik de mensen om me heen iets over mezelf vertel. Dat is niet omdat het verteld moet worden, maar omdat ik dat wil delen met de mensen die ik belangrijk vind, aangezien het toch een deel van mezelf is waar ik gewoon voor uit kom.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind ik ook. Net of iedereen dat moet weten. Al die hokjesgeest. Dat doet toch echt onrecht aan de individu. Echt wel..
ja want anders leven we in een leugen ofzoquote:Op zondag 27 juni 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja maar homo's moeten zichtbaar zijn, voor de emancipatie! Enzo.
LOLsquote:Op zondag 27 juni 2010 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan staat heel het topic vol met wijnflessen en vieze links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |